Elikkä isosisarukset (kolme poikaa ja kolme tyttöä) saivat pikkusisaren, ja nimeä päihkäillessä on mennyt ainakin kuukauden yöunet. . Nimet saavat olla kansainvälisiä, sillä isosisarustenkin nimet ovat aika kansainvälisiä. Nimissä pitää kuitenkin olla ripaus Suomea. Ei mielellään Ä, Ö tai Å kirjainta nimiin. Olen lueskellut muiden äitien palstoja, ja yrittänyt sieltä etsiä nimi vaihtoehtoja. Harmi kyllä, sopivaa nimeä ei löytynyt (huom. en lukenut aivan KAIKKIA). Isosisaten nimet ovat:
Maria Isabella
Helen Aleksandra
Anna Elisabet
ja isoveljien nimet ovat:
Markus Harold
Niklas Gabriel
Mikael Kristian
Huomaatte varmaan, minkälaisia nimiä etsimme. Toisiakin nimiä saa ehdottaa.
Seitsemäs muksu :)
8
143
Vastaukset
- ehdotukseni
Elle Mariel
Eva Aurelia
Joanna Aurora
Emma Eleonora
Sara Juliana
Laura Matilda
Elsa Amanda - 14+2
Lilja Sofia
Sofia Eleonora
Linnea Josefina
Julia Vilhelmina
Elsa Marianne
Iris Aurora - äiti 7:lle...:)
Eleonora kuulostaa toisena nimenä hyvältä! Miltä kuulostaisi: Sofia Eleonora?
- erkki
No sehän sopii muiden lasten nimiin oikein hyvin.
- 45+
Ihan kaunis tuo Sofia. Ajattelin vielä ehdottaa Alva Eleonoraa.
- KevätAurinko82
Jasmin Erika
Julie Vanessa
Nora Lillian
Emma Adele
Sofia Helene - ????
Isosisarten nimet ovat:
Maria Isabella
Helen Aleksandra
Anna Elisabet ja
Ellen Leonora (Elle Leonora tai Ella Leonora)
Julia Eleonoora
Lotta Teodora
Sofia Christina
Nina Madlena
Ulla Eleonora
Emma Ulrika Saara Matleena
Nina Leonoora
Emilia Aurora
Sofia Katariina
Joo, aika korneja ehotuksia :D pahoittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1495808Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella344166Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03520Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv492731No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452520- 312494
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv322468- 162338
- 432055
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262015