Iskä on behavioristisella tuulella

Ihmiskunta Sinde

Ei ole mitään hätää, hän vain haluaa huolehtia, että huolehdin syvän vajaamielisyyteen nähden neurobiologisen, trilleri-eleviittomasta tulleen aivohäiriön, muistin tila, kunnolla pois, ennenkuin se menee sellaiseen päihteiden käyttö ja kolmiounilääke-tilaan.
- Ei tuu mieleenkään hoitaa ja/tai hoidattaa. Että sellaiselle ympäristölle vaaralliseen päihteiden käyttö ja päihderiippuvuus, päihdeongelmatilaan.
-"Voi huolehdi tuo pois, se voi mennä pahemmaksi."
Kohta 60. Unettomuus....
Kaikenlaisella väkivaltaisuudella ja vaarallisuudella sitä yrittääkin elää.
Miksi tällainen ei tule mieleen kouluterveydenhuollon yhteydssä, vaan halutaan korostaa väkivaltaisuutta ja vaarallisuutta, vaikka on jo annettu sana psyykkinen kipu?

Kohta 18. Frustraatio, sielullinen sairaus: "Hän on lääkäri" sukupuolenvaihdollinen sairaus.
-Eihän häntä voi pitää koulussa, hän on nähnyt trilleri-eleviittoman.
-Häneltä rupeavat kaikki kerjäämään fokusaation tuottoa ja assosiaation laukaisemista.
-Muut ihmiset rupeavat vaarallisuudella ja väkivaltaisuudella kerjäämään häneltä jatkuvasti.
- Oletteko tietoinen pyörepäisestä persoonallisuus-häiriöstä ja sen vaarallisuudesta?
-Yhä lupaavammalta näytää, frustraatio sielullinen sairaus keskellä kaupunkia.
- Oletteko tietoisia vauvan heijaste kielen ja behavioristisuuden yhteydestä?
-Entä miksi on yhteiset aivot tähän perheen ulkopuoliseen iskään?
' se/hän voi kuvitella ihan mitä tahansa
' hän on kerrassaan ihastuttava
' hän on kauhean järkyttynyt tyttärensä tilasta
' hänen tyttärensä on absoluuttisen ihana, hän ei suostu juttelemaan
' hänen tyttärensä on absolutisti, häntä ei saa pakottaa sellaiseen toimintaan
' hänen tyttärensä on hyvin hämmentynyt
' hänen tyttärensä on hyvin sosiaalinen
'hänen tyttärensä on sosiaalisesti hyvin pidetty ihminen
'hänen tyttärensä on sosiaalisesti vihattu ja pahoidelty ihminen
'hänen tyttärensä tarvitsee apua, koska on joutunut vihan ja hallitsemattoman pahoinpitelyn kohteeksi
'hänen tyttärensä ei oikein tiedä onko sellaista apua turvallista ottaa vastan.
- "Oota, sitä ei kysytä sulta moneen vuoteen. Sulla ei ole taas oikeutta sanoa sellaista."
'hänen tyttärensä pystyy kuulemaan ääniä
' hänen tyttärensä pystyy sulkemaan ne pois kuuloaististaan
'hänen tyttärensä on menossa hänelle väärään ja sopimattomaan paikkaan, eritysiammattikouluun opiskelemaan
'hänen tyttärelleen se on vähän väärä, ei kauhean väärin-homma vaisto-, vietti- ja normijärjestelmän takia
'hänen tyttärellään on paljon vastuuta ympäristöstä ja muista ihmisistä sen ympäristön normijärjestelmän takia
'hänen tyttärensä on täysin absurdissa paranoidissa skitsofreniassa, vailla pakonomaisuutta , eli harhaisesti vajaamielinen
'hänen tyttärensä ilmoitti, ettei tarvitse pakonomaisuutta, koska iskä tukee behavioristisesti. (pitäisiköhän luntata tuo sana välilä?)
'hänen tyttärensä ilmoittaa, että hänen ei tarvitse ainakaan
'hänen tyttärensä on taas paranoidissa skitsofreniassa, jossa ei jaksa olla koskaan kovin kauaa.

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa:Sindevm-82

Minkä välineen hän näistä haluaa?
      a. S/M-välineen
      b. toisen iskän
      c. behavioristisen sähkö-aneten
      -jos sinun pitäisi valita.
      - nyt saan selkään
      -häiritsen yksityisyyttä, häiritsen omaa elämää, sen rauhaa ja sen muodostumista.
      - kukaan ei ota sinua isän tilalle
      -kukaan ei ymmärrä, että niitä on alunperinkin asetettu ja asteutettu elämään kaksi.
      - kukaan ei ymmärrä, että apinoit muut ihmiset apinaksi loukkaamalla yksityisyyttä, jopa yksityiselämää ja sen muodostumista, jopa tulevaisuuden osalta.
      - kukaan ei ymmärrä, että olen väärä ihminen tähän normi-järjestelmää, olen siis normi-järjestelmä ihminen
      -kukaan ei ymmärrä, iskä haluaa vain auttaa, että nyt riitti......
      -kukaan ei ymmärrä vaarallista ja väkivaltaista käyttäytymistä
      - kukaan ei ymmärrä, että hän kysyy näitä em. välineitä aivan kohtuuttomasti
      -kukaam ei ymmärrä, ettei jaksa kysyä ja kokea, edes kokeilla absurdia mustasukkaisuutta
      -kukaan ei ymmärrä, että kohtuuton seurailu aiheuttaa julmaa fyysistä ja psyykkistä behaviorismiin perustuvaa kidutusta, esim. tunteiden esittely ja niiden läpikäyminen
      - kukaan ei ymmärrä, että H ja H. kaksoset ovat jo töissä
      -kukaan ei ymmärrä, miksei sanaa frustraatio ole taaskaan ymmärretty
      -kukaan ei ymmärrä, miksi nyt vasta kokeillaan yleiskunnolla
      -kukaan ei ymmärrä, että mulla on ollut aina näin, että olen aivan lellitty
      -kukaan ei ymmärrä, että olen aina voinut tilata täältä suoraan näin
      -kukaan ei ymmärrä, että olen aina ollut näin
      -kukaan ei ymmärrä, ettei tähän tule mitään pelkoja näin päin
      -kukaan ei ymmärrä, ettei tähän oteta normi-järjestelmä poikkeamia, jotka ovat terveydelle ja terveydenhuollolle vaarallisia, kassi-alma ja päihdeongelmat
      -kukaan ei ymmärrä, ettei kassi-alma ole aina satua.
      -kukaan ei ymmärrä, etten aina ymmärrä, etten muista välttämättä selittää tätä sähkö-anette kokeilua
      - kukaan ei ymmärrä, etten halua selittää tätä kokeilua ja etten edes aina muista kokeilun käyttötarkoitusta: "Oliko se sellainen, että pysyn kauempana?"
      - kukaan ei ymmärrä, ettei ollut eikä voi vedota sellaiseen syrjintään
      -kukaan ei ymmärrä, ettei voi rikkoa toisen omaa rauhaa, silleen sydän syrjällään... Niin, siihenhän se tulikin.
      -Nyt mulle tulee niitä heippa-tunteita, joista selitin ehkä viime viikolla, pari päivää sitten. Tästä psykiatriasta ja assosiaatio-organisaatio-ajattelusta, ne on kuin liina.
      -kukaan ei ymmärrä, etten mene behavioristisesti koskemaan toisen isäni omaan elämään
      -Niin, kun mä haluan niin, sanoi hän. Mää vain seuraan, ei siitä tarvi välittää, ei se tunnu susta miltään. Opetallaan ja harjotellaan tää vaikka niin.

• Eiosaa?:Sinde

Mut on kuitenkin asetettu sun elämään näin.
        Mä olen ollut jo syntymästä asti mukana, synnytyksestä saakka.
        Vähän ennen syntymääkin....
        Kiitti se on erikoinen se ikkuna, mistä aivot alkaa toimimaan, että josta ei tiedä, että pitääkö mun nyt syntyä, millä sekä lukitaan ympäristöön, että tutustutetaan ympäristöön.
        -Mikä mulla on?
        - Ympäristö vain on aivan outo, ei mikään
        -Liittyykö tämä siihen, että mä tule sinne synnytys-osastolle mukaan?, kysyi Janne.
        -Hyvin vaikea sanoa, joo liittyy....
        .-Jonkun toisen vauvan mukaanottaminen sinne synnytys-osastolle on kanssa kielletty.
        Siitä mun iskästä, jonka perheessä asun, voi olla helpompi lukea tunteita tästä toisesta iskästä.
        Se toinen iskä on ollut jo v. 1982 ankarasti innostunut vauvoista. Hän saattanut innostua vauvasta aivan kohtuuttomasti. Eli hän on ollut ja kyennyt joitakin osin innostumaan uudesta perheenjäsenestä, omasta perheestään.
        -Minkä takia näin kaksinaisesti peilata, vähän kuin kaksinais-moralismi tai kaksinnaiminen?
        -Sillä tavalla äkkipikainen persoona...
        - Joo, mulla ei ole, sanoi toinen isäsi.
        -Mä haluan sanoa, että yleisestä hyvinvoinnista poikkeava se äkkipikainen persoona-iskä.
        - Ei iskällä taida voida olla lapsia, kun hän saa frustraation ennenkuin lapsen.
        -Eikö tämä olekaan psykologinen keskustelu tai sen aihe?
        - Ei taida olla....
        - Ei tarvitse kertoa kaikkea, kertoi se toinen isä....
        Sen sijaan on tärkeää, että muistat itse
        - Että käytän voimakeinoja
        - Aina kun tarve vaatii, tai aina.
        -Mä en ole tehnyt mitään rikollista, ei mä ymmärrän tämän aina vääräksi, tämän yksityisyydensuojattoman julkisen lähestymisen.

Mä olen ymmärtänyt tämän vääräksi esim. 3-vuotiaana, esim. 4-vuotiaana, esim. 5-vuotiaana, kun menin naapuriin esim. kuudelta aamulla, sunnuntai-aamuna hakemaan seuraa.
        - Ei tämä voi siitäkään johtua heillä on navetta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      62
      6057
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      81
      3566
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2721
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      2199
    5. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2165
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1853
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1679
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      85
      1272
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1236
    10. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      26
      1127
    Aihe