Kissanpallit veks ;)

Operaatio Knaps!

14

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catwalk Sussu

Vähä oli tuhmasti sanottu mutta kiitos kaunis tiedosta ja tätähän on jo pitkään odotettu ja kyselty useaan otteeseen niin voiku kiva, kun säästää rahaa vähän.

• Hällä väliä

Näillä kulmilla asustelee sellainen henkilö,että ei tuu kollit yleensä toista kertaa ruikkimaan. Minä oon ummistanut silmäni,koska en omista killiä. Tehköön mitä tekee.

• &&&&&////

Teidän kulmilla asuu siis sinun lisäksi toinenkin idiootti.

• Istuva Härkä

Oon kuullu et poikakissast tulee tyttökissa ku balderoosat kuohitaan pois, onks tosi? Ne niinku rupeis istuun pytyllä häh.

• Palli asiantuntija

Kuule, kun kattis kuulat on etikassa niin voit olla varma, että saat elikostasi sellaisen sydänystävän ettet voi kuvitellakkaan, joten ole rohkea ja tee kollistasi onnellinen eunukki. Trust me :)

• Kissavahti Mölkkynen

Älkää nyt hyvät ihmiset kastroiko kissojanne, koska koko katukissa kantahan kuolee silloin sukupuuttoon ja joudutte maksamaan rotukissoista tuhansia euroja. Nythän tämä lysti on vielä ilmaista, kun kulkukissa kanta kukoistaa.

• KivaSaitti

Kiva pallisaitti sulla :D .... Terveisin Paikkakunnat palstan lukija :D:D

• Neitihuolinen

Ketä eläinllääkäriä suosittelisitte operoimaan 3v narttukissani?

Olisi kauhistus, jos kissa kuolisi asiattoman leikkauksen takia.

• Taina hoitaa

Vie Kokko-Vettiin kauluri tulee kaupanpäälle ja kissa lopettaa sen persepystyssä mouruamisen. Siinä voi käydä välissä kuppilassa kaffilla.

• jooei.

Ei Kokko-Vetiin missään tapauskessa. Murnieks tai Tapio ennemmin.

• TOSIrealisti Kokkola

Kalastajalanka tiukalle pussien juuriin.
      Parin kuukauden päästä pallit on kuivettuneet ja tippuu itestään pois! Täysin kivuton toimenpide pikku mirrille.
      Turha enää pähkäillä selvää asiaa! Eikö olekin? Onhan?

• TOSIrealisti Kokkola

No no. Äläpä taas hypi toisen nimimerkille.
        Tosi TOSIrealisti on eläinystävä, eikä koskaan rääkkäisi edes kissaa noin julmalla tavalla. Jos vapaana liikkuvasta rauhoittamattomasta villieläimestä kuten kissasta haluaa päästä eroon, niin sen tulee tapahtua silmänräpäyksessä. Joko kuula kalloon tai conibear-raudat kaulaan...

• Hirvestäjä setä

Voi kissanpallit mitä juttuja taas. Mulla olisi ylivuotista "hirvenlihasäilykettä" tarvittisko joku kesyrotan omistaja välipalaa ? Maistuis varmaan kissallekki.

• Kissareviiri

Kolli pysyy omassa pihassa, kun taatelit on poistettu. Näin meillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe