Tunteetonta seksiä

............

Nuorempana olin tosi arka enkä pystynyt lähestymään tyttöjä. Vi-tu-tus kasvoi ja lopulta jätin kokoaan jopa tytöistä haaveilun. Kohtapuoliin huomasin halujeni kadonneen. Nyt vanhempana olen lähestynyt tyttöjä ja harrastanut seksiä, mutta minulla ei ole vieläkään haluja. Pökin siis tyttöjä sellaisella tunnottomalla munalla. Seksi ei tunnu miltään. Mitä mieltä olette palstalaiset tästä?

7

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • potari

Vi*un tuhkamuna.

• yäk.

Senki omaan napaan tuijottava narsku.Haluat vain itse saada kaiken huomion.

• HajonnutT

oletko rakastunut koskaan..? ihastunut?? pelkäätkö näyttää tai laittaa tunteesi seksiin..

seksi ja rakastelu ovat kaksi aivan eriasiaa..... ja minusta seksi ei ole todellakaan nautinnollista verrattuna rakasteluun, jossa se tehdään rakkaudesta ja oikeasti kunnioitettavasta halusta..

• Entä nautitko siitä että saat toiselle aikaan hyvänolon tunnetta? Jos nautit niin se saa riittää syyksi harrastaa seksiä.

• outoo..

oot aika outo jos et nauti seksistä.. siis oikessti toi o iha vitu outoo, en oo ikinä kuullu et jätkä ei ois kiinnostunu seksistä.

• Mr.Pea

Oletko ihastunut/rakastunut tyttöihin, joiden kanssa olet harrastanut seksiä? Mikäli et, niin voi olla, että seksi pelkän seksi vuoksi ei tunnu välttämättä sinun kohdallasi miltään.

Toinen vaihtoehto on taustalla mahdollisesti piilevä masennus tai että olet rakentanut ympärillesi "suojamuurin", etkä pysty tästä syystä nauttimaan seksistä. Tässä tapauksessa kannattaa kääntyä psykologin/seksuaaliterapeutin puoleen.

• girlllll

miten voi olla mahdollista saada muna pystyyn jos ei kiihotu yhtään?? joten miten muka olet pystynyt harrastamaan seksiä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2231
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1856
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1380
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      219
      1016
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1000
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      96
      993
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      957
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      80
      813
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      794
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    Aihe