Mitä väreistä? Ei kuulu sulle. Ne ovat ihan normaali asia, esittävä, sosiaalisen kanssakäymisen tase, ja tapa, jotka eivät koskaan pyri ns. esittävien, hektisten nopeiden tunteiden luomaan sosiaaliseen vuorovaikutus tapaan, luomaan sosiaalisella kanssakäymisellä, origottomana, eläimellisyyttä ja esittäviä, nopeita ja hektisiä tunteita.
Etkö tunne mitalijärjestelmää ja assosiaatio-organisaatio-ajattelua, joka perustuu aina sukupuoleen jätettävälle empatialle? Etkö tunne mitalijärjestelmää esittämisestä, että se on frustraatiotonta? Etkö tunne sukupuolista teetättämistä aivolohkojen ongelmaksi, kuten vaikkapa yhteisöllisyys ja yhteinen näkö, kyseenalaistavin keskustelumenetelmin, euforisesti sukupuolipisteistöä kosketellen. Etkö tunne jo tilalle pakkokeino-laeista luopumista, ja välittämisestä seksiolovalvonnan sijaan seksuaalivalvonnasta, heijasteista ja seksuaali-virikkeistä, seksittömistä, fokusaatioon perustuvista seksuaali-virikkeistä?
- "Lähde meneen sen muovis kanssa." Etkö muista että tämä on naisen asemaa halventavam, naisen alapäätä loukkaava ikä, näkö, koko ja sisin-hallusinogeeni, kuetn esim. vajaamielisyys ja frustraatio? Eikö sinulla ole seksivirikkeitä? Etkö muista että väestönsuojelu vaatii niitä aggressioiden hallintaan, ja aggressiivisuuden hillintään?
- Arvaappa minkä takia? Koska tämä on vain mulle turvallista.....
"Et voi hallita ja käyttää hyväksesi yhteisten aivojen toimintaa, käyttää hyväksesi yhteisiä silmien osia ja luoda niillä yhteistä näköä, ja yhteisiä silmien osia. Et voi luoda sillä tavoin yhteistä elämää, yhteisillä silmän osilla."
-Voi laittaa sellaiset omat refleksologiset paikat, mistä se yhteinen näkö toimii.
- Että järjestetty yksityisyys säilyy. Valitettavasti se kamera-paikka on taipeessa tällä kertaa. Hahmoterapiaa..... "Ei omaa mieltä" Ei omaa yhteistä näköä, ei omaa yhteistä mieltä, ei omaa yksityisyyttä, ja hahmotonta kieltä, ei yhteistä näköä, ei omia silmien osia. Ei omien silmien osien luomaa yhteistä näköä....
- Mikään asekauppa, ei voi olla lääketehdas.
- Ei kun mun pitää ensin olla tietoinen siitä. Ei voi hahmottaa omilta silmien osilta sitä toisen ihmisen kehoa, ei voi kopioida sillä tavoin omien silmien osien, ja yhteisten aivojen toimintaa. Ei voi hahmohtaa sillä tavoin toisen ihmisen yhteisten aivojen ja silmien osien toimintaa. Ei kun mun silmät ei voi tietää miten ja milloin niitä pitää tehdä. Ei kun mun silmät ei voi nyt ymmärtää yhteisten aivojen toimintaa ja tietää mitä tehdä,
- Kun ei se ole mun keho, kun ei se ole mun silmien alla....
- "Ei me voida nukuttaa sua siinä akun alla."
- Ei kun se ei niihin tarpeisiinkaan tule sun, kun se on aina mun silmissä jonkun muun, mun yhteisistä aivoista, mun yhteisistä silmän osista......
-"Siis mun polvitaipeidenko nyt pitää tunnistaa sun yhteisten silmän osien ja yhteisten aivojen tilanne? " Kesä 1990, tai 1991
-Eikö mitä meidän pitäis tehdä?
-Mikäs se tilanne olikaan?
- No, mä vain nyt ihan hektosti laihdun tästä lampusta, joka näyttää vähän akulta, ja on käytössä jonkun muun kuin mun nukkumiseen. No, mä vain nyt ihan hektosti haihdun tästä lampusta, jonka pitäisi kannustaa johonkin muuhun kuin lukemiseen. No, mä pääsin tässä jo näistä silmien osista ja yhteisten aivojen toiminnoista itsetuhon syövereihin.
- Sorry, me ei saada rakentaa siitä akkua, sinä haluat taas vahingoittaa. Tässä menee jonkun aikaa. .... Vertikaalista vektoreihin...
- Laita mulle jotain silmien osia, mää näytän jo tosi tyhmältä.
-Pitääkö sun kohta mennä lääkäriin, sä oot aika laiha? Se lamppu oli ilmiselvästi jonkun muun nukkumiseen.
Entä värit?
Eioo:Sindevm-82
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925961
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv953017Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262800Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262065Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764