Paas laittaen nyt sitä viestiä, että saadaan asiat selviksi ja suoriksi. mitä kuuluu? Mä olen ihan jees. Pikkusen tuo sade hidastaa menoa, mutta se on ohimenevää. Toivottavasti olet kunnossa ja paremmissa voimissa kuin tässä taannoin. Hävettää kirjoitella tällaiselle palstalle, mut kun tiedän että luet. Sairaille ihmisille ei sanota pahasti. Ikinä.
Koville näyttää ottavan.
8
201
Vastaukset
- viestiä odottava..
Paas laittaen kuule itse ;)
- Ei tehdä tästä vaikeaa
Se on vuoros. Niin saat sen jälkeen rauhassa jatkaa, mitä olitkaan tekemässä. Ei tehdä tästä turhan vaikeaa. You know. Niinkuin tähänkin asti, kuten normaalit ihmiset ;).
- viestiä odottava..
Ei tehdä tästä vaikeaa kirjoitti:
Se on vuoros. Niin saat sen jälkeen rauhassa jatkaa, mitä olitkaan tekemässä. Ei tehdä tästä turhan vaikeaa. You know. Niinkuin tähänkin asti, kuten normaalit ihmiset ;).
No sit mä olen väärä henkilö.
- helppoa kirjoita
Ei tehdä tästä vaikeaa kirjoitti:
Normaalit...vitsikäskin vielä. Minähän teen jotain koko ajan. Ei ole vuorosopimusta tehty. Viestiä odotellen
- raamatulla päähän
Ei tod mikään rauha maassa! Täysi kaaos päällä, ainakin mulla. Täältäkin yritin olla melkein viikon poissa. Ja siellä missä sua nään, välttelen minkä ehdin. Eikä auta mikään :( Sekoiluttaa, ärsyttää, ahdistaa, hävettää!
- rankkaa on joo
Meneekös ap:n viesti m -> n vai n -> m ? Entäpä minnepäin ?
- Hyvä jos olet
kunnossa, mutta eipä sua paljon kiinnosta, mitä sille toiselle kuuluu.
- meilkii sattaa
Paas ite sit kans jos mää laitan kans. Mieti ny vähän sitä et kannattaaks sitä hävetä näin pienii asioita ku voishan sitä meil olla paljo isompiakii juttuja hävettävänä jos oikei alettas häpeemään urakalla.
Ai nii on miul nyt aikaa ainakin kertoo ku kysyit mitä kuluu? Ihan hyvää miulle, meil kevät tulos, eikä lunta oo ennää paljoo ja kesää ootellaan ihan innolla. Tiiä sitten millasii ilmoja se kesä tuo mut ainakii toivoaa soppii et enempi näkis ku mitä nyt viime kesinä on päässy näkemään. Oon muuten hankkinu uuvet silmälasit nii nään paremmi ku ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996064
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963045Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282843Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262105Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774