Minulla tuli hassu ajatus mieleen, jos on todella vaikea puhua toiselle tunteistaan tai jutustelun aloittaminen on vaikeaa hänen kanssaan ja pelkää että sanat juuttuu kurkkuun ja ei tiedä mitä sanoisi ja miten aloittaisi, voisi hankkia kilon paperia ja raapustaisitte vuoronperään sanoja ja lauseita toisillenne paperin kautta tai välityksellä. Sitten kun tuntuu että olisi valmis puhumaan suullaan toiselle edes jotain järkevää niin jutustelu alkakoon pienin askelin, tämä kuitenkin vaatisi sitä että toinen (sattuisi istumaan) istuisi vierellä. :D
Niin ja siinä voisi olla aika hymyilyttävä ja huvittava tilanne ja se voisi raueta naurun remakkaan yhdessä, vapauttavaa ja lapsellista eikö? :)
Tää on taas näitä mun hulluja ideoita osa 283 :D
Eiks olekkin idioottimainen ajatus? :D
21
254
Vastaukset
- ihanan leikkisää
lapsellisuus olisi vain hyvästä aina silloin tällöin ;)
- hölisisijä
Hieno idea. Tosielämän mykkäelokuva.:) Tai mulle riittäisi että voisin olla hänen sylissään lusikka-asennossa, nuuhkia häntä. Ehkä sujauttaa lapun hänelle silloin tällöin, jos tuota ideaasi käyttäisi. Olen muuten huomannut että ad/hd ihmisenä mun on helpompi miettiä mitä "sanon" kun kirjoitan. Silloin puhun suustani putkahtelee melkoista sanahölinää mistä en itsekkään saa tolkkua aina. Hyviä unia viimein ja taas täältäkin.
- voi vitsi ku hauskaa
On tosiaan idioottimainen ajatus. Sen kun teet noin jos niin kovasti huvittaa. Kerro sitten miten homma eteni, onnistiko tai tuliko turpiin
- joo-oo
mutta harvinaista on, että molemmat suostuu tekemään tollasta. Helposti käynee, että tollasen ehdottaja jää pyörittelemään sitä pännää yksikseen..............
- Ja tämä...
kaikki tapahtuis jossain julkisella paikalla, esim. jossain kahvilassa :)
- hehhehehehe
kas kun ei koulussa
- ap
Hei halloota tää oli nyt tälläinen dille ajatus joka ei ikinä toimisi välttämättä oikeasti, kieliposkella meiningillä ajattelin, tietenkin tunteiden kohteen kanssa on pystyttävä kommunikoimaan ihan suullaan ja aikuisten ihmisten tapaan. :)
Tässä ikävässä on välillä ajateltava huumorimaisesti, muuten olisi jo ihan sökönä.- ei hullumpi ajatus
....älä hermostu...kaikki ei ymmärrä tollasta...ja toi oli noin niinkuin illan viimeiseksi hitaaksi iha hyvä viesti, koska se oli ajatukselta niin suloinen ja sai hyvälle mielelle... ...mut oikeesti jossakin tilanteessa toi vois olla ihan hyvä apu yrittää sanoa ääneen jotakin ja/tai laukaista esimerkiksi alkujännitys tai ykskaks yllättänyt hiljainen hetki. Miusta se olis ainakin hellyyttävä tilanne jos alkukankeus vaatis tuollaisen systeemin eikä ollenkaan tyhmä ajatus. Pidemmän päälle ajatellen tota voi sitten jatkaa iholle kirjoittamalla, esimerkiksi tykkäämisen tai rakastumisen tunnustaminen saattaa olla ensimmäisillä kerroilla paljon helpompi tunnustaa käsin kirjoittamalla kuin ääneen kakaisemalla.
- ei hullumpi ajatus
ei hullumpi ajatus kirjoitti:
....älä hermostu...kaikki ei ymmärrä tollasta...ja toi oli noin niinkuin illan viimeiseksi hitaaksi iha hyvä viesti, koska se oli ajatukselta niin suloinen ja sai hyvälle mielelle... ...mut oikeesti jossakin tilanteessa toi vois olla ihan hyvä apu yrittää sanoa ääneen jotakin ja/tai laukaista esimerkiksi alkujännitys tai ykskaks yllättänyt hiljainen hetki. Miusta se olis ainakin hellyyttävä tilanne jos alkukankeus vaatis tuollaisen systeemin eikä ollenkaan tyhmä ajatus. Pidemmän päälle ajatellen tota voi sitten jatkaa iholle kirjoittamalla, esimerkiksi tykkäämisen tai rakastumisen tunnustaminen saattaa olla ensimmäisillä kerroilla paljon helpompi tunnustaa käsin kirjoittamalla kuin ääneen kakaisemalla.
...niin ja vastaavasti toi muuten toimis myös niissä toisessa ärsyttävissä asioissa kanssa, koska mikä se on vaikeempaa sanoa toiselle kuin se jos joku asia ottaa oikeesti päähän
- on nähty
Parempi se on paperilla tunnustaa tykkäävänsä kuin muitten kuullen. Se lisää jännitystä kun muut ei tiedä mitä tapahtuu, sellasta salaista touhua ;)
- ap
...niin ja vastaavasti toi muuten toimis myös niissä toisessa ärsyttävissä asioissa kanssa, koska mikä se on vaikeempaa sanoa toiselle kuin se jos joku asia ottaa oikeesti päähän
Tuo on kanssa mukava ajatus että toisen iholle kirjottais "sanoja", hyviä ideoita sinulla :)
- tyhmä=minä
Susta ei siihen ollut. :D
- Mulla on sulle
yksinkertainen ehdotus, Haet muutaman sidukan tai vaikka kokonaisen viinapullon ja vedät sen huiviin, et kuintekaan niin ettei pysy enään pystyssä. Sitten meet juttelee, niin juttu kulkee lennokaasti vailla ihmeellisiä ajatuksia jotka sekottaa ne. Yksinkertaista ja helppoa halvasta ja terveellisestä en mene takuuseen.
- ap
Luulisin että taitaisi tulla tyrmäys ja vastaus: Mee selvittämään pääsi kuntoon :)
Muuten oikein hulvaton ajatus. :D - Mulla on sulle
ap kirjoitti:
Luulisin että taitaisi tulla tyrmäys ja vastaus: Mee selvittämään pääsi kuntoon :)
Muuten oikein hulvaton ajatus. :DOta vaan muutama ja vaikka joku taskumatti mukaan ja tietenkin purkkkaa. Siemailet sievästi ennen juttelua, niin kyllä ne rakkauden tunnustukset tulevat, kun vettä vaan. Hän ei huomaa mitään, kun otat vaan sopivasti.
- ap
Mulla on sulle kirjoitti:
Ota vaan muutama ja vaikka joku taskumatti mukaan ja tietenkin purkkkaa. Siemailet sievästi ennen juttelua, niin kyllä ne rakkauden tunnustukset tulevat, kun vettä vaan. Hän ei huomaa mitään, kun otat vaan sopivasti.
Joo en selvittele asioita viinaspäissä, sen verran täytyy olla järkevä immeinen eikä sitäpaitsi toi alkomahooli ole ihan se mun top 10 juttu, ainakaan tollaseen. Mut vitsinä tuon otin :)
Pystyn kyllä siihen ihan ilman humalaakin. - Mulla on sulle
ap kirjoitti:
Joo en selvittele asioita viinaspäissä, sen verran täytyy olla järkevä immeinen eikä sitäpaitsi toi alkomahooli ole ihan se mun top 10 juttu, ainakaan tollaseen. Mut vitsinä tuon otin :)
Pystyn kyllä siihen ihan ilman humalaakin.Ehkä säkin olet jotain sitten oppinut. Ei tartte syytellä muita.
;)
- Josvainkirjoituttaa
Hieno idea, kyllä voi olla naivi, ei sitä tartte aina kytätä, että tarpeeksi cooli ja välinpitämätön. Mä olen lähettänyt joskus rakkauskirjeen, ts. sähköpostiviestin, ja se sai kyllä onnistuneen vastaanoton, siinä oli kaikki kortit pöydällä ja kaikki pelissä, taisi olla joku runokin mukana. Jälkeenpäin sain kuulla, että mies oli parhaan kaverinsa kanssa lukenut viestiä yhdessä, ja olivat todenneet, että kai se ihan tosissaan on, kun oli niin naivikin :-/.
- hgfdf
Vai niin. Siis kaverin kanssa ovat nauraneet kun lukeneet tunnetilitystä ja vielä sitä naivia runoa. Hienoa.
Toivottavasti saivat edes kunnon naurut toisen tunteiden kustannuksella. - josvainkirjoituttaa
hgfdf kirjoitti:
Vai niin. Siis kaverin kanssa ovat nauraneet kun lukeneet tunnetilitystä ja vielä sitä naivia runoa. Hienoa.
Toivottavasti saivat edes kunnon naurut toisen tunteiden kustannuksella.Noh, eivät niin kauheasti olleet nauraneet, pian sen jälkeen ruvettiin tapailemaan ja myöhemmin muutettiin kimppaan ja sitten naimisiin :-)
- §
Jos kemiat ei toimi ei paperit siinä auta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1273426Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891209- 94979
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827