Koneeni on nyt siinä jamassa että se pitäis vieidä huoltoon. Ja tietenkin ennen sitä haluaisin kaikki tiedostot jotenkin tallentaa ettei ne sitten häviä kokonaan sen huollon aikana.
Tietenkään en ole ottanut niistä mitään kopioita, joten kysymys kuuluukin:
Onko enää mahdollista pelastaa tiedostojani ilman että viirukset ja ym. "saasteet" tulisivat niiden mukana?
Tiedän että olen typerä kun en ole tehnyt kopioita, enkä tiedä miten pitäisi nyt toimia. Kaipaisinkin vain apua enkä mitään ylimääräistä vinoilua.
Pelastakaa tiedostoni!
apua_kaipaileva
1
118
Vastaukset
- iltapuuhaa
Poltat rompulle jonkun rescue diskin ja ajelet siltä ensin virustarkistukset, sen jälkeen joko sillä rescue disk rompulla, jos siltä tarvittavat toiminnot löytyy tai jollain live-linux-jakelulla tms. siirtelet tiedostot talteen (ja sitten teet windowsin uudelleenasennuksen).
tälläisia et siirtele
.exe
.scr
.htm
.html
.xml
.zip
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195