Hei,
Onko jollakin myönteisiä kokemuksia buspironista? Onko sitä täytynyt syödä pitkään, jotta on saanut siitä apua ahdistukseen? Tätä lääkettä ei ilmeisesti määrätä enää kovinkaan paljon vai olenko väärässä? Voisikohan se pitkän ajan kuluessa olla yhtä hyvä kuin esimerkiksi Rivatril? Yritän vähentää Rivatrilin käyttöä ja ajattelin, että buspironi auttaisi Rivatrilin vähentämisessä. Onkohan buspironilla pahoja sivuvaikutuksia? Kaikki viestit ovat tärkeitä.
Kokemuksia buspironista
4
4365
Vastaukset
- Minna
Magnesium on kohdallani auttanut ahdistukseen. Onko joillakin kokemuksia jostain luontaistuotteesta, joka olisi auttanut ahdistukseen? Joskus kalsiumkin auttaa vähän ahdistukseen. Nämä ovat omia kokemuksiani. Kirjoitelkaahan.
- Toplerssoni
Ite oon syöny buspironia 5 päivää 2x5mg pitkäaikaiseen ahdistukseen.
Ahdistus on vähentynyt nyt jo suht paljon. Cipralex lopetettiin.
Sivuoireita ei ole lainkaan ollut minulla.... Tai no.... Tänään oli eka kerta, kun puolitin aamutemestan ja olo lievästi levoton ja cipralexin lopetuskin voi jotain viekkareita aiheuttaa, mut en laskisi buspironin sivuvaikutuksiin. Ainoastaan ehkä pää on jotenkin pilvisen oloinen, mutta ei huonolla tavalla:)
Mut alku näyttäis lupaavalta..........
Aika näyttää miten jatkossa..... - Tarvidis Nussiadis
Joillakin toimii, toisilla ei lainkaan. Riippunee oireiden vaikeusasteesta ja henkilökohtaisista ominaisuuksista. Itellä aiheutti pelkkää törkeää hikoilua ja ärtyneisyyttä. Ei mulle oo sopineet lähes mitkään lääkkeet vaikeiden sivuoireiden vuoksi, joten bentsoilla mennään useata vuota putkeen.
- Tuttuatuttua
Eikö bentsoihin sitten tule riippuvuutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.337977- 434563
- 324383
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1893579- 132763
- 312636
- 332389
- 442343
- 1642033
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise561733