Sitä voi käyttää esim. behaviorismiin, tai muuhun itsensä hallintaan. Se on sama asia kuin asettautumista ja asteuttamista tarkoittava efektiivisyys-merkintä, sillä ei saa häiritä kristinusko- asettautumisen ja asteuttamisen skitsofreniana, muita ihmisiä.
-Hän käyttää sitä behavioristisesti, että mitä jos sä et olekaan syntynyt tähän kotiin, vaan olet syntynyt tähän yritykseen. Ymmärrätkö sä jo että mikä on yritys? Entä ymmärrätkö mikä on koti?
- "Joo se on yritys, on vähän niinkuin kauppa." Doremifasollasido: Lokakuu 1982
- En ymmärrä mikä on koti ihan vielä. Etten mää hyväksy sitä kotina, kun on sellaisia uskontoja, jotka uskovat vain näkyvään.
-Ai milloin mä olen saanut mun omat behaviorismista kertovat efektiivisyys-merkinnät muiden ihmisten käsittelyyn asettautumisen ja asteuttamisen skitsofrenioiden takia.
-Joo kuule nuorena.... Olisinko ollut 4- tai 5-vuotta? Niidenkin kanssa mulla menee hyvin. Eipä oikeastaan muuten sitten saa, tai ole mahdollisuutta harjoittaa ammattia, tai tavata ihmisiä?
-Onko pakko levitttää mun efektiivisyys-merkintöjä? Ne on ihan vain asettautumisen ja asteuttamisen, turvallisuuden takia, koska on vahingossa luotu vain ajatonta humaniteetittömyyttä.
-Voinko mä siis siirtää mun oman värttinävaroituksen sun aivohin?
- Joo, voit, yleensä siirrät, että rauhoitun vähän pidemmäksi aikaa. Se käy kipeää, ja tulee huomioida, kun käyttää yhteisiä aivoja, mutta se ei ole sama asia, kuin oikea-aivopuolisko ja kopeloida. Flash-jana käsittelee tunteita esim. kehon liikeratojen, säännöllisten järjestyslukujen ja kehon liikkeiden kautta.
Combact Disk: Joskus puhutaan virheellisesti motoriikasta, mitä Flash-jana ei yleensä ole, vaan se on vasta yhteiset aivot sillä tavalla sanana ympäristö-opillisesti.
- Niin, olisiko mulla jotenkin joku huoltaja, omainen tai sukulainen, ''''vähän pilalla. Ja että tämä toinenkin iskä on välilä täti, mutta vain sisältä aivoista, aivojen sisältä käsin behavioristisesti nähden. Hän ei ole origoton.... Hän ei tue sellaista humaniteetittömyyttä ja inhimillittömyyttä, kuin esim. vaarallinen ihminen, ihmisrotu tai luotu inhimillitön ja humaniteetitön, ajaton kone, vain muiden ihmisten hyödyksi. Persoonallisuuden osalta ajaton, ja kone, luotu mielikuvalla inhimillittömästä ja humaniteetittömyydellä, kuin koneeksi, vain muille ihmisille hyödyksi.
- Joo, vammainen on ilomme! Joo, vammaiset ovat ilomme, mutta hei jotain rajaa. Hän on ihmisrotu. Ihminen ei ole niin origoton, että voisi olla persoonaton kone, inhimillitön ja humaaniton. Persoonaton, ilman aivoja-kone, joka aina joutuisi syrjinnän ja rasismin kohteeksi. Ja sitten heitä pitäisi olla inhimillisyyden ollessa vain jäänyt jäljelle, ja inhimillittömyyden loistaessa poissaolollaan, inhimillisyydettömyydestä ja humaniteetittömyydestä, aina vain lisää ja lisää, jossa tulee oma yleiskunto, oma hyvinvointi ja oma perusterveys, myös vankilan osalta kysymykseen. Mihin heitä pitää olla lisää?
-Jos et tajua, että muille ihmisille, niin sun pitää mennä psykiatriselle.
- Ja siksi et leiki tätä leikkiä....
Niin, mulla on Flash-jana kaikkiin mun puuttuviin perhesuhteisiin, ja puuttuviin behavioristisiin tunnesuhteisiin, jonkun toisen ihmisen aivoihin. Niin, nämä ovat mielensairaus, joista ei tarvitse puhua, tai niitä kokea tai tuntea. Miksi tarvitsisin tätä Flash-janaa toisen ihmisen aivoihin? Johonkin *behavioristisesti ulkopuoliseen perheenjäseneen tai puuttuviin perhesidoksiin, tai -tunteisiin, behavioristisesti ulkopuolisiin tunteisiin.
-Onkohan kysymyksessä jonkun toisen ihmisen, vaikka jonkun toisen kaksosen mielentila?
- Voi olla, mitä sitten?
- Sillä tavalla ei saa sotkea tai sekoittaa.
-Miksi sitten origottomuutta, painostamista ja väkivaltaisuutta ja vaarallisuutta hyväksytään?
-Äo.... ä
Toisen ihmisen aivoissa oleminen on Flash-jana
4
56
Vastaukset
- Femmas:Sinde82
Joo, oon mä tätä lapsena tehnyt.
Joo, oon mä näin tehnyt vauvana.
Mitä sitten?
-Joo, saan mä siellä itse hoitaa.
- Joo, en ole vielä vakaumuksen osalta taas itse ehtinyt.
- Joo, en voi tehdä kaikkea työtä.
- Joo, on etsittävä joku toinen ratkaisu.
-Joo, epätyypillistä seksuaalista koskettelua, haluat peilata seksiä, ja sillä parantamista. Siis, heijasteellista seksiä.
-Joo, oletko ihan varma, että jaksat ilman kaksosveljeäsi? Et saa sillä tavalla tukahduttaa itseäsi.
- Joo, se ei osaa IQ-piirteistöä.
-Joo, se ei saa koskea verenpainetta ja sillä lähestymistä. Silloin kieltäydyn yleensä seurasta.... Mä kuvittelen, että mulla on esim. tällainen lupa luotaantyöntää pois ihminen, josta en halua puhua, tai jota en halua tavata, tai jonka seurassa olla.
-Hänpä ei hoksannutkaan, että hän on origoton. Voitko jatkaa taas notaarina ja korostaa yksityisyyden merkitystä.
- En taida esim. ihan joka hetki osata, mutta se on vain sama homma kuin sisarellani. Ei hän ole sen pahemmin vammautunut.
-Voiko Sini varastaa mun aivot?
- Ei, en voi. Mulla on useita aivoja, ihan vapaasti käyettävissä. joista osa tekee kipeää ja osa ei.
-Johonkin behavioristiseen IQ.n mennä....
- On itsestään selvää, ettei siten saa tehdä... Edes tällä lääkärinlapsi-hommalla.... On niin vaikea tavoittaa, sen origo-naamion takaa. On niin vaikeaa löytää valheellista ulottuvuutta ja valheita peittävän origottomuuden takaa, on vaikeaa valehdella pettävän peittävästä origon naamiosta. Vie niin paljon aikaa ja luo valheellisuutta pettävät origon naamiot nää. On niin paljon pettävää aikaa origosta luotu pettämällä origon naamiosta.
-Mun pitäis jaksaa olla behavioristisesti hiljaa Vesan kanssa, tää on sellainen osasto. Miksi näin tummaks? Taas ihan yhtäkkiä....
- Ei, ei ole käsittääkseni vaarallinen. Ei, ei ole jos ei tunne...
-Tuleeko siitä joku koskemattomuuden loukkaaminen?
- Ai jos laittaa jonkun muun sinne turva-osastolle?
-Ei saa muuten lapsia, niin joutuu laittaan jonkun puolestaan.
-Niissä ei saa tehdä näin...
.-Joo, se on ihan innoissaan tästä.
- Se johtuu innostumisesta psykologiasta.
- Q"Mitä sitten itse meinaat opiskella?"
- Ei mun tarvitse silleen opiskella mitään.
-Ja hän auttaa jo alitajunnan ja piilotajunnan osalta jo Flash-heijasteilla.
- Joo, kun kysymyksessä omia palveluitaan omaisilta, sukulaisilta, jopa sisaren lapsilta kerjäävä, pelkään että inhimillisyys ja empatia pakenevat musta näiden osalta.
- Siis montako vammaista hän tarvitsee??
1 Kuuro
2. Mt-halvaantunut, vailla 6-aistia kehitysvammainen, kaksonen
3. Autisti: "En mä ole vielä nähnyt häntä"
4. Ulkonäköpiirre-vammainen, hampaat kääntyneet väärinpäin suussa, "häntä ei tarvitse tukea"
5. Heikki-kehitysvammainen, suomi-vammainen, suomen miehen kehitysvamma, epidemiologinen häiriö alueelta, "käy joskus kylässä"
6. Hampaiden poisto fokusaatio, epilepsia-oireisto, terveydellinen piittamattomuus, naapuri
7. Epidemiologinen syöpä, "Se on varmasti kaunisteltavissa, se lähti jo pois sillä kemikaalilla."
8. Sielullinen sairaus: "Hän on lääkäri."
9. Paranormaali sisin: " Hän on pakonomaisesti sairas älyllisesti ja saattaa olla osoitetusti ja pyydeytysti väkivaltainen ja vaarallinen:"
10. Paranormaalis sisin: "Hän kiduttaa mielellään. "
11. Sielullinen sairaus: "Hän ei halua käyttää kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää."? Hän tavoittelee omaa etuaan......
12. Sanasokeus
13. Onkologi ja oikojat, erityisoionnallinen tarve, persoonallisuus-vamma
14. Kuolemantuottamus, kuoleman aiheuttaminen, vaara kuolla, hengenvaara, psykoosi
15. Tutankhamoneista tuntoaistin poistaminen, paranormaalin sisimmän luominen
16. impulsiivisuus-häiriö, vaikea persoonallisuus-vamma
17. Vaikea narsistinen persoonallisuus-häiriö
18. Loogisuuden tajun heikentyminen, väsymys, masennus
19. Stressi ja burn out, osoittaminen, ohjaaminen ja omistaminen ovat kiellettyjä eleitä vajaamielisyyden vuoksi.
20. Erikoinen ääni, lapsen ääni, fokusaationa narsistinen lapsen mieli, tutustuminen
21. Pitkäaikais-sairaslapsi, muistihäiriöt, loogisuuden ja realiteetin-tajun menettäminen, myrkytys ja myrkyttäminen
22. "En tiedä saako tätä leikkiä..." Erikoinen skitsofrenia >n.n<
23.- Missä?Sindevm-82
24. joukkoharhan luominen, hepatiitin hoidattamattomuus, pyöreäpäisyyden ja ulkonäköpiirre-vamman aiheuttaminen
25. Inhimillisyyden kuvastaminen
26. Silmä voi olla aivoihin asti auki, ja yhteinen, sitten voi olla näitä kiinnityksiä, ja - siimoituksia. "Perheen tavoin yhteinen näkö."
27. Keskittymishäiriöt ja oppimisvaikeudet: Asiat voivat jäädä vähän kesken ja puolitiehen."
28. Viesti- vaisto-, ja normijärjestelmän häiriö, vietti-, vaisto, ja normijärjestelmän toiminnallisuus oikean ja väärän osalta.
29. "Ei erityistyypillistä kehitysvammaa."
30. "haluatko itse olla nainen?"
31. Akne ja ihosairaudet
32. Ohjattu ja osoitettu suisaidaalisuus, itsensä vahingoittaminen, käden murtaminen
33. Kerrottu vain, että toimii psykologisesti alitajunnan ja piilotajunnan osalta, yhteistä näköä, kuin yhteistä maaimaa hahmottaen.
34. Kieli- ja kulttuurivaikeudet, ei sovi ehkä ruotsinkieliseen ympäristöön "Mihin tämä sitten sopii?"
35. Äo, alta 1 kuukautta, " Että sellaseen oli iso vaalea hahmo, seksiaddikti, sillä kertaa ihastunut."
36. "Onko mulla hoitotyö-vuoro, miten se menee kaksosuuden osalta?" Se hoidetaan sillä tavalla jännästi eteen tulevista valjaista, yliivauksella egoistisuudesta, (jos toimii, kts väestönsuojelu)
37. Inhimillittömyys ja empatiattomuus, inhimillittömyys ja humaniteetittömyys, mielikuvitus-hahmottomuus...
38.. "Haluan vastustaa seksielämää." Frigiditeetti , ja uskonnollisuus, uskonnollinen kiihkomielisyys
39. Vertiliteetin aiheuttaminen,
40. "Inhimillittömiä kuin kone"
41.Syvä vajaamielisyys , skitsofrenia: "Shh... Haluan kuulla niistä."
42. Syvästi häiriintynyt, naisten akuutti skitsofrenia, >naisten krooninen skitsofrenia <
43. Alaikäisyys, ja seksuaali- ja seksisairaudet
44. omistus-perusteinen skitsofrenia
45. vajaamielisyys hemmottelemisen takia
46. Pätevä psykologi mielikuvitus-hahmo, mielikuvitus-ystäväpeilaava, mielikuvitushahmo-peilaava, pätevä psykologi haussa.....
47. Mielikuvitus-ystävä haussa, raha ja taloudelliset ongelmat
48. Lääke-ihottumat, esim. krooninen syöpä, murha-yritys
49. Traumain hoidon koulutus-ohjelma >tarpeellinen< , ei tarpeellinen
50. Oikeustaju, multippeli-persoonallisuus, oikein ja väärin ymmärtäminen.
51. Unettomuus
52. Pakonomaisuus
53, Oraalinen häiriö, kiivasmielisyys
54. "Alkava naisten paranoidi skitsofrenia"
55. Läheisyyden kammo, läheisyys riippuvainen
56. Läheiskammo ja sen aiheuttaminen
57. Addiktiot ja liikunta, pakonomainen painostaminen
58. "Ei oraalisen häiriön ympäristöön"
59. Maksa itse! - Ihmiskunta Sinde
Missä?Sindevm-82 kirjoitti:
24. joukkoharhan luominen, hepatiitin hoidattamattomuus, pyöreäpäisyyden ja ulkonäköpiirre-vamman aiheuttaminen
25. Inhimillisyyden kuvastaminen
26. Silmä voi olla aivoihin asti auki, ja yhteinen, sitten voi olla näitä kiinnityksiä, ja - siimoituksia. "Perheen tavoin yhteinen näkö."
27. Keskittymishäiriöt ja oppimisvaikeudet: Asiat voivat jäädä vähän kesken ja puolitiehen."
28. Viesti- vaisto-, ja normijärjestelmän häiriö, vietti-, vaisto, ja normijärjestelmän toiminnallisuus oikean ja väärän osalta.
29. "Ei erityistyypillistä kehitysvammaa."
30. "haluatko itse olla nainen?"
31. Akne ja ihosairaudet
32. Ohjattu ja osoitettu suisaidaalisuus, itsensä vahingoittaminen, käden murtaminen
33. Kerrottu vain, että toimii psykologisesti alitajunnan ja piilotajunnan osalta, yhteistä näköä, kuin yhteistä maaimaa hahmottaen.
34. Kieli- ja kulttuurivaikeudet, ei sovi ehkä ruotsinkieliseen ympäristöön "Mihin tämä sitten sopii?"
35. Äo, alta 1 kuukautta, " Että sellaseen oli iso vaalea hahmo, seksiaddikti, sillä kertaa ihastunut."
36. "Onko mulla hoitotyö-vuoro, miten se menee kaksosuuden osalta?" Se hoidetaan sillä tavalla jännästi eteen tulevista valjaista, yliivauksella egoistisuudesta, (jos toimii, kts väestönsuojelu)
37. Inhimillittömyys ja empatiattomuus, inhimillittömyys ja humaniteetittömyys, mielikuvitus-hahmottomuus...
38.. "Haluan vastustaa seksielämää." Frigiditeetti , ja uskonnollisuus, uskonnollinen kiihkomielisyys
39. Vertiliteetin aiheuttaminen,
40. "Inhimillittömiä kuin kone"
41.Syvä vajaamielisyys , skitsofrenia: "Shh... Haluan kuulla niistä."
42. Syvästi häiriintynyt, naisten akuutti skitsofrenia, >naisten krooninen skitsofrenia <
43. Alaikäisyys, ja seksuaali- ja seksisairaudet
44. omistus-perusteinen skitsofrenia
45. vajaamielisyys hemmottelemisen takia
46. Pätevä psykologi mielikuvitus-hahmo, mielikuvitus-ystäväpeilaava, mielikuvitushahmo-peilaava, pätevä psykologi haussa.....
47. Mielikuvitus-ystävä haussa, raha ja taloudelliset ongelmat
48. Lääke-ihottumat, esim. krooninen syöpä, murha-yritys
49. Traumain hoidon koulutus-ohjelma >tarpeellinen< , ei tarpeellinen
50. Oikeustaju, multippeli-persoonallisuus, oikein ja väärin ymmärtäminen.
51. Unettomuus
52. Pakonomaisuus
53, Oraalinen häiriö, kiivasmielisyys
54. "Alkava naisten paranoidi skitsofrenia"
55. Läheisyyden kammo, läheisyys riippuvainen
56. Läheiskammo ja sen aiheuttaminen
57. Addiktiot ja liikunta, pakonomainen painostaminen
58. "Ei oraalisen häiriön ympäristöön"
59. Maksa itse!60. Psykoosi: Väestönsuojelullisten vaaratilanteiden aiheuttaminen.
61. Minä en osallistu mihinkään toimintaan, jos se maksaa.
62. Minä en osallistu mihinkään toimintaan, jos siitä saa rahaa.
63. Epäselvä skitsofrenia-diagnostiikka, joku heittelee arvailu-listaa
64. Hepatiitti, epidemiologinen tuhkarokko thomas...
65.Pyöreäpäisyys ja ulkonäköpiirrevamman hoito, mania, potilashaku - Femmas:Sinde-82
Ihmiskunta Sinde kirjoitti:
60. Psykoosi: Väestönsuojelullisten vaaratilanteiden aiheuttaminen.
61. Minä en osallistu mihinkään toimintaan, jos se maksaa.
62. Minä en osallistu mihinkään toimintaan, jos siitä saa rahaa.
63. Epäselvä skitsofrenia-diagnostiikka, joku heittelee arvailu-listaa
64. Hepatiitti, epidemiologinen tuhkarokko thomas...
65.Pyöreäpäisyys ja ulkonäköpiirrevamman hoito, mania, potilashaku66. Entä nyt osaatko sanoa onko hänellä harvinainen oikeanpuolimmaisen aivolohkon vamma? Doremifasollasido: 2008 , V:T....
-Käsittääkseni on.
-Miten sitä hoidetaan?
- Ei ainakaan verkostotapaamisilla.
67. Muistatko tätä tiedoitusta: "Joilla on oikeanpuolimmainen aivolohkon vamma, voi mennä psykiatriselle? Sä voit mennä kasvattamaan veljeäsi... Ei isi ollut missään...
- Voi herran jumala, kun en voi sillä tavalla vaatia, kun joutuu luopuun ihan kaikesta."
-Niin, tässä sosiaaliriski.
-Mulle tänne se lista heti, niistä omaisista ja sairauksista! Kun kerran koskee mua...
68. Vankeuden hoidollisen tarpeen aiheuttaminen, terrorismi, paranoidia,
69. Paranoia
70, Sekavuus-tilat, sydän- ja verenkiertoelimistö, stressin ja burn outin aiheuttaminen
71, Frustraatio ja vajaamielisyys, halukkuus osallistua Flash-toimintoihin, esteettisesti steriilin luominen, fokusaation tuottamattomuus ja assosiaation laukaisemattomuus
72. Origottomuus, ei Flash-toiminto, yleisen ja julkisen väestönsuojeluvaaratilanteen aiheuttaminen.
74. Ylipainon aiheuttaminen, skitsofrenia, manipulatiivinen käyttäytyminen
75. Omaneduntavoittelu, ikä,näkö, koko ja sisin-skitsofreniat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133892Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2023758Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.882169Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751951Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791318- 1301202
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1591173- 531075
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924