Saturnuksella Ufoja?

Lightbluesoul

10

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tätähän sä kysyit?

      Juupa juu tottakai ne on ufoja.

      Ja juuri niitä Athabantialaisten ja Andromedalaisten helskutin isoja tähtialuksia jotka ovat tulossa meitä pelastamaan.

      Tätähän NASA ei tietenkään tule kertomaan koska ainahan NASA salailee,peittelee ja valehtelee tapansa mukaan.

      Tätähän sä kysyit?,ja sait kysymykseesi sen todellisten salkkariufofriikkien vakiovastauksen.

      • Ö=;

        Vaari ei tiedä mitä sanoa ja piiloutuu ivan taakse.


      • Ei sama
        Ö=; kirjoitti:

        Vaari ei tiedä mitä sanoa ja piiloutuu ivan taakse.

        Tiedätkö sinä poju?


      • Joku neljäs eri hlö
        Ei sama kirjoitti:

        Tiedätkö sinä poju?

        Entä tiedätkö sinä?


      • itsekinVAARI
        Ei sama kirjoitti:

        Tiedätkö sinä poju?

        En, mutta en myöskään ivaa jutunaloittajaa, omien ennakkoluuloeni tähden.


      • itsekinVAARI kirjoitti:

        En, mutta en myöskään ivaa jutunaloittajaa, omien ennakkoluuloeni tähden.

        Linkkinä olevassa jutussa ei sanallakaan vihjata ufoihin. Aloittaja tekee kumminkin tyypillisen ufouskovaisjohtopäätöksen, piloillaan vai tosissaan, tiedä häntä.


      • trolevalli
        kekek-kekek kirjoitti:

        Linkkinä olevassa jutussa ei sanallakaan vihjata ufoihin. Aloittaja tekee kumminkin tyypillisen ufouskovaisjohtopäätöksen, piloillaan vai tosissaan, tiedä häntä.

        Juu, kyseessä saattaa olla henkilö joka on valetrolli.


      • HANKI ELÄMÄ
        kekek-kekek kirjoitti:

        Linkkinä olevassa jutussa ei sanallakaan vihjata ufoihin. Aloittaja tekee kumminkin tyypillisen ufouskovaisjohtopäätöksen, piloillaan vai tosissaan, tiedä häntä.

        Et taida vieläkään ymmärtää missä sinä olet?
        Tämä on ufopalsta, surkea sellainen, mutta ufopalsta kuitenkin. On perin surkeata, että olet saanut fudut skepopalstalta ja tullut tänne trollaamaan. Osaanottoni.
        Mutta täällä tehdään avauksia ufotapauksista, tai, muuten vaan aiheeseen liittyvistä asioista. Ja, vaikka sinä kuinka trollaat täällä ja panettelet ihmisiä. Niin, siitä huolimatta tämä on ja pysyy ufokeskustelupalstana. Ja, nyt sitten laitatko monikko k niitä miinuksia minullekin, joita sinä sinkoilet jokaiselle, joka aloittaa ketjunsa täällä ufoista.


      • HANKI ELÄMÄ kirjoitti:

        Et taida vieläkään ymmärtää missä sinä olet?
        Tämä on ufopalsta, surkea sellainen, mutta ufopalsta kuitenkin. On perin surkeata, että olet saanut fudut skepopalstalta ja tullut tänne trollaamaan. Osaanottoni.
        Mutta täällä tehdään avauksia ufotapauksista, tai, muuten vaan aiheeseen liittyvistä asioista. Ja, vaikka sinä kuinka trollaat täällä ja panettelet ihmisiä. Niin, siitä huolimatta tämä on ja pysyy ufokeskustelupalstana. Ja, nyt sitten laitatko monikko k niitä miinuksia minullekin, joita sinä sinkoilet jokaiselle, joka aloittaa ketjunsa täällä ufoista.

        En ensinkään panettele täällä ihmisiä. Jos kirjoitan, kirjoitan omalla nimimerkillä. Etsipä kirjoituksistani panettelua.

        Peukuttamisesta: sitä en juurikaan harrasta, enkä mitään "monikkopeukuttamista" ensinkään.

        Trollannut en ole ensinkään.

        Mutta herkkäuskoisuutta ja sensellaista joutaakin kyllä pilkata.

        Hanki sinä Clearasilia, tai puristele ainakin finnit naamastasi.


      • bkj--ryg
        kekek-kekek kirjoitti:

        Linkkinä olevassa jutussa ei sanallakaan vihjata ufoihin. Aloittaja tekee kumminkin tyypillisen ufouskovaisjohtopäätöksen, piloillaan vai tosissaan, tiedä häntä.

        Jos noita kohteita ei ole tunnistettu, niin ufojahan ne silloin ovat määritelmän perusteella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe