Haluan

mestarinarsisti

esitellä itseni, olen feikki narsisti joka haluaa leikkiä flirtti feikkileikkiä. Löytyykö ketään vapaaehtoista tai samanlaista?

34

241

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä laitetaan?

Sepitteellisiä hahmoja löytyy niin monta kuin luodaan.

• mestarinarsisti

Sä olet liian vaikea, next, löytyykö ketään helpompaa tapausta?

• wink,

emmä täällä, irl kyllä mielelläni

• äährgh

Mua niin kiehuu tää narsisti jankuttaminen joka paikassa, se on totta että se on vakava ja tosi asia, mutta kun sitä tulee tuutintäydeltä ja joskus täälläkin syytellään narsistiksi ketä milloinkin, on aika lapsellista touhua. Vakavilla asioilla ei leikitä. Tuntuu että tuo narsisti juttu on kilahtanut monilla nuppiin.

• höpönhöpön

mitään narsisteja ole olemassakaan..on vain itsetunnottomia, jätettyjä, petettyjä luusereita

• da vissi koodi
        höpönhöpön kirjoitti:

mitään narsisteja ole olemassakaan..on vain itsetunnottomia, jätettyjä, petettyjä luusereita

Jaa eikö nuo ole synonyymeja toisilleen? Narsisti on itsetunnoton, jätetty, petetty luuseri, niin minä ainakin olen ymmärtänyt.

• tapaus
        da vissi koodi kirjoitti:

Jaa eikö nuo ole synonyymeja toisilleen? Narsisti on itsetunnoton, jätetty, petetty luuseri, niin minä ainakin olen ymmärtänyt.

no eikä ole, yks tuttu narsku on hyvin menestynyt työssä, harrastuksissaan, onnellisesti naimisissa,,muuten fantastinen ihminen, mutta tuo narskuvamma

• da vissi koodi
        tapaus kirjoitti:

no eikä ole, yks tuttu narsku on hyvin menestynyt työssä, harrastuksissaan, onnellisesti naimisissa,,muuten fantastinen ihminen, mutta tuo narskuvamma

Jaa, sinä itse vai? Vai tarkoitatko vaimoasi? Jos noin hyvin voi sanoa jonkun elämästä ja noin tarkkaan luetella kuinka hyvin menee, puhuu silloin omasta kumppanistaan tai itsestään. Onnea sulle vaan :)

• ed
        da vissi koodi kirjoitti:

Jaa, sinä itse vai? Vai tarkoitatko vaimoasi? Jos noin hyvin voi sanoa jonkun elämästä ja noin tarkkaan luetella kuinka hyvin menee, puhuu silloin omasta kumppanistaan tai itsestään. Onnea sulle vaan :)

ei, en minä, eikä vaimoni, koska olen nainen, mutta muuten hyvin läheisestä henkilöstä puhun. Kiitos vaan , onnea tarvitsee kaikki :)

• ikävä kyllä
        höpönhöpön kirjoitti:

Narsisteja on olemassa, kaiken tasoisia ja he kaikki ovat heikkoja ihmisiä omista lähtökohdistaan johtuen ja pelkäävät kaikkea mahdollista, vaikka eivät sitä ikimaailmassa myöntäisi. Minulla on syvällinen kokemus heistä, sillä olen kasvanut sellaisen maailmaan, ja siinä ei voi olla ketään natsistisen itsen ylittävää, parempaa, kauniimpaa, taitavampaa tai älykkäämpää. Mitkään keinot toisen saattamiseksi siihen asemaan, eivät ole tuomittavia. Oma maailma hajoaisi, jos joku olisi jotakin enemmän kuin narsistin oma itse. Se on surullisen tuskallista ja äärettömän vaikea asia kaikille osapuolille. Tosin narsisti ei sitä oikein ymmärrä. Olen pahoillani heidän kaikkien puolesta.

• tiedoksi vaan äährgh

Tietkö mitä, sä olet jääräpäinen jankuttaja joka aina on narsisteja vastaan ja koskaan niistä ei saisi puhua. Narsistista ei saa puhua se on aihe, joka pitää lakaista maton alle ja silti sinäkin kaipailet ja ikävöit just niitä narsisteja täällä.

• joopa joo

missään välissä en ole kieltänyt että siitä ei saisi puhua jos oikeasti on todellista asiaa siitä, mutta jos pelleilee asialla ja syytellään syyttä suotta ihmisiä, en nyt tarkoita välttämättä sinua vaan yleisesti, niin se ei ole suotavaa. Narsistit ovat ihmisiä siinä missä muutkin mutta ovat sairaita, heillä on sairaus.

• puutaheinääjuu
        joopa joo kirjoitti:

missään välissä en ole kieltänyt että siitä ei saisi puhua jos oikeasti on todellista asiaa siitä, mutta jos pelleilee asialla ja syytellään syyttä suotta ihmisiä, en nyt tarkoita välttämättä sinua vaan yleisesti, niin se ei ole suotavaa. Narsistit ovat ihmisiä siinä missä muutkin mutta ovat sairaita, heillä on sairaus.

Voih, onko heillä sairaus? Kamalaa, minä kun luulin heitä seksihäiriintyneiksi seksiaddikteiksi, jotka pakosta joutuvat pettämään puolisoitaan ja juoksemaan vieraissa.

• joo jaa
        puutaheinääjuu kirjoitti:

Voih, onko heillä sairaus? Kamalaa, minä kun luulin heitä seksihäiriintyneiksi seksiaddikteiksi, jotka pakosta joutuvat pettämään puolisoitaan ja juoksemaan vieraissa.

Kyllä VAKAVA sairaus. Heillä on pohja tai syy sille miksi ovat sellaisia kun ovat, mielent.häiriöt ovat monimutkaisia asioita ja joissain tapauksissa vaikea hoitaa,vaikka onkin muita terapiota ja lääkinnällistä terapiaa.

• toki uskon
        joo jaa kirjoitti:

Kyllä VAKAVA sairaus. Heillä on pohja tai syy sille miksi ovat sellaisia kun ovat, mielent.häiriöt ovat monimutkaisia asioita ja joissain tapauksissa vaikea hoitaa,vaikka onkin muita terapiota ja lääkinnällistä terapiaa.

Asiantuntija vai? Hienoa, että on oikein pohja tai syy sille, että saa syyn pettää vaimoaan tai miestään ja tehdä mitä lystää. Narsisti voi hyvällä syyllä sanoa olevansa syyntakeeton, jos kaulimen kanssa ollaan ovella vastassa. "Kulta olen sairas älä lyö", kyllä minä sinua rakastan" :))

• juupa jaa
        toki uskon kirjoitti:

Asiantuntija vai? Hienoa, että on oikein pohja tai syy sille, että saa syyn pettää vaimoaan tai miestään ja tehdä mitä lystää. Narsisti voi hyvällä syyllä sanoa olevansa syyntakeeton, jos kaulimen kanssa ollaan ovella vastassa. "Kulta olen sairas älä lyö", kyllä minä sinua rakastan" :))

Kyllä, koulutukseni puolesta.
        En tarkoittanut sitä,se ei ole tietenkään oikein. Mutta turhaa on tästä vääntää kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä sitä mitä ajoin takaa. Narsismista ei pitäisi ajatella mustavalkoisena asiana, se on monimuotoinen juttu.
        Mutta jo riittää, ei jaksa vääntää,ajattele mitä ajattelet. :)

• sössötä
        juupa jaa kirjoitti:

Kyllä, koulutukseni puolesta.
        En tarkoittanut sitä,se ei ole tietenkään oikein. Mutta turhaa on tästä vääntää kun ei ymmärrä, niin ei ymmärrä sitä mitä ajoin takaa. Narsismista ei pitäisi ajatella mustavalkoisena asiana, se on monimuotoinen juttu.
        Mutta jo riittää, ei jaksa vääntää,ajattele mitä ajattelet. :)

Todella, älä väännä ja puolustele sellaista mikä tosiaan ei ole sairaus vaan luonteen paskamaisuus, joka on peritty samanlaiselta vanhemmalta. Kulkee kuule ihan perintönä ja voit olla varma, että kyse ei ole mistään sairaudesta. Ihan terveitä ovat ja hyvin menestyviä kuten sanoit, mutta itsekkäitä muita hyväkseen käyttäviä tunteettomia paskiaisia, jotka ovat valmiita oman etunsa vuoksi tekemään ihan mitä vaan.

• nuoleskella jokaista

Löytyyhän noita, mutta eikö tämä ole aika huono ympäristö, jos on tarkoitus koskettaa mahdollisimman monia henkilökohtaisella tasolla?

• mestarinarsisti

Spämmäsin tämän kaikille palstoille ja täytyy myöntää, että surkeimmat surkimukset löytyi täältä. Yhtään kunnon aitoa narsistia ei ole ilmoittautunut kaikki vaan jotain surkeita varattuja pelimiehiä, jotka haluaa vähän vierasta pesää.

• hyvä ja paha

Narsismi on vakava mt-häiriö, josta kärsii noin 1% väestöstä. Tuskin joka toinen vastaantulija on narsisti. Käytettäiskö niitä vanhoja hyviä hyvä- ja paha-sanoja, jos halutaan väkisin luokitella ihmiset jotenkin?

• mustavalkoistako

Omasta mielestään "hyvä" kun voi olla toisen mielestä "paha". Ei tuo ole sen kummempaa.

• paha ja ruma

Mistä tiedät kuinka moni kärsii ja kuinka moni ei? Tuollaista tietoa levitetään totena ja kukaan ei todellisuudessa sitä voi tietää. Ei se narsu siitä miksikään muutu vaikka sitä ei sanottaisi narsistiksi. Paha voi muutenkin olla tarvittematta olla narsu. Narsisteja ovat kaikki vastaantulijat, joilla on kissaa suurempi koira, bemari, adidaksen lenkkivermeet ja pitkän nenän päässä merkkiarskat.

• hyvä ja paha
        mustavalkoistako kirjoitti:

Omasta mielestään "hyvä" kun voi olla toisen mielestä "paha". Ei tuo ole sen kummempaa.

Niinpä, luulitko tähän asti, että on hyviä ja pahoja ihmisiä ;-)?

On ehkä ihmisiä, jotka välittää susta, ja sitten niitä, jotka ei välitä. Objektiivisesti katsoen toinen ei ole toista pahempi. Paheiden summahan on vakio. Eikös se ole ainoastaan Jumala, joka on pelkästään hyvä, ihmisen haaste on löytää hyvä itsestään ja levittää sitä ympärilleen.

Hurskastelu on syvältä, pahin puliukko ei ole sen pahempi kuin pappi, joka saarnaa meille hyvästä ja pahasta. Ehkä vain itse itselleen pahempi.

• hyvä ja paha
        paha ja ruma kirjoitti:

Mistä tiedät kuinka moni kärsii ja kuinka moni ei? Tuollaista tietoa levitetään totena ja kukaan ei todellisuudessa sitä voi tietää. Ei se narsu siitä miksikään muutu vaikka sitä ei sanottaisi narsistiksi. Paha voi muutenkin olla tarvittematta olla narsu. Narsisteja ovat kaikki vastaantulijat, joilla on kissaa suurempi koira, bemari, adidaksen lenkkivermeet ja pitkän nenän päässä merkkiarskat.

Auts, no onneksi en vielä tilannut sitä satasarjan bemaria, että siitä seuraa narsismi ;-(

• mustavalkoistako
        hyvä ja paha kirjoitti:

On ehkä ihmisiä, jotka välittää susta, ja sitten niitä, jotka ei välitä. Objektiivisesti katsoen toinen ei ole toista pahempi. Paheiden summahan on vakio. Eikös se ole ainoastaan Jumala, joka on pelkästään hyvä, ihmisen haaste on löytää hyvä itsestään ja levittää sitä ympärilleen.

Hurskastelu on syvältä, pahin puliukko ei ole sen pahempi kuin pappi, joka saarnaa meille hyvästä ja pahasta. Ehkä vain itse itselleen pahempi.

En tietenkään, sinähän se puhuit palikkamaisesta "ihmisten luokittelusta".

Kaikissa on erilaisia puolia, toiset ihmiset saavat meistä parempia puolia esille kuin toiset.

Toki niitä narsistejakin se 1% jossain. Itse välttelisin viimeiseen asti, jos tapaisi sellaisen, joka pitkässä linjassa käyttäytyisi narsistin kaltaisesti. Siksi vaikea ottaa aina tosissaan näitä "tule takaisin v-itun narsisti" manipulointeja

• mustavalkoistako
        hyvä ja paha kirjoitti:

Enkä vain "välttelisi", vaan olen vältellyt ja tulen välttelemään jatkossakin. Itsesuojeluvaisto tekee sen. Ei heitä montaa ole.

• 1000 %
        hyvä ja paha kirjoitti:

Auts, no onneksi en vielä tilannut sitä satasarjan bemaria, että siitä seuraa narsismi ;-(

Joo, siitä seuraa narsismi. Narsisteja ovat kaikki ihmiset, joita seurataan ja ahdistellaan. Seuraajat, ahdistelijat ja kiikarihomot taas ovat normaaleja kansalaisia eli narsistien uhreja.

• hyvä ja paha
        paha ja ruma kirjoitti:

Siis kaikki, joilla on paljon rahaa, on myös narsisteja vai?

Voi kun me suomalaiset joskus ravisteltaisi itsestämme tämä ikuinen herraviha ja piilokommunismi. Miksei saa olla toisella paljon rahaa? Onko se sulta pois vai oletko vain kade? Tiedätkö, että jotkut ihmiset maksaa ansiotuloistaan 60% veroa ja se voi olla aika iso raha se. Se voi olla, että sellaistakin ihmistä vituttaa maksaa niitä veroja, voi tuntua jopa epäoikeudenmukaiselta. Aika rajua tulojensiirtoa täällä harrastetaan jo.

• avaudun nyt sitten
        hyvä ja paha kirjoitti:

Siis kaikki, joilla on paljon rahaa, on myös narsisteja vai?

Voi kun me suomalaiset joskus ravisteltaisi itsestämme tämä ikuinen herraviha ja piilokommunismi. Miksei saa olla toisella paljon rahaa? Onko se sulta pois vai oletko vain kade? Tiedätkö, että jotkut ihmiset maksaa ansiotuloistaan 60% veroa ja se voi olla aika iso raha se. Se voi olla, että sellaistakin ihmistä vituttaa maksaa niitä veroja, voi tuntua jopa epäoikeudenmukaiselta. Aika rajua tulojensiirtoa täällä harrastetaan jo.

Siinä voisi sanoa olevan narsistin ja tavallisen ihmisen eron. Naristilla on varaa olla narsisti mutta köyhällä ei. Vai ootkos montaa kertaa nähnyt omahyväistä köyhää, joka nokka pystyssä ajaa rämällä ruostuneella fillarillaan Esson baariin ( paitsi Turhapuro ) ja huikkaa kaikille moi ja heti on kaikki kilvan levittämässä punaista mattoa ja taputtamassa olalle hyvä kamu.

Ketä niitä todellisia rehellisellä työllä ansainneita rikkaita ovat? Harvassa ovat sanon vaan. Suurin osa rikkaista on keplottelemalla ansainneet rahansa, kaikki joilla on valtaa käydä veronmaksajien kukkaroilla ja maksattaa oma elämänsä heillä ja vetää tyhjästä korkeaa liksaa, niitä ne rikkaat ovat. Olen kade sellaisille paskanaamoille, jotka käyttävät virkaansa ja asemaansa väärin, rötöstellään ja sitten hyvävelijärjestö on takaamassa, että mitään vilppiä ei ole tapahtunut ja kaikki on lain sallimaa. Kerta toisensa jälkeen nämä veijarit ovat käräjillä milloin mistäkin ja uutisotsikoissa, mutta millään niitä ei saada virasta pois eikä niille laki ole sama kuin köyhälle kansalaiselle, joka oikeutta ei saa millään vaikka mitä tekisi.

• hyvä ja paha
        avaudun nyt sitten kirjoitti:

Siinä voisi sanoa olevan narsistin ja tavallisen ihmisen eron. Naristilla on varaa olla narsisti mutta köyhällä ei. Vai ootkos montaa kertaa nähnyt omahyväistä köyhää, joka nokka pystyssä ajaa rämällä ruostuneella fillarillaan Esson baariin ( paitsi Turhapuro ) ja huikkaa kaikille moi ja heti on kaikki kilvan levittämässä punaista mattoa ja taputtamassa olalle hyvä kamu.

Ketä niitä todellisia rehellisellä työllä ansainneita rikkaita ovat? Harvassa ovat sanon vaan. Suurin osa rikkaista on keplottelemalla ansainneet rahansa, kaikki joilla on valtaa käydä veronmaksajien kukkaroilla ja maksattaa oma elämänsä heillä ja vetää tyhjästä korkeaa liksaa, niitä ne rikkaat ovat. Olen kade sellaisille paskanaamoille, jotka käyttävät virkaansa ja asemaansa väärin, rötöstellään ja sitten hyvävelijärjestö on takaamassa, että mitään vilppiä ei ole tapahtunut ja kaikki on lain sallimaa. Kerta toisensa jälkeen nämä veijarit ovat käräjillä milloin mistäkin ja uutisotsikoissa, mutta millään niitä ei saada virasta pois eikä niille laki ole sama kuin köyhälle kansalaiselle, joka oikeutta ei saa millään vaikka mitä tekisi.

No tunnen aika monta varakasta, jotka tekee paljon töitä, on aina tehneet. Yksikään ei ole narsisti, vaan moni aika vastuuntuntoinen ;-).

• itsekäs seurankipeä

En tiedä on tämä ihmiselo vain aika perseestä. Sitä vain haluaisi olla ja tykätä ilman takkuja. Ihmisiä tulee ja menee ja joitakin jää kaipaamaan helekutisti. Onkohan se oikein psyykelle hyväksi, kun repii ja raastaa sieltä ja täältä. Sinäkin
      vetelet narsistijuttuja jostain mistä lienee. Minä en oikein edes ymmärrä mitä se narsisti tarkoittaa ja kuka määrää tarvitaanko sellaista ihmisen elämänvaiheissa. Ollaanko me kaikki jossain tilanteessa narsisteja.
      Aiheuttaako joku ihminen sen käytöksellään vai miten se kytkeytyy päälle.
      On tämä vain aika vaikeaa tämä elämä.

• ollaan me

Kyllä me ollaan, se on sitä tervettä narsismia. :)

• avaudun nyt sitten

Paskat sanon minä, kaikki ihmiset ovat omaan napaan tuijottajia ja toisista tavalla tai toisella hyötyviä paskiaisia. Auttamistyössä olevat ovat avuttomia luusereita, joilla ei ole elämänkokemusta, eikä taitoa auttaa ketään. Mitä tapahtuu, kun menet lääkärin tai jonkun muun "asiantuntijan" luo ongelmiesi kanssa?--- sinä istut kuin sinua ei olisikaan ja lääkäri näpyttelee ja juttelee koneensa kanssa, kirjoittaa, kirjoittaa ja kirjoittaa. Kääntyy lopulta sinun puoleesi ja lyö läjän papereita käteesi ja kassan kautta kiitos. Menet ja maksat tyhjästä ja ehkäpä vielä siitä, että sinut on haukuttu vastaanotolla tai syytetty miksi tänne tulet tai sinut leimataan suorilta käsin luulotautiseksi.

Minusta pitäisi olla tulosvastuu näiden paskiaistenkin harjoittamalle ammatille. Terveyskeskusmaksua ei tarvitsisi maksaa, ellei potilasta ole hoidettu tai häntä ei ole lähetetty eteenpäin tutkimuksiin tai muualle hoitoon.

Nyt meillä on yhtä tyhjän kanssa järjestelmä, joka ei toimi eikä palvele muuta kuin hyväpalkkaisia virkaihmisiä, jotka ovat tulosvastuussa työnantajilleen hoiditpa päin vittua tai et.

• teeeeeeeeeeeeeeee

Voi nassekerho sentään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe