täysin voimaton

pipa123

olen 24 vuotias nainen, olen seurustellut pian viisi vuotta..ongelmat alkoivat ollessani 18-vee, aikaisemman paskan parisuhteen myötä olin henkisesti aivan loppu rikki poikki...alkoivat sitten paniikkikohtaukset, sairastan siis paha asteista paniikkihäiriötä tänäpäivänäkin..mutta minun parisuhteeni on ollut hyvä ja myös paljon paskaakin..tällä hetkelläkin kirjoitan tänne että saan edes jotain helpotusta.

olen niin stressiherkkä ihminen, liian kiltti ehkä..oloni on juuri nyt TAAS se että musta ei ole mihinkään, täällä kotona siis. tuntuu että olen vaan rahan lainaaja, kiitosta ei siitäkään tänään tullut, välillä tunnen olevani niin vitun turha,ketään ei kiinnosta..en jaksa itkeä itseäni uneen kuten nytkin..se sairas itse inho mikä mulla on,vihaan itseäni musta vaan ei ole mihinkään..kaikki nauraa ja pitää pellenä, olen niin kyllästynyt ja saatanan väsynyt, taas toivoin kuolemaani. sain työpaikan mutta ei siitä tule mitään jos taas alkaa uniongelmat että valvon yöni ja lähden sitten töihin sydän hakaten ja silmät turvoksissa. työpaikka kusee kun parisuhteessa on ongelmia...väsymys vie voimat, siis todella...kai mä sitten tänään taas oon kussut herran muroihin kun oli niin vitun omituista käytöstä. mutta mähän olen vaan ruuanlaittaja, siivooja,rahoittaja... siltä musta tuntuu. parempi idea olisi nyt varmaan ehkä kun pistää elämän semmoseks paskaks mitä se joskus oli, vetää pää täyteen joka päivä ja paeta tätä todellisuutta.ajokortin ajaminen on inssiä ja kirjalisia vailla mutta taas meni halut edes yrittää..pää lyö tyhjää...todella. ei tiedä mistään mitään ja ei jaksa kohta enään yrittääkkään..olenpahan täällä seinien sisällä ja eristäydyn täysin muusta maailmasta. ei ei, ei tästä ota hullukan tolkkua..mutta sen tiedän että liikaa paineita ja stressiä..oikein paskaa kevättä ja mitähän vielä ei yhtään mitään. koskahan tää helpottais.

1

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet sittenkin ainut

No saithan purettua sisintäsi ja tuntoja. Älä nyt ainkaan ala viinan kanssa läträämään: sitten on varmasti lisää kymmenen ongelmaa. Taidat itse vihata kaikista eneiten itseäsi; ja silloin tuntuu että kaikki vihaa. Kuinka voi odottaa rakkautta toisilta jos itsekkin vihaa itseään. Sinun pitää alkaa näkemään oma arvois ihmisenä ja sitten voit olla jopa armollinen otseäsi kohtaan. On sinullakin ne omat vahvuutesi ja hyvät piirteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      35
      2875
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      30
      2385
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1513
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      27
      1389
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1203
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1025
    Aihe