ikävää

joku tarkoitus?

että jumahti johonki vaikeeseen kun mukavia vaihtoehtojakin olis........oon yrittäny oikeesti vaikka miten kiinnostuu muista,mut ei oo onnistunu vielä......

12

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumi-jumi

Sun pitää itse päätellä, onko vaikeudet tehty voitettaviksi - tai luotko niitä myös itse - vai onko toinen sulle vaikea siksi, että on sulle epäsopiva, mahdoton.

Kaiken tarkoitus on kasvaa ihmisenä ja kypsyä valitsemaan.

• ikäväni

Ei. Kaiken tarkoitus ei todellakaan ole kasvaa jne. Todellinen kaiken tarkoitus on jättää kaikki suu ammolla ihmettelemään, että mitä v'''''.

• jumi-jumi
        ikäväni kirjoitti:

Ei. Kaiken tarkoitus ei todellakaan ole kasvaa jne. Todellinen kaiken tarkoitus on jättää kaikki suu ammolla ihmettelemään, että mitä v'''''.

Tuo oli jo niin gurumaista tekstiä, että vaihdan uskontoa.

Ei vaan. Jos olet jäänyt suu ammolla ihmettelemään, sulla on ilmeisesti paljon opittavaa. Tai ihmettelemistä. Tai kasvamista.

• jumi-jumi
        ikäväni kirjoitti:

Aina voi myös kasvaa pois, ulos. Myös itsestään ja käsityksistään.

Mutta toista kohti ei voi kasvaa, jos toinen ei sitä halua. Jos siitä nyt oli kyse.

• úutta, orastavaa

sä oot vielä ihastunut jonkin verran , mutta annahan ajan kulua, tunne haalistuu päivä päivältä, jos et saa vastakaikua..kyllä sä vielä kiinnostut muistakin, on tuore kokemus :)

• tylsää tää olo

Ajattele se ihminen ilmapalloksi ja päästät hiljalleen narusta irti ja huokaiset syvvän ja sanot heipä hei.

Uskon ihan tosissani, että meidän kaikkien elämä on suunniteltu etukäteen ja
      vaikka kuinka pyristelisi vastaan, niin se menee kuitenkin aina toisin kuin itse suunnittelee.

• äkkikuolema

joskus parempi, ku tökkäsee naskalilla reiän ja sanoo gudbai föör evö

• Dramaqueen....

Mä mietin ihan samaa. Kun näkee miehiä, joiden silmistä hehkuu lämpö ja elämä. Jotka ovat hetkessä kiinni ja aitoja, hellyttäviä, vakuuttavia niin ammatissa kuin yksityiselämässäänkin. Miksi valitsee kylmän ja saavuttamattoman. Kai se on se haaste. Se ymmärrys ettei elämä tuo kasvua ja kehitystä sille joka saariston suojissa aina vain odottelee suotuisaa tuulta. Ihan miten vaan. Oli miten oli. Kasvoin, opin, kannoin ja lopulta pudottiin taakan. Pyysin rakastamaan. En vaatinut, koska tiedän, tuli mitä hyvänsä selviän siitäkin, vahvempana, kauniinpana ja rohkeampana kuin koskaan. Minun arvoni ei ole kiinni sinun rakkaudestasi. Eikä sinun arvosi minun. Se kuuluu meille molemmille riippumatta toisistamme. Kai tärkeimmän lahjan jo sain, sinut opikseni, jotta osaisin paremmin. Narsistiksiko leimaat? Miten vain. On sinun asiasi, miten energiasi kulutat. Vihaan vai rakkauteen, pahaan vai hyvyyteen. Mä valitsin puoleni. Ylimielinenkö? En usko. Minun arvoni ei vähennä sinun arvoasi. Sen kun ymmärtää, voi hengittää vapaasti. Ilman kateutta, katkeruutta. Valinta on sinun. Lukijani. Arvon palstatoveri. Kansalainen ja kukkulan kuningas. Prinsessa on kuollut, kauan eläköön kuningatar.. :).

• ehkä se tästä vielä

Ikävöin, ikävöin!! Olen yrittänyt kiinnostua muista, useasti. Ei onnistu ei. Tänään eräs tumma katseli hymyillen niin syvälle silmiin, että vähän hämmennyin. Sähköiskuefektiä en silti saanut. Ei sitä saa muilta.

• al.

vaan keneltä...?

• ehkä se tästä vielä
        al. kirjoitti:

vaan keneltä...?

Onko sillä väliä?

• mikset ensin yritä

sitä kenestä olet oikeasti kiinnostunut ja jo se ei onnistu, sitten vasta yrität unohtaa ja kiinnostua muista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2501
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe