Elikkä isosisarukset (kolme poikaa ja kolme tyttöä) saivat pikkusisaren, ja nimeä päihkäillessä on mennyt ainakin kuukauden yöunet. . Nimet saavat olla kansainvälisiä, sillä isosisarustenkin nimet ovat aika kansainvälisiä. Nimissä pitää kuitenkin olla ripaus Suomea. Ei mielellään Ä, Ö tai Å kirjainta nimiin. Olen lueskellut muiden äitien palstoja, ja yrittänyt sieltä etsiä nimi vaihtoehtoja. Harmi kyllä, sopivaa nimeä ei löytynyt (huom. en lukenut aivan KAIKKIA). Isosisaten nimet ovat:
Maria Isabella
Helen Aleksandra
Anna Elisabet
ja isoveljien nimet ovat:
Markus Harold
Niklas Gabriel
Mikael Kristian
Huomaatte varmaan, minkälaisia nimiä etsimme. Toisiakin nimiä saa ehdottaa.
Seitsemäs muksu :)
8
148
Vastaukset
- ehdotukseni
Elle Mariel
Eva Aurelia
Joanna Aurora
Emma Eleonora
Sara Juliana
Laura Matilda
Elsa Amanda - 14+2
Lilja Sofia
Sofia Eleonora
Linnea Josefina
Julia Vilhelmina
Elsa Marianne
Iris Aurora - äiti 7:lle...:)
Eleonora kuulostaa toisena nimenä hyvältä! Miltä kuulostaisi: Sofia Eleonora?
- erkki
No sehän sopii muiden lasten nimiin oikein hyvin.
- 45+
Ihan kaunis tuo Sofia. Ajattelin vielä ehdottaa Alva Eleonoraa.
- KevätAurinko82
Jasmin Erika
Julie Vanessa
Nora Lillian
Emma Adele
Sofia Helene - ????
Isosisarten nimet ovat:
Maria Isabella
Helen Aleksandra
Anna Elisabet ja
Ellen Leonora (Elle Leonora tai Ella Leonora)
Julia Eleonoora
Lotta Teodora
Sofia Christina
Nina Madlena
Ulla Eleonora
Emma Ulrika Saara Matleena
Nina Leonoora
Emilia Aurora
Sofia Katariina
Joo, aika korneja ehotuksia :D pahoittelen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437