Deprakine ja hiustenlähtö

Onko muilla kokemusta asiasta? Kuinka nopeasti teillä alkoi hiuksia lähtemään? Olen syönyt Deprakineä nyt vajaat 4 viikkoa ja hiuksia on alkanut lähteä päästä normaalia enemmän.
1452
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Osta foolihappoa, luin että epilepsialääke vähentää elimistöstä kyseistä ainetta, jolloin alkaa hiustenlähtö. B-vitamiinissa on foolihappoa, kannattaa ostaa niitä!

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


orvokkinorvokki kirjoitti:

Onko muilla kokemusta asiasta? Kuinka nopeasti teillä alkoi hiuksia lähtemään? Olen syönyt Deprakineä nyt vajaat 4 viikkoa ja hiuksia on alkanut lähteä päästä normaalia enemmän.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu