Mihin nämä

en ole rahafiksu

kaikki suuret lahjat oikein käytän? En ole keksinyt vielä järkevää ja sopivaa juttua,

28

66

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä on onnellisuus

Hukkaa ne ja mene naimisiin.

• en ole rahafiksu

Kenen kanssa nyt menen? Ei sitä tosta vaan naimisiin mennä.

• sitä onnellisuus
        en ole rahafiksu kirjoitti:

Kenen kanssa nyt menen? Ei sitä tosta vaan naimisiin mennä.

Kuka ensimmäisenä tyrkyttäytyy.

• en ole rahafiksu
        sitä onnellisuus kirjoitti:

Kuka ensimmäisenä tyrkyttäytyy.

Muuten sen täytyy olla jotekin erikoinen tapaus. Adhd vois olla hyvä kumppani.

• sitä onnellisuus

Muuten sen täytyy olla jotekin erikoinen tapaus. Adhd vois olla hyvä kumppani.

Ei kannata haaveilla kirjoittamisesta, jos ei ole tuon enempää luovuutta.

• en ole rahafiksu
        sitä onnellisuus kirjoitti:

Ei kannata haaveilla kirjoittamisesta, jos ei ole tuon enempää luovuutta.

Emmä ole mistään kirjailijan urasta haaveillut, kun emmä ikinä ole lukenut kokonaista kirjaa tai ehkä yhen.

• sitä onnellisuus

Emmä ole mistään kirjailijan urasta haaveillut, kun emmä ikinä ole lukenut kokonaista kirjaa tai ehkä yhen.

Ei muuta kuin pallo jalkaan ja elinkautinen odottaa.

• ja eläytyä

Ei trollailu ja muiden ihmisten matkiminen ole mikään lahjakkuus.Jos haluat esiintyä ja esittää,niin olisit ruvennut näyttelijäksi.Siinähän saa vetää roolia niin paljon,kuin huvittaa.

• ap

Kenen muiden?? Miten niin olen feikki? Mistä edes tiedät kuka olen? Nyt hyvä vastaus huonoja ei kelpuuteta.

• eipä juuri
        ap kirjoitti:

Kenen muiden?? Miten niin olen feikki? Mistä edes tiedät kuka olen? Nyt hyvä vastaus huonoja ei kelpuuteta.

Ehkäpä psykoliginen silmä kertoo mikä sinä olet,ja voiko täällä toteuttaa muita lahjoja,kuin kyky trollata ja feikata.

• ap
        eipä juuri kirjoitti:

Ehkäpä psykoliginen silmä kertoo mikä sinä olet,ja voiko täällä toteuttaa muita lahjoja,kuin kyky trollata ja feikata.

Mitä feikata, sua? :D

• oikein rahasampo

Rupea yrittäjäksi niin olet naimisissa yrityksesi kanssa

• luonnon lahjakkuus

Kirjoita romaani,siihen saat keksiä luikuria niin paljon,kuin tykkäät,joku voi viellä ostaakki sen,jos osaat markkinoida hyvin

• ap

Itseasisassa ja tosiasissa olen henkilö joka pysyy totuudessa ja en siedä valehtelevia ihmisiä.

• egopöhö

Lahjakkaita "kirjailijoitahan" riittää. Ainahan voi aloittaa siitä taiteilijaelämän boheemista puolesta, jos vaikka lahjakkuudesta jäisikin muiden mielestä vajaaksi.

• egopöhö
        ap kirjoitti:

Itseasisassa ja tosiasissa olen henkilö joka pysyy totuudessa ja en siedä valehtelevia ihmisiä.

Ajaa saman asisasan/asjan.

Kuka tahansa suuri kirjoittaja voi kokea pysyvänsä totuudessa - siinä ikiomassaan.

• ap
        egopöhö kirjoitti:

Ajaa saman asisasan/asjan.

Kuka tahansa suuri kirjoittaja voi kokea pysyvänsä totuudessa - siinä ikiomassaan.

Niin mikä on totuus ja mikä ei? Tiedätkö itse, vai luuletko itse eläväsi jossain virallisessa totuudessa?

• egopöhö
        ap kirjoitti:

Niin mikä on totuus ja mikä ei? Tiedätkö itse, vai luuletko itse eläväsi jossain virallisessa totuudessa?

Kyllä, pyrin elämään virallisen totuuden mukaan.

Kysyn vaikka sinulta, jos tulee epäselvyyttä totuuskysymyksistä.

• ap
        egopöhö kirjoitti:

Kyllä, pyrin elämään virallisen totuuden mukaan.

Kysyn vaikka sinulta, jos tulee epäselvyyttä totuuskysymyksistä.

Hyvä sillä silloin sua on helponta johtaa harhaan. Jos et osaa ajatella edes vähää omin avuin

• bläääääääh
        ap kirjoitti:

Hyvä sillä silloin sua on helponta johtaa harhaan. Jos et osaa ajatella edes vähää omin avuin

Uih, miten wiisas sinä olet.

Niinkin viisas, ettet tunnista simppeleintä sarkasmia.

• ap
        bläääääääh kirjoitti:

Uih, miten wiisas sinä olet.

Niinkin viisas, ettet tunnista simppeleintä sarkasmia.

Joo mulle on toi läpän heiton ymmärtäminen ollut aina vähän vaikeeta. ;)

• jabadabaduuu
        ap kirjoitti:

Joo mulle on toi läpän heiton ymmärtäminen ollut aina vähän vaikeeta. ;)

Monet trollit pitävät itseään hauskoina ja älykkäinä.

Nukahdin seisaalleni, joten hyvää päivänjatkoa.

• ap
        jabadabaduuu kirjoitti:

Monet trollit pitävät itseään hauskoina ja älykkäinä.

Nukahdin seisaalleni, joten hyvää päivänjatkoa.

Kun on itseensä kyllästynyt haluaakin vaan nukkua.

• läskit silmilleZZZzz
        ap kirjoitti:

mä en kyllästynyt, ainoastaan väsy

• rautalangasta:
        ap kirjoitti:

Sinä olet tylsä etkä osaa viihdyttää minua. Keskustelua piristääkseen joutuisi itse keksimään kaiken, mutten jaksa vaivautua sun takia. :-)

• ap
        rautalangasta: kirjoitti:

Sinä olet tylsä etkä osaa viihdyttää minua. Keskustelua piristääkseen joutuisi itse keksimään kaiken, mutten jaksa vaivautua sun takia. :-)

Ei ole hyvä syntyä laiskaksi tälläiseen yhteiskuntaan. Ei vaan jaksa.

• jaksathan kirjoitell
        ap kirjoitti:

Ei ole hyvä syntyä laiskaksi tälläiseen yhteiskuntaan. Ei vaan jaksa.

Tee asioita, joista pidät ja huomaat jaksavasi. Esim. trollailu netissä vois olla sun juttu. Tai sit luet loppuun sen kirjan, jonka aloititkin. Mutta siitähän ei tule yhtä hyviä kiksejä kuin nettikirjoittelusta. Joten ehkä olet oikeassa paikassa juuri nyt.

• Mielipide mun

Kyllä täällä sen verran mielikuvitus laukkaa jollakuilla, että suosittelisin kirjoittamaan muutakin kuin näitä hukkuvia viestejä :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe