Miten jaksoin ? Miksi ? Kaikki nää vuodet tätä samaa. Aina toivoin ja aina petyin.
Olin ylijäämä, aina jonon viimeinen, kaikki muut meni ohi, oli parempia ja mieluisampia.
Jotenkin tuntuu että ei enää jaksa ... mikään ei kuitenkaan koskaan muutu, me molemmat tiedetään se.
Mulla on asioita joita en koskaan pui näillä sivuilla, ne on kahdenkeskisiä, ei nettisivuille kuuluvia, sulla on päinvastoin.
Niin väsynyt, väsynyt ... lähden jumppaan, siellä ehkä mieli virkistyy ja kroppa.
En tiedä ... ei osaa sanoo muuta nyt.
Näitä
4
271
Vastaukset
- västäräkistä vähäsen
Älä muuta viserrä lintunen. Vaikea uskoa mihinkään. Talipallokin jo syöty.
On meitä muitakin. - Suudelmasammakon:)
Kuulkee Naiset!!!!- on lihava, laiha, jumpattu, puntattu, nätti, ei niin nätti, kuvankaunis, riihen seinästä revitty.... jokaisessa näissä on omat ongelmansa.
Itsevarmuus, siitä se kaikki lähtee, kun luottaa itseensä, kadulla joka ikinen näkee sen hehkun sinusta aivan varmasti. On ihmisiä joiden edessä saattaa olla hoikka, suht nätti nainen ja sitten vieressä on muodokkaampi/pyöreämpi nainen, ja mies silti viehättyy muodokkaammasta enemmän, miksi?, siksi, että nainen joka kantaa muotonsa, ulkonäkönsä varmasti ja itsevarmasti on saletisti hotimpi ja mukavempaa seuraa.
Vastaavasti mies joka on täyteen pumpattu, ihan ok näköinen, kiree jantteri, joka näkee vain omat lihansa tai naisen lihan ja vieressä perus jamppa, jolla hiukka mahaa mutta kivan näköinen ja lempeen oloinen ja hän on sinut itsensä kanssa, toisin kuin tuo kiree treenari, niin pakonomaisesti katse kiinnittyy rentoon, perusjamppaan joka osaa nauttia muustakin kuin jokapäiväisestä syömisen tarkkailusta tai siitä miltä se emäntä näyttää jossain trikoissa.
Ja tähän lisätäkseni, olen siis nainen myös- harrastan urheilua, juoksen, uin, en katso mitä syön, pidän kivoja ja minulle sopivia vaatteita,mutta vain omaksi ilokseni. omaan ulkomuodon jossa kehtaan kulkea- perus naisellinen nainen, muodokas mutta sporttinen kroppa ja ihan nättikin;)- Ja kun kadulla kuljen niin itsevarmuuteni varmasti näkyy ja kuohuu. En esitä mitään, olen juuri minä, tykkää joku tai ei, korkkareita en käytä kuin pakostakin, mieluummin pumat jalassa tai kivat kävelykengät. Jokainen pakaran kaari joka minusta löytyy, vatsankaari tai lihas tai käsivarret tai jopa sitä pehmeyttäkin;) jonka eteen joskus jotain tehtykin, mutta ei väkipakolla, vaan pitääkseni itseni kunnossa fyysisesti, on sitä tahtoa ja oman itsensä määräämistä, minä olen ja näytän tältä ja tahdon näyttää tältä:) Kun olette pyörätuolissa, tai kärsitte vakavista vammoista/sairauksista, ymmärtäisin täysin että ei ole helppoa, mutta kun ihmisellä on jalat/kädet/kuulo/näkö ja hiukka sitä omaa tahtoa ja vahvuutta jolla tehdä itselleen jotain, niin kaikki on mahdollista. Kukaan ei ole täydellinen! jopa niillä kauniilla ihmisilläkin on vaikeaa ja monesti vielä enemmän kuin perus naisellisilla ja sellaisilla normaaleilla tasapainoa, maalaisjärkeä olevilla. Nyt vaan kuulkaa tsemppi korkeelle ja itsesäälit ja ryvettymiset unholaan. POssuillakin on söpö saparo;), etsi sinä se sinussa oleva hyvä/ihana asia ja kun sen löydät, etsi toinenkin. siitä se sitten lähtee:)- tottatotta
Olen samaa mieltä tuosta itsevarmuudesta. Se vaikuttaa roimasti! Sama koskee tietysti myös miehiä.
- Paljon olen...
minäkin tänne itsestäni ja vaikeuksistani tyhjentänyt.Mutta on sellaisia asioita, joita ei voi kertoa tänne edes anonyymisti ja ilman ip-osoitetta, asioita jotka on vain oman pään sisällä, joita ei ole voinut kertoa edes lähimmilleen...liian vaikeita ja arkoja.Ne on vaan padonnut ja yrittänyt unohtaa, mutta ne aika-ajoin muistuttaa olemassaolostaan kun tajuan että oma käytökseni on seurausta juuri näistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431