Vit.uiks meni

yksin kotona

työhaastattelu meinaan. Annettiin ymmärtää et olis duunia tarjolla mut en saanutkaan sitä duunia. Per.kele sentään. eikä olis ollut edes vaikee duuni. Sanottiin et mitään kummempaa koulutusta ei olis tarvinnut. Itse sanoin et tulen heti töihin kun pyydetään mut vit.tuku en kelvannut sittenkään. Aina sama juttu et ei kelpaa. En kelpaa naisille enkä töihin mihinkään...

18

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämä ei ole helppoa

Otan osaa pettymykseesi. Varmaan pahalta tuntuu. Olet kuitenkin arvokas henkilö. Se ei ole työstä ja suorituksista kiinni. No kesä on tulossa ja voi vielä tärpätä,.

• 13+8

Etkös sä oo ollut vaikka missä töissä, mikäli oikein muistan...?

• yksin kotona

Onhan noita työ paikkoja ollut mut en saanut tota työtä mitä hain viime viikolla vaikka oikein anelin sitä duunia mulle. olis ollut edes jotain tekemistä mut nyt joudun makoilemaan taas kotona ties kuinka kauan. Surkeeta elämää tää on..

• werwerwerwerwer

tuollainen epätoivoinen työn kerjääminen ei välttämättä ole eduksi työhaastattelussa

• 2202

Sä vaikutat niin negatiiviselta ja pessimistiseltä ihmiseltä kirjoitustesi perusteella, etten yhtään ihmettele... En sitä ettet saa naista etkä työtä. Kukaan ei jaksa ottaa lähelleen ihmistä, joka tuo vaan negatiivisuutta ja katkeruutta ympärilleen.

Sä oot itse vastuussa onnestasi. Ei parisuhde tai työpaikka sitä voi tuoda. Kuka sut pakottaa makoilemaan kotona? Ai työnantaja, joka ei valinnut sua???

Ota vähän vastuuta elämästäs.

• Väärinymmärretty...

Älä jauha paskaa 2202

Helppo niiden ihmisten on arvostella "negatiivisia" ihmisiä jos on itse syntynyt kultalusikka suussa ja perseessäkin vielä!
        Minä en hymyile koska siihen ei ole mitään aihetta!

Töitä ei tuu vaikka miten yrittää, kouluun ei voi mennä koska siihen ei ole varaa, ei ole yhtäkään kunnon ystävää ja parisuhdekkin on ihan perseestä.
        Rahaa ei ole maksaa edes kaikkia laskuja joita pukkaa koko ajan postiluukusta sisään, naapurissa asuu vittumainen kyylä ja ympärillä olevat ihmiset on muutan vain sisäsiittoisia paskoja!

Kerroppas sitten mistä saisin aihetta hymyyn?

• yksin kotona

Juu juu. Pitäiskö alkaa teeskentelemään iloista ja kuvittelemaan et naiset kiinnostuu jos olen vähän iloisempi. Eipä sellanen iloisuus ole ennenkään auttanut joku 5 vuotta sitten.

• yksin kotona

Eikä kukaan voi sanoa millainen olen tosi tilanteessa kun kukaan ei halua tutustua.

• yksin prätkällä
        yksin kotona kirjoitti:

Eikä kukaan voi sanoa millainen olen tosi tilanteessa kun kukaan ei halua tutustua.

Kokeile tutustua myös miehiin. Niillä voi olla sinkkusiskoja...
        Jos siis ongelmana on yksinäisyys voit tällä tavalla iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

• yksin kotona
        yksin prätkällä kirjoitti:

Kokeile tutustua myös miehiin. Niillä voi olla sinkkusiskoja...
        Jos siis ongelmana on yksinäisyys voit tällä tavalla iskeä kaksi kärpästä yhdellä iskulla.

Joo, meen baariin juttelee jollekin äijälle ja sit kyselen et onko sillä siskoo ja et onko se hyvännäköinen. Sit vois kysyy et saanko tavata sen vaikka sokkotreffeillä. Se mies vetelis varmaan turpaan samantien...

• mutta niin se vain on, kyllä sitä itekin mieluummin hymyileviä ihmisiä katselee^^

• srtret

Ihmettelen, että miten olet niin yksin, kun kuitenkin käyt kuntosalilla ahkerasti mitä palstaa olen lukenut.

Et ainakaan ahdistuksesta hirveästi kärsi tai omaa komplekseja, sillä sellainen ihminen ei pääse kuntosalille, ei uskalla mennä, eli on sinulla vielä vahvuuksia.

• yksin kotona

Sitä määkin ihmettelen, mut omaan positiivisen asenteen ja olen ollut aina aika kova urheilija. Olen harrastanut vaikka mitä mut nyt olen käynyt salilla ahkeraan jo aika pitkään kun ostin vuosikortin sinne salille niin on niinku pakko käydä.

• yksinäinen voi olla pelkästään sosiaalisuuden puutteen vuoks

• 2

-> ap

Äläs huoli, kunhan tuo sateinen kesä kärsitään niin kohta on taas pimeä talvi edessä.

• väsyttää

No voi rähmä... Mikä duuni se olisi ollut?

• yksin kotona

Joku asunnon purkuhomma ja kylppärin purku kans

• SDA.

Ei kun uutta matoa vaan koukkuun. Ei ne avoimet työpaikat siihen lopu. Menet vaikka siivoamaan rappukäytäviä, tai kokeilet, josko pääsisit lehdenjakajaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6134
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      336
      1081
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe