Iskä on behavioristisella tuulella

Ihmiskunta Sinde

Ei ole mitään hätää, hän vain haluaa huolehtia, että huolehdin syvän vajaamielisyyteen nähden neurobiologisen, trilleri-eleviittomasta tulleen aivohäiriön, muistin tila, kunnolla pois, ennenkuin se menee sellaiseen päihteiden käyttö ja kolmiounilääke-tilaan.
- Ei tuu mieleenkään hoitaa ja/tai hoidattaa. Että sellaiselle ympäristölle vaaralliseen päihteiden käyttö ja päihderiippuvuus, päihdeongelmatilaan.
-"Voi huolehdi tuo pois, se voi mennä pahemmaksi."
Kohta 60. Unettomuus....
Kaikenlaisella väkivaltaisuudella ja vaarallisuudella sitä yrittääkin elää.
Miksi tällainen ei tule mieleen kouluterveydenhuollon yhteydssä, vaan halutaan korostaa väkivaltaisuutta ja vaarallisuutta, vaikka on jo annettu sana psyykkinen kipu?

Kohta 18. Frustraatio, sielullinen sairaus: "Hän on lääkäri" sukupuolenvaihdollinen sairaus.
-Eihän häntä voi pitää koulussa, hän on nähnyt trilleri-eleviittoman.
-Häneltä rupeavat kaikki kerjäämään fokusaation tuottoa ja assosiaation laukaisemista.
-Muut ihmiset rupeavat vaarallisuudella ja väkivaltaisuudella kerjäämään häneltä jatkuvasti.
- Oletteko tietoinen pyörepäisestä persoonallisuus-häiriöstä ja sen vaarallisuudesta?
-Yhä lupaavammalta näytää, frustraatio sielullinen sairaus keskellä kaupunkia.
- Oletteko tietoisia vauvan heijaste kielen ja behavioristisuuden yhteydestä?
-Entä miksi on yhteiset aivot tähän perheen ulkopuoliseen iskään?
' se/hän voi kuvitella ihan mitä tahansa
' hän on kerrassaan ihastuttava
' hän on kauhean järkyttynyt tyttärensä tilasta
' hänen tyttärensä on absoluuttisen ihana, hän ei suostu juttelemaan
' hänen tyttärensä on absolutisti, häntä ei saa pakottaa sellaiseen toimintaan
' hänen tyttärensä on hyvin hämmentynyt
' hänen tyttärensä on hyvin sosiaalinen
'hänen tyttärensä on sosiaalisesti hyvin pidetty ihminen
'hänen tyttärensä on sosiaalisesti vihattu ja pahoidelty ihminen
'hänen tyttärensä tarvitsee apua, koska on joutunut vihan ja hallitsemattoman pahoinpitelyn kohteeksi
'hänen tyttärensä ei oikein tiedä onko sellaista apua turvallista ottaa vastan.
- "Oota, sitä ei kysytä sulta moneen vuoteen. Sulla ei ole taas oikeutta sanoa sellaista."
'hänen tyttärensä pystyy kuulemaan ääniä
' hänen tyttärensä pystyy sulkemaan ne pois kuuloaististaan
'hänen tyttärensä on menossa hänelle väärään ja sopimattomaan paikkaan, eritysiammattikouluun opiskelemaan
'hänen tyttärelleen se on vähän väärä, ei kauhean väärin-homma vaisto-, vietti- ja normijärjestelmän takia
'hänen tyttärellään on paljon vastuuta ympäristöstä ja muista ihmisistä sen ympäristön normijärjestelmän takia
'hänen tyttärensä on täysin absurdissa paranoidissa skitsofreniassa, vailla pakonomaisuutta , eli harhaisesti vajaamielinen
'hänen tyttärensä ilmoitti, ettei tarvitse pakonomaisuutta, koska iskä tukee behavioristisesti. (pitäisiköhän luntata tuo sana välilä?)
'hänen tyttärensä ilmoittaa, että hänen ei tarvitse ainakaan
'hänen tyttärensä on taas paranoidissa skitsofreniassa, jossa ei jaksa olla koskaan kovin kauaa.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa:Sindevm-82

      Minkä välineen hän näistä haluaa?
      a. S/M-välineen
      b. toisen iskän
      c. behavioristisen sähkö-aneten
      -jos sinun pitäisi valita.
      - nyt saan selkään
      -häiritsen yksityisyyttä, häiritsen omaa elämää, sen rauhaa ja sen muodostumista.
      - kukaan ei ota sinua isän tilalle
      -kukaan ei ymmärrä, että niitä on alunperinkin asetettu ja asteutettu elämään kaksi.
      - kukaan ei ymmärrä, että apinoit muut ihmiset apinaksi loukkaamalla yksityisyyttä, jopa yksityiselämää ja sen muodostumista, jopa tulevaisuuden osalta.
      - kukaan ei ymmärrä, että olen väärä ihminen tähän normi-järjestelmää, olen siis normi-järjestelmä ihminen
      -kukaan ei ymmärrä, iskä haluaa vain auttaa, että nyt riitti......
      -kukaan ei ymmärrä vaarallista ja väkivaltaista käyttäytymistä
      - kukaan ei ymmärrä, että hän kysyy näitä em. välineitä aivan kohtuuttomasti
      -kukaam ei ymmärrä, ettei jaksa kysyä ja kokea, edes kokeilla absurdia mustasukkaisuutta
      -kukaan ei ymmärrä, että kohtuuton seurailu aiheuttaa julmaa fyysistä ja psyykkistä behaviorismiin perustuvaa kidutusta, esim. tunteiden esittely ja niiden läpikäyminen
      - kukaan ei ymmärrä, että H ja H. kaksoset ovat jo töissä
      -kukaan ei ymmärrä, miksei sanaa frustraatio ole taaskaan ymmärretty
      -kukaan ei ymmärrä, miksi nyt vasta kokeillaan yleiskunnolla
      -kukaan ei ymmärrä, että mulla on ollut aina näin, että olen aivan lellitty
      -kukaan ei ymmärrä, että olen aina voinut tilata täältä suoraan näin
      -kukaan ei ymmärrä, että olen aina ollut näin
      -kukaan ei ymmärrä, ettei tähän tule mitään pelkoja näin päin
      -kukaan ei ymmärrä, ettei tähän oteta normi-järjestelmä poikkeamia, jotka ovat terveydelle ja terveydenhuollolle vaarallisia, kassi-alma ja päihdeongelmat
      -kukaan ei ymmärrä, ettei kassi-alma ole aina satua.
      -kukaan ei ymmärrä, etten aina ymmärrä, etten muista välttämättä selittää tätä sähkö-anette kokeilua
      - kukaan ei ymmärrä, etten halua selittää tätä kokeilua ja etten edes aina muista kokeilun käyttötarkoitusta: "Oliko se sellainen, että pysyn kauempana?"
      - kukaan ei ymmärrä, ettei ollut eikä voi vedota sellaiseen syrjintään
      -kukaan ei ymmärrä, ettei voi rikkoa toisen omaa rauhaa, silleen sydän syrjällään... Niin, siihenhän se tulikin.
      -Nyt mulle tulee niitä heippa-tunteita, joista selitin ehkä viime viikolla, pari päivää sitten. Tästä psykiatriasta ja assosiaatio-organisaatio-ajattelusta, ne on kuin liina.
      -kukaan ei ymmärrä, etten mene behavioristisesti koskemaan toisen isäni omaan elämään
      -Niin, kun mä haluan niin, sanoi hän. Mää vain seuraan, ei siitä tarvi välittää, ei se tunnu susta miltään. Opetallaan ja harjotellaan tää vaikka niin.

      • Eiosaa?:Sinde

        Mut on kuitenkin asetettu sun elämään näin.
        Mä olen ollut jo syntymästä asti mukana, synnytyksestä saakka.
        Vähän ennen syntymääkin....
        Kiitti se on erikoinen se ikkuna, mistä aivot alkaa toimimaan, että josta ei tiedä, että pitääkö mun nyt syntyä, millä sekä lukitaan ympäristöön, että tutustutetaan ympäristöön.
        -Mikä mulla on?
        - Ympäristö vain on aivan outo, ei mikään
        -Liittyykö tämä siihen, että mä tule sinne synnytys-osastolle mukaan?, kysyi Janne.
        -Hyvin vaikea sanoa, joo liittyy....
        .-Jonkun toisen vauvan mukaanottaminen sinne synnytys-osastolle on kanssa kielletty.
        Siitä mun iskästä, jonka perheessä asun, voi olla helpompi lukea tunteita tästä toisesta iskästä.
        Se toinen iskä on ollut jo v. 1982 ankarasti innostunut vauvoista. Hän saattanut innostua vauvasta aivan kohtuuttomasti. Eli hän on ollut ja kyennyt joitakin osin innostumaan uudesta perheenjäsenestä, omasta perheestään.
        -Minkä takia näin kaksinaisesti peilata, vähän kuin kaksinais-moralismi tai kaksinnaiminen?
        -Sillä tavalla äkkipikainen persoona...
        - Joo, mulla ei ole, sanoi toinen isäsi.
        -Mä haluan sanoa, että yleisestä hyvinvoinnista poikkeava se äkkipikainen persoona-iskä.
        - Ei iskällä taida voida olla lapsia, kun hän saa frustraation ennenkuin lapsen.
        -Eikö tämä olekaan psykologinen keskustelu tai sen aihe?
        - Ei taida olla....
        - Ei tarvitse kertoa kaikkea, kertoi se toinen isä....
        Sen sijaan on tärkeää, että muistat itse
        - Että käytän voimakeinoja
        - Aina kun tarve vaatii, tai aina.
        -Mä en ole tehnyt mitään rikollista, ei mä ymmärrän tämän aina vääräksi, tämän yksityisyydensuojattoman julkisen lähestymisen.

        Mä olen ymmärtänyt tämän vääräksi esim. 3-vuotiaana, esim. 4-vuotiaana, esim. 5-vuotiaana, kun menin naapuriin esim. kuudelta aamulla, sunnuntai-aamuna hakemaan seuraa.
        - Ei tämä voi siitäkään johtua heillä on navetta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe