Kansalaiset, medbörgare ! Kevään ulkona ruikkivien kollien aika on käymässä vähiin sillä luvassa on massiivinen kastrointi kampanja. Mitäs siihen sanotte ?
http://www.kp24.fi/uutiset/303278/Kissan-kastraatio-kampanjahinnalla-Kokkolan-seudulla
Kissanpallit veks ;)
14
212
Vastaukset
- Catwalk Sussu
Vähä oli tuhmasti sanottu mutta kiitos kaunis tiedosta ja tätähän on jo pitkään odotettu ja kyselty useaan otteeseen niin voiku kiva, kun säästää rahaa vähän.
- Hällä väliä
Näillä kulmilla asustelee sellainen henkilö,että ei tuu kollit yleensä toista kertaa ruikkimaan. Minä oon ummistanut silmäni,koska en omista killiä. Tehköön mitä tekee.
- &&&&&////
Teidän kulmilla asuu siis sinun lisäksi toinenkin idiootti.
- Istuva Härkä
Oon kuullu et poikakissast tulee tyttökissa ku balderoosat kuohitaan pois, onks tosi? Ne niinku rupeis istuun pytyllä häh.
- Palli asiantuntija
Kuule, kun kattis kuulat on etikassa niin voit olla varma, että saat elikostasi sellaisen sydänystävän ettet voi kuvitellakkaan, joten ole rohkea ja tee kollistasi onnellinen eunukki. Trust me :)
- Kissavahti Mölkkynen
Älkää nyt hyvät ihmiset kastroiko kissojanne, koska koko katukissa kantahan kuolee silloin sukupuuttoon ja joudutte maksamaan rotukissoista tuhansia euroja. Nythän tämä lysti on vielä ilmaista, kun kulkukissa kanta kukoistaa.
- KivaSaitti
Kiva pallisaitti sulla :D .... Terveisin Paikkakunnat palstan lukija :D:D
- Neitihuolinen
Ketä eläinllääkäriä suosittelisitte operoimaan 3v narttukissani?
Olisi kauhistus, jos kissa kuolisi asiattoman leikkauksen takia.- Taina hoitaa
Vie Kokko-Vettiin kauluri tulee kaupanpäälle ja kissa lopettaa sen persepystyssä mouruamisen. Siinä voi käydä välissä kuppilassa kaffilla.
- jooei.
Ei Kokko-Vetiin missään tapauskessa. Murnieks tai Tapio ennemmin.
- TOSIrealisti Kokkola
Kalastajalanka tiukalle pussien juuriin.
Parin kuukauden päästä pallit on kuivettuneet ja tippuu itestään pois! Täysin kivuton toimenpide pikku mirrille.
Turha enää pähkäillä selvää asiaa! Eikö olekin? Onhan?- TOSIrealisti Kokkola
No no. Äläpä taas hypi toisen nimimerkille.
Tosi TOSIrealisti on eläinystävä, eikä koskaan rääkkäisi edes kissaa noin julmalla tavalla. Jos vapaana liikkuvasta rauhoittamattomasta villieläimestä kuten kissasta haluaa päästä eroon, niin sen tulee tapahtua silmänräpäyksessä. Joko kuula kalloon tai conibear-raudat kaulaan...
- Hirvestäjä setä
Voi kissanpallit mitä juttuja taas. Mulla olisi ylivuotista "hirvenlihasäilykettä" tarvittisko joku kesyrotan omistaja välipalaa ? Maistuis varmaan kissallekki.
- Kissareviiri
Kolli pysyy omassa pihassa, kun taatelit on poistettu. Näin meillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750