Siksi meni vaikeaksi.
Olit niin kylmä
15
324
Vastaukset
- 36,7
se on siis ihan normi lämpö.
- hrr kylmää
kylmyys ja vakavuus voi johtua melko monesta asiasta..itse ainakin osaan liialla vakavuudella pilata hetket, tahtomattani..
- x
Kelle mahtaa olla tarkotettu?
- hrr kylmää
x kirjoitti:
Kelle mahtaa olla tarkotettu?
mun viestikö? enpäs tuota tiedä..
- x
hrr kylmää kirjoitti:
mun viestikö? enpäs tuota tiedä..
Sepä juuri. Pieni vinkki edes.
- hrr kylmää
x kirjoitti:
Sepä juuri. Pieni vinkki edes.
mä mitään vinkkiä osaa tähän laittaa..oon jopa siihen liian arka :O
- olet kylmä ihminen
Säkin vaikutat helvetin kovalta ja kylmältä, sellaselta jonka kans ei halua olla missään tekemisissä. Varsinkin se katse, se oli pelkkää jäätä
- sää oot kun siperia
Emmäkä sun. Sori. Ei tartte muuten pelätä, että oltaisiin missään tekemisissä. En ole eläessäni noin kylmään ihmiseen törmännyt. Tai olen muuten nais sukupuolen edustajaan.
- Hei haloo..
sää oot kun siperia kirjoitti:
Emmäkä sun. Sori. Ei tartte muuten pelätä, että oltaisiin missään tekemisissä. En ole eläessäni noin kylmään ihmiseen törmännyt. Tai olen muuten nais sukupuolen edustajaan.
Ja teistä kumpikaan ei tiedä edes kenelle juttelette ja noin kylmiä sanoja..... ei voi käsittäää...
- ???????????????
mitähän tuo abp tarkoittaa???
- pielessä
Olinko siinä, odotinko sinun takiasi ja sinua?
- Kylmäkö?????????????
Ootko varma, ettei se ollut kuollut?
- patologi Pate
:-D se kuuluu sitten mulle
- little crush
Olisiko vieritusoireita talven villahousuista. Kyllä minä varmaan viikossa lämpeän.
- Veijo Vihtahousu
Jahas lämpenee sen verran, että kuulunee sitten tänne alakerran puolelle BUAHAHAHAHAHAAAAAAA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165040Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241474- 141272
- 181198
- 271178
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107