haaveilija vielä, niin käsken hypätä jokeen. Loppuu se haaveilu.
Yksikin
20
125
Vastaukset
- oma tahto
tuskin se sun käskystä hyppää tai lopettaa haaveilun
- uto-pisti
tää aapee se taitaa ollakin varsinainen haaveilija, joten kaada itelles vaan:DD
- Vähän matkaa rantaan
Joo, mulla onkin joki tuossa ihan lähellä... *plumps*
- huudan nyt
Pakko haaveilla kun ei muutakaan voi tässä ahtaassa tilanteessa, joka syö jokapäivä palasen itsestään.
- ap
Sinä päivänä kun mun elämä muuttuu pelkäksi haaveluksi, niin hyppään laiturilta jokeen. Jotain muuta kuin ainaista haavelua pitäisi elämässä olla. Mihin se haaveleminen johtaa? - masennukseen!, kun ne haaveet huomataankin omasta elämästä niin kaukaisiksi ja saavuttamattomiksi. Jokainen ikihaaveilija löytää itsensä onnettomana suomi24 ikäväpalstalta, masennuspalstalta, yksinäisyyspalstalta tai ikäpalsta 40-80 vuotiaat...tai ihan mistä muualta täältä tahansa oikean elämänsä kadottaneena ikihaaveilijana.
- rohkea rotan syö
kyllä mäkin haaveilen, jonkin aikaa, sitten "tartun härkää sarvista" olkoon lopputulos sitten mikä on, mutta joku raja haaveilussakin. Muuten oikeesti huomaa vanhana , että siinä se elämä meni hukkaan, haaveillessa
- rikkipoikki
Haaveilen että saisi olla vaikka ihan yksin autiolla saarella. Kukaan ei koko ajan lykkäisi kaikkea kannettavaksi. Oon ihan rikki. E n jaksa ketään. Miksi ihmisessä ei voi olla mittaria ulospäin että kaikki näkisi että tuo ihminen ei nyt jaksa kenenkään murheita kantaa. Mutta eteenpäin mennään. Sellaisia haaveilen. Ja sinä et voi sille mitään. Ja häntä tarvitsisin.:((((
- kurnauuu
miauuu
- rikkipoikki
kurnauuu kirjoitti:
miauuu
Minun kollinkipeä kissa juuri samoin tuossa sanoi.
- juu, kylä näi o
rikkipoikki kirjoitti:
Minun kollinkipeä kissa juuri samoin tuossa sanoi.
lemmikit ja niitten omistajat alkavat pitemmän päälle muistuttaa toisiaan
- rikkipoikki
juu, kylä näi o kirjoitti:
lemmikit ja niitten omistajat alkavat pitemmän päälle muistuttaa toisiaan
Tosiaan pitää paikkansa. Erotuksella että minä tiedän kenelle lattialla huudan jos tarvetta on kissani ei.
- siellähän mouruutte
rikkipoikki kirjoitti:
Tosiaan pitää paikkansa. Erotuksella että minä tiedän kenelle lattialla huudan jos tarvetta on kissani ei.
ja molemmat turhaan..
- rikkipoikki
siellähän mouruutte kirjoitti:
ja molemmat turhaan..
Kaksi päivää vielä ja sitten huudan valmiina kun tulee kotiin.
- kyytiä kylmää..
No sehän riippuu sinusta ,miten tyhjiä lupauksia "haaveita" olet antanut toiselle
- joskus haaveilen
Haaveilu on ihan hyvästä, mutta pitää muistaa myös elää. Rakkaussuhteessa ei toista voi koskaan vaatia täyttämään kaikkia unelmia... se aiheuttaa ahdistusta ja lopulta suhteen tuhon. Itselläni on ihan toteuttamiskelpoisia pieniä haaveita. Jokaisen täytyy itse tajuta elääkö haavemaailmassa vai tekeekö oikeasti jotain onnellisuutensa eteen. Onni löytyy hetkesta ja siitä mitä on sillä hetkellä, sisältä omasta itsestä, asenteesta ja positiivisesta ajattelutavasta.
- diibadaabaa
ja joskus lässytät, ninku äsken
- ed
diibadaabaa kirjoitti:
ja joskus lässytät, ninku äsken
Voisit kyllä hypätä sinne jokeen
- kymi. ii. niili.don?
ed kirjoitti:
Voisit kyllä hypätä sinne jokeen
????minne jokeen ????
- teeeeeeeeeeeeeeee
voiii ku sais munaa. isoo sellasta.
- ei varmaan
ykskään kana revi per.settään sun takii:DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1117686
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1215327Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293547Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971530Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691381Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366