Hei. Olen ettiny tätä tietoa pitkään mutta vastausta en ole löynyt.
Eli.. Leppävaaran datanomiksi tuli kutsu ja jos joku jaksaa kertoa miten koko päivä
alka? Ilmottautuminen.. Sen jälkee..? Mitä haastattelussa kysytään ja mitä pääsykokeessa?
Mua ei kiinosta muut kommentit kute vaiha alaa.. Haen jatko-opinnoihin.
Kiitos
Datanomi pääsykoe
5
1141
Vastaukset
- datanomi1254
Datanomikoulusta on mahdollista valmistua oppimatta yhtään mitään. Älä mene datanomikouluun,opiskele mieluummin merkonomiksi, siellä opiskellaan enemmän käytännön asioita.
Terveisin,
Datanomi (nykyinen ammattikorkeakoulu opiskelija) - datanomi2012
Edelleen en tarvii tuommoista tietoa... alan olen valinnut ja se ei muuta mihinkään siitä. Kysyin pääsykokeesta en muuta. Kiitos kuitenkin
- Omaa kokemusta
Hei! Pääsykokeet meillä eteni ainakin niin, että aluksi oli kirjallinen osuus jossa loogista päättelyä, matematiikkaa ja englantia (tarvitsi kääntää enkusta suomeksi ammattisanastoon liittyviä lauseita jne.) Tämän jälkeen kirjoitettiin muistaakseni Wordilla jonkinlainen kertomus siitä miksi juuri MINUT pitäisi valita koulutukseen. Viimeisenä oli sitten ryhmätehtävä jossa suunniteltiin joku datanomijengille sopiva asustus tai muuta hassua. :) Onnea pääsykokeisiin!
Terv. Tänä keväänä datanomiksi valmistunut - asd12414124
Jos olet kerran alasi valinnut niin mene lukioon. Datanomin papereilla et tee yhtään mitään.
- ovet eivät sulkeudu
menet lukioon piste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854