Paas laittaen nyt sitä viestiä, että saadaan asiat selviksi ja suoriksi. mitä kuuluu? Mä olen ihan jees. Pikkusen tuo sade hidastaa menoa, mutta se on ohimenevää. Toivottavasti olet kunnossa ja paremmissa voimissa kuin tässä taannoin. Hävettää kirjoitella tällaiselle palstalle, mut kun tiedän että luet. Sairaille ihmisille ei sanota pahasti. Ikinä.
Koville näyttää ottavan.
8
202
Vastaukset
- viestiä odottava..
Paas laittaen kuule itse ;)
- Ei tehdä tästä vaikeaa
Se on vuoros. Niin saat sen jälkeen rauhassa jatkaa, mitä olitkaan tekemässä. Ei tehdä tästä turhan vaikeaa. You know. Niinkuin tähänkin asti, kuten normaalit ihmiset ;).
- viestiä odottava..
Ei tehdä tästä vaikeaa kirjoitti:
Se on vuoros. Niin saat sen jälkeen rauhassa jatkaa, mitä olitkaan tekemässä. Ei tehdä tästä turhan vaikeaa. You know. Niinkuin tähänkin asti, kuten normaalit ihmiset ;).
No sit mä olen väärä henkilö.
- helppoa kirjoita
Ei tehdä tästä vaikeaa kirjoitti:
Normaalit...vitsikäskin vielä. Minähän teen jotain koko ajan. Ei ole vuorosopimusta tehty. Viestiä odotellen
- raamatulla päähän
Ei tod mikään rauha maassa! Täysi kaaos päällä, ainakin mulla. Täältäkin yritin olla melkein viikon poissa. Ja siellä missä sua nään, välttelen minkä ehdin. Eikä auta mikään :( Sekoiluttaa, ärsyttää, ahdistaa, hävettää!
- rankkaa on joo
Meneekös ap:n viesti m -> n vai n -> m ? Entäpä minnepäin ?
- Hyvä jos olet
kunnossa, mutta eipä sua paljon kiinnosta, mitä sille toiselle kuuluu.
- meilkii sattaa
Paas ite sit kans jos mää laitan kans. Mieti ny vähän sitä et kannattaaks sitä hävetä näin pienii asioita ku voishan sitä meil olla paljo isompiakii juttuja hävettävänä jos oikei alettas häpeemään urakalla.
Ai nii on miul nyt aikaa ainakin kertoo ku kysyit mitä kuluu? Ihan hyvää miulle, meil kevät tulos, eikä lunta oo ennää paljoo ja kesää ootellaan ihan innolla. Tiiä sitten millasii ilmoja se kesä tuo mut ainakii toivoaa soppii et enempi näkis ku mitä nyt viime kesinä on päässy näkemään. Oon muuten hankkinu uuvet silmälasit nii nään paremmi ku ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954