mistä johtuu, että koiranpentu alkaa ulvomaan vasta 4-5 tunnin päästä, kun on jätetty yksin kotiin? Minua ihmetyttää tämä, kun pentu jää rauhallisesti odottamaan, lähdöstä tai tulosta ei ole tehty mitään numeroa tai show'ta ja jätetty pennulle touhuttavaa (maitopurkissa nameja) Nyt oli neljä kertaa niin, ettei ollut päästänyt mitään ääntä lukuunottamatta paria haukahdusta postisedälle ja naapureille. Ja tänään, kun tulin kotiin ja kuuntelin äänitysnauhan niin oli ulvonut muutamaan kertaan susimaisesti.
Osaako joku sanoa
5
95
Vastaukset
- ...
Silloin tulee pissä tai kakka hätä?
Unta ei riitä enää ja iskee tylsyys?
Tulee nälkä? - kokeile tätä
Hanki automaatti ruokinta laite.Samoin minulla oli aikoinaan viritys mankassa jotta jos koira alkoi ulvomaan se aktivoitui ja minun puhetta nauhalla ja tuntui toimivan.
Nykyisin Webbi kamerat hyviä ja yhteys niin,että voi puhua koiralle tarpeen mukaan. - "Onko täällä ketään"
4-5 tuntia on pennulle pitkä aika. Se alkaa ulvomaan silkasta ikävästä. Olisiko alueellanne esim. 4H:n dogsitteriä,, joka kävisi ulkoiluttamassa pentua välillä, jos sen pitää olla noin kauan yksin?
- Minä vain :)
Ulvominen on pennun tapa yrittää kutsua laumaa koolle. Yksinoloharjoittelun myötä tottuu siihen että lauma kyllä aina palaa aikanaan :)
- opusi
Heips. Meillä käydään ulkoiluttamassa pentua n. 4 tunnin jälkeen, joskus aikaisemminkin. Olen myös samoilla linjoilla ekan vastaajan kanssa. Pyörittelin kans päässäni noita vaihtoehtoja ja totesin, että tylsistyminen iskee. Piti vaan saada toinen mielipide. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760