Naurettavat persut

karavaani kulkee...

Peku-eläkeläissetä (54 v.) laittoi "pojan asialle" kun käski Paanasen asettua ehdolle varapuheenjohtajaksi. Näin päästiin asiasta meuhkaamaan ja äänestelemään. Äänestys päättyi 40-3 paanan tappioksi. Tulee vaan mieleen, että oiskohan tuon persulauman oikea paikka jossakin muualla kuin valtuustossa. Heidän tasoistaan "asioiden käsittelyä" harjoitetaan teboilin ja portin kahvioissa, sekä uimahallin saunan lauteilla. Ne saisivat riittää mokomalle räksylaumalle.

31

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei persu

      Arvostan Pekkaa siinä, että hän uskaltaa kyseenalaistaa asioita ja
      tuoda asioita esille. Rupeanko luettelemaan muutamia nimiä, jotka eivät ole valtuustokausinaan edes uskaltaneet suutaanavata.
      Olisi todellakin syytä tehdä lista näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään
      myös sivilipuolella. Pitääpä harkita josko sellaisen tekisi ja julkaisisi
      vielä tälläviikolla lehdessä.

      • Hulluja nuo roomalai

        Ei persu, kerro minulle minkä asian tämä Herra Keto on kyseenalaistanut. Ainoa minkä hän on kyseenalaistanut, on demokratia. Jaa niin, onhan hän kyseenalaistanut ryhmäkaverinsa joka on suostunut nolattavaksi. Viittaat suunsa avaamiseen. Tämän Kedon kohdalla toivoisi siinä jonkinlaista kontrollia.
        Uhkailet listan julkaisemisella. Sitä tuskin maltamme odottaa. Laita vain oma nimi myös julki.


      • tippa lukko
        Hulluja nuo roomalai kirjoitti:

        Ei persu, kerro minulle minkä asian tämä Herra Keto on kyseenalaistanut. Ainoa minkä hän on kyseenalaistanut, on demokratia. Jaa niin, onhan hän kyseenalaistanut ryhmäkaverinsa joka on suostunut nolattavaksi. Viittaat suunsa avaamiseen. Tämän Kedon kohdalla toivoisi siinä jonkinlaista kontrollia.
        Uhkailet listan julkaisemisella. Sitä tuskin maltamme odottaa. Laita vain oma nimi myös julki.

        laita kumpparit jalkaan, eipä jalka kastu ja pipi tule.


      • kokon

        Nimimerkki ei persulle. Luettele mieluimmin ne tilanteet ,joissa joku valtuutettu on enemmän kautensa aikana munannut itsensä kuin ko. henkilö, niistää tulee huomattavasti lyhyempi lista,eikä edes pikku kätönen väsy.


    • karavaan(ar)i kulkee

      Koska olet noin hyvin perillä asioista, niin laita vain lista Varkauden Lehteen, kaikkia siviilipuolen syvimpiäkin lonkeroita myöten. Älä unohda omaa puoluettasi, äläkä myöskään omaa nimeäsi kirjoittajana.

      Yleensä on parempi olla hiljaa kuin hölöttää ja meuhkata ******:kaa populismipinnojen toivossa. Asioiden asiallisella käsittelyllä ja jonniin joutavalla mölöllä ei ole mitään tekemistä keskenään.

      Olisi hauskaa nähdä persut todellisina vastuun kantajina. Siihen heistä ei kuitenkaan ole. Räksyttäminen sen sijaan kyllä onnistuu.

      • aika poika

        Ei läpyskä julkaise mielipidekirjoituksia, kuin harkiten.


    • ei persu

      Ota rauhassa, happi loppuu.

      Taisi kolahtaa kalikka nilkkaan.

      • Mölinäksi meni

        PerSun käytökseen valtuustossa voi kantaa ottaa ainoastaan lääkäri. Lääkäriä sitoo taas vaitiolovelvollisuus.


    • hyvää palvelua peku
      • Niin pötyä

        Sanoisinko että täydellinen munaus! Herra Pöty


    • Oikein toimittu Peku

      Hienoa katsoa mitä kokouksessa tapahtui! Keto teki oikein, kun teki Haapalasta tutkintapyynnön ja lienee jo toinen kerta kun Kajaanissa tutkitaan Haapalan tekosia. Ei hyvältä näytä sheriffin osakkeet!!! Kukaan ei ole vielä vastannut siihen kysymykseen, joka on myös muillakin sivuilla esitetty Haapalaan liittyen, en milloin ja missä ja onko ihmisellä oikeius ottaa omaan käyttöön nimi SHERIFFI? Eikös se nimitys kuulu jenkkeihin? Toiseenkaan kysymykseen ei ole vastattu, että miksi Haapala " savustettiin" Oulusta ulos?

      • Puhui seinille

        Hienoa Oikein Hienoa Pekun puhe ainut ongelma että kokous oli päättynyt eikä ketään ollut kuuntelemassa


      • Kokoomusta ketuttaa
        Puhui seinille kirjoitti:

        Hienoa Oikein Hienoa Pekun puhe ainut ongelma että kokous oli päättynyt eikä ketään ollut kuuntelemassa

        Olitko paikalla??? Tottakait videoitu kokous ja kun tiesivät tiedotteen sisällön, niin en minäkään oli naama punanse jäänyt niihin puheenjohtejien paikoille eteen istumaan! Videolta ei nähnyt muutakuin, että he poistuivat. Sitäpaitsi kokoomuslaiset häpeävät Haapalan käytöstä eikä sitä muutkaan arvosta, mutta eriasia on kuka USKALTAA nousta herra sheriffiä vastaan? Peku uskaltaa ja hänellä on siihen täysi oikeus! Ajatteleppa omalle kohdellesi...jos nyt on edes sen verran aivotoimintaa!


      • Hyi satteenvarjo
        Kokoomusta ketuttaa kirjoitti:

        Olitko paikalla??? Tottakait videoitu kokous ja kun tiesivät tiedotteen sisällön, niin en minäkään oli naama punanse jäänyt niihin puheenjohtejien paikoille eteen istumaan! Videolta ei nähnyt muutakuin, että he poistuivat. Sitäpaitsi kokoomuslaiset häpeävät Haapalan käytöstä eikä sitä muutkaan arvosta, mutta eriasia on kuka USKALTAA nousta herra sheriffiä vastaan? Peku uskaltaa ja hänellä on siihen täysi oikeus! Ajatteleppa omalle kohdellesi...jos nyt on edes sen verran aivotoimintaa!

        Asia ei vain liity millääntavoin valtuustoon. Pötyllä on täysi oikeus . Se on totta.
        VAIN JA AINOASTAAN: paikka ja asia oli väärä.


    • Pöty on jes......

      Nyt on sitten tehty tutkimuspyyntö Pötystä! Se on tässä.
      Minä pyytän tutkimaan onko Pötyn toiminta normaalia etes narsissille?

      • mielistelijä

        Tutkituta pääsi! Olisitko ite tyytyny pitämään suusi kiinni, jos sinua olisi kohdeltu samoin? Vai pelkäätkö tuoda tosia-asioita yleensäkin julki? Vai pelkäätkö virkavaltaa...


    • Hullun polokka

      Mainitsemissa kahviloissa on korkeampitasoiset keskustelut. Pöty viihtyy ABC:llä sillä siellä vaihtuu kuulijat.

    • persuille pojot

      Husu läksi, kuin tykinsuusta kokouksesta.

      Ajattelin vain, että hävettääkö.

      • Puuha-Pöty

        Husu tunsi myötähäpeää. Pöty jäi puhumaan seinille.


      • aliarvioitteko pekun
        Puuha-Pöty kirjoitti:

        Husu tunsi myötähäpeää. Pöty jäi puhumaan seinille.

        Puuha-pöty siis sinäkin näit youtubesta? Ei siis pelkille seinille vaan ympäri maailmaa.
        Näin Persujen nettisivuilla kävijät ABC:llä kävijöitä 25 ei maasta ympäri maailmaa. Muuten sekin tilasto meni kuulemma valtakunnansyytäjälle.


      • ...mätön
        Puuha-Pöty kirjoitti:

        Husu tunsi myötähäpeää. Pöty jäi puhumaan seinille.

        Millon hän on alkanut tuntea häpeää missään muodossa?


      • en äänetänyt väärin
        ...mätön kirjoitti:

        Millon hän on alkanut tuntea häpeää missään muodossa?

        Miksi rehellisen äänestäjiensä asiaa ajava valtuutettu pitäisi tuntea häpeää?
        Taitaa nyt vain olla niin, että mannerlaatatkin liikahtavat kuin peku ajelee puskuraktorillaan mädäntyneet rakenteet alas. Hyväveli kerholaiset valittavat täällä suoli24 sivulla nimimerkkien takaa, kun ovat joutuneet kohteeksi, niin pekun, kun äänestäjienkin.


      • ...mätön
        en äänetänyt väärin kirjoitti:

        Miksi rehellisen äänestäjiensä asiaa ajava valtuutettu pitäisi tuntea häpeää?
        Taitaa nyt vain olla niin, että mannerlaatatkin liikahtavat kuin peku ajelee puskuraktorillaan mädäntyneet rakenteet alas. Hyväveli kerholaiset valittavat täällä suoli24 sivulla nimimerkkien takaa, kun ovat joutuneet kohteeksi, niin pekun, kun äänestäjienkin.

        Rehellinen poliitikko? Mielenkiintoinen ajatus! Ketä ne hyvät veljet pääsääntöisesti ovat!


    • äänestäjät

      Persut kovassa nosteessa.

    • Rata rullalle

      Varkaudessa on jotain kummallista. Tänne muuttavat kaikki luonnevikaiset poliitikot ja m....

      No olkoon.

    • tsemppiä Pasi

      Kari Rajamäen äänet luisuvat Pasi Paanaselle, näin ainakin jos on uskominen monia eläkeläisjärjestöjä. Kaikki Kotimäen äänet on testattu täällä varkaudessa jo Pasille.

      • kyl me osataan

        aivan nyt olisi hyvä aika pekun siirtyä ansaitsemalleen eläkkeelle ja jättää Varkautelaisten asiat Varkautelaisille ;)

        Kiskot vievät etelään mars mars.


    • Halle ja lujaa

      Tämä Paananen joutuu yhä enemmän outoon valoon. Uskonnon ja politiikan sotkeminen keskenään ei ole tervettä.

    • fjyut

      Sylvian joululaulua häiritsi pukumiehen pölinä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      224
      1813
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      82
      1143
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      968
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      83
      964
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      827
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      743
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      638
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      21
      622
    10. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      617
    Aihe