Nuorempana olin tosi arka enkä pystynyt lähestymään tyttöjä. Vi-tu-tus kasvoi ja lopulta jätin kokoaan jopa tytöistä haaveilun. Kohtapuoliin huomasin halujeni kadonneen. Nyt vanhempana olen lähestynyt tyttöjä ja harrastanut seksiä, mutta minulla ei ole vieläkään haluja. Pökin siis tyttöjä sellaisella tunnottomalla munalla. Seksi ei tunnu miltään. Mitä mieltä olette palstalaiset tästä?
Tunteetonta seksiä
7
302
Vastaukset
- potari
Vi*un tuhkamuna.
- yäk.
Senki omaan napaan tuijottava narsku.Haluat vain itse saada kaiken huomion.
- HajonnutT
oletko rakastunut koskaan..? ihastunut?? pelkäätkö näyttää tai laittaa tunteesi seksiin..
seksi ja rakastelu ovat kaksi aivan eriasiaa..... ja minusta seksi ei ole todellakaan nautinnollista verrattuna rakasteluun, jossa se tehdään rakkaudesta ja oikeasti kunnioitettavasta halusta.. Entä nautitko siitä että saat toiselle aikaan hyvänolon tunnetta? Jos nautit niin se saa riittää syyksi harrastaa seksiä.
- outoo..
oot aika outo jos et nauti seksistä.. siis oikessti toi o iha vitu outoo, en oo ikinä kuullu et jätkä ei ois kiinnostunu seksistä.
- Mr.Pea
Oletko ihastunut/rakastunut tyttöihin, joiden kanssa olet harrastanut seksiä? Mikäli et, niin voi olla, että seksi pelkän seksi vuoksi ei tunnu välttämättä sinun kohdallasi miltään.
Toinen vaihtoehto on taustalla mahdollisesti piilevä masennus tai että olet rakentanut ympärillesi "suojamuurin", etkä pysty tästä syystä nauttimaan seksistä. Tässä tapauksessa kannattaa kääntyä psykologin/seksuaaliterapeutin puoleen.- girlllll
miten voi olla mahdollista saada muna pystyyn jos ei kiihotu yhtään?? joten miten muka olet pystynyt harrastamaan seksiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760