Kissanpallit veks ;)

Operaatio Knaps!

14

214

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catwalk Sussu

Vähä oli tuhmasti sanottu mutta kiitos kaunis tiedosta ja tätähän on jo pitkään odotettu ja kyselty useaan otteeseen niin voiku kiva, kun säästää rahaa vähän.

• Hällä väliä

Näillä kulmilla asustelee sellainen henkilö,että ei tuu kollit yleensä toista kertaa ruikkimaan. Minä oon ummistanut silmäni,koska en omista killiä. Tehköön mitä tekee.

• &&&&&////

Teidän kulmilla asuu siis sinun lisäksi toinenkin idiootti.

• Istuva Härkä

Oon kuullu et poikakissast tulee tyttökissa ku balderoosat kuohitaan pois, onks tosi? Ne niinku rupeis istuun pytyllä häh.

• Palli asiantuntija

Kuule, kun kattis kuulat on etikassa niin voit olla varma, että saat elikostasi sellaisen sydänystävän ettet voi kuvitellakkaan, joten ole rohkea ja tee kollistasi onnellinen eunukki. Trust me :)

• Kissavahti Mölkkynen

Älkää nyt hyvät ihmiset kastroiko kissojanne, koska koko katukissa kantahan kuolee silloin sukupuuttoon ja joudutte maksamaan rotukissoista tuhansia euroja. Nythän tämä lysti on vielä ilmaista, kun kulkukissa kanta kukoistaa.

• KivaSaitti

Kiva pallisaitti sulla :D .... Terveisin Paikkakunnat palstan lukija :D:D

• Neitihuolinen

Ketä eläinllääkäriä suosittelisitte operoimaan 3v narttukissani?

Olisi kauhistus, jos kissa kuolisi asiattoman leikkauksen takia.

• Taina hoitaa

Vie Kokko-Vettiin kauluri tulee kaupanpäälle ja kissa lopettaa sen persepystyssä mouruamisen. Siinä voi käydä välissä kuppilassa kaffilla.

• jooei.

Ei Kokko-Vetiin missään tapauskessa. Murnieks tai Tapio ennemmin.

• TOSIrealisti Kokkola

Kalastajalanka tiukalle pussien juuriin.
      Parin kuukauden päästä pallit on kuivettuneet ja tippuu itestään pois! Täysin kivuton toimenpide pikku mirrille.
      Turha enää pähkäillä selvää asiaa! Eikö olekin? Onhan?

• TOSIrealisti Kokkola

No no. Äläpä taas hypi toisen nimimerkille.
        Tosi TOSIrealisti on eläinystävä, eikä koskaan rääkkäisi edes kissaa noin julmalla tavalla. Jos vapaana liikkuvasta rauhoittamattomasta villieläimestä kuten kissasta haluaa päästä eroon, niin sen tulee tapahtua silmänräpäyksessä. Joko kuula kalloon tai conibear-raudat kaulaan...

• Hirvestäjä setä

Voi kissanpallit mitä juttuja taas. Mulla olisi ylivuotista "hirvenlihasäilykettä" tarvittisko joku kesyrotan omistaja välipalaa ? Maistuis varmaan kissallekki.

• Kissareviiri

Kolli pysyy omassa pihassa, kun taatelit on poistettu. Näin meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2251
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      20
      1904
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      240
      1414
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      253
      1125
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      113
      1025
    6. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1010
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      22
      1007
    8. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      95
      907
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      22
      833
    10. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      43
      808
    Aihe