Kokemuksia kauneusstudio Nikol'sta?

balalaikkah

Oletteko käyneet ja oliko palvelu hyvää?

22

3383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tittidiiiii

      Varmaankin Lappeenrannan edullisin kauneustudio :) Kivoja asiakaspalvelijoita, itse käyn aina. Ripset pysyvät paremmin kuin muissa liikkeissä laitetut. Tai oma kokemus nyt tälläinen ainakin.

    • matame

      olen käynyt kynnet laittamassa siellä ja kerran ripset. suomea eivät tekijät puhuneet mutta vastaanottaja toimi tulkkina. työnsä tekivät hyvin.

    • very beauty

      En voi kertoa, sillä en ole tarvinnut moisten hoitoloitten plaveluksia, sillä olen luonnostaan erittäin kaunis ihminen.
      Ne paikat on tarkoitettu muille ihmisille.

    • puuskaradio

      oon kuullut et on tosi huono palvelu, myyjät töykeät. Oon myös kuullut että ne tekee tosi huonosti oman työnsä vaikka perii siitä aika paljon. En oo ite käynyt, mut en halu ottaa riskia, ku niin monet on sanonu ettei ollut hyvä

      • tuskaradio

        Voi sinun kanssa!


      • nalasara

        Hyvä mesta. Puuskaradion höpinät kannattaa unohtaa. Hyvn hoitavat hommansa.


      • lilu687

        Olen sama mieltä...


    • hghf

      En kyllä menis uudestaa, ainakaa ripsienpidennyksiä ottamaan. Ripset iha klöntissä, liimaa silmässä, ripsien laittaja saattaa hävitä johonkin kesken laiton puhumaan puhelimeen!

      • anonyymi2

        Sama kokemus täällä ripsienpidennyksistä, otatin pois samana päivänä.


      • Anonyymi

        Samaa mieltä. En suosittele. Klassisissa ripsienpidennyksissä yhteen omaan ripseen laitettiin usemapi tekoripsi, jota klassisissa ei pitäisi tehdä.


    • pink3

      Edullinen paikkahan se on, mutta työnlaatu ei ollut hyvää. Heillä on vähän eri käsitys manikyyristä, minä lähdin sieltä pois kynnen vierustat verillä.. Ei tarvitse mennä uudestaan.

    • miauuu909090

      Ite kävi ottamas kyseises paikas volyymi ripset niin ripset oli ensinnäkin kovat ja karheat,ihan kuin saippuavillaa oli.ja illaks nous kivat mustelmat silmiin heidän käsittelyn jälkeen.. ei pitäis tulla mitään tuntumaa tai mustelmaa jos on oikein tehty. Ite kun olin siellä niin venäjää keskenää puhuivat ja tekijä kävi tupakalla kesken homman yms. En suosittele kyseistä paikkaa kenellekkää

    • Anonyymi

      Olen käynyt 3 viikon välein nykyisin 3D ripsiä laitattamassa/huollattamassa (aikaisemmin oli 2D) Minulla ei ole mitään valittamista päin vastoin: hinta kohtuullinen ja laatu tosi hyvää. Tekijä venäjän kielinen, mutta en ole sinne mennyt kenenkään kanssa seurustelemaankaan, vaan rentoudun ja nukahdan toimenpiteen aikana :)

    • Anonyymi

      Eukko kävi, yhtä ruma kuin ennenkin.

    • Anonyymi

      En, käyn Tallinnassa.

    • Anonyymi

      Työnlaatu ei todellakaan ollut hyvää. Minä lähdin sieltä pois kynnen vierustat ja sormet lakattuna puolentoista tunnin jälkeen (tunti piti mennä ohjeajan mukaan). Ei ihan osunu kaikki lakka kynsiin. Ei ollut malttia kuivattaa ja lakkakerroksia oli monta. Joutui vähän väliä ottamaan lakat pois ja aloittamaan alusta, mutta ei sitten puhdistannut lakkoja kunnolla pois. Siivottoman näköinen tulos. Eikä tehnyt muuta, kun leikkas ja vähän viilas ja sitten lakkas. Eitarvitse mennä uudestaan.

    • Anonyymi

      Olen käynyt ripsien laitossa monta vuotta ja ollut aina hyvin tyytyväinen tuloksiin. Nyt vain mietityttää tuo Venäjän sota, kun firman omistus on Venäjällä, eli mietin onko eettisesti hyväksyttävää käyttää firman palveluja?

      • Anonyymi

        Olen käynyt aina hänellä poistattamassa omat pallieni karvoitukseni laserhoidolla.


      • Anonyymi

        Itse näen Ukrainan tukemisen tärkeänä! On kannanotto, jos käyttää venäläisiä palveluita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näen Ukrainan tukemisen tärkeänä! On kannanotto, jos käyttää venäläisiä palveluita.

        Kerro lisää. Nämä työtekijät asuu kuitenkin Suomessa, mutta heidän ajatteluaan en tiedä🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen käynyt aina hänellä poistattamassa omat pallieni karvoitukseni laserhoidolla.

        Hmm...Kiitos vastauksesta, se auttoikin tämän tematiikan ratkaisussa paljon, mutta kiva jos sait siitä kiksejä🖕


    • Anonyymi

      Käynyt olen paljon, ripsien laittaja ei puhu suomea, saattaa lähteä useasti käymään jossain tai puhuu omia puheluita laiton aikana. Ripset kyllä kestävät hyvin, näyttävät hyvältä niin siksi käyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe