Sinua on aina ilo nähdä
Kaunis Hyvä
15
552
Vastaukset
- sydämessäni
Niin sinuakin :))
- ap
sydämessäni Sinä olet läsnä kaiken aikaa
- tuleeko kutsua?
ap kirjoitti:
Pääseekö häihin?
- n2m
ap kirjoitti:
Ihana. Mulle olet läsnä, vaikka et oikeasti ole.
It's all in your mind. - ap
mutta mitä sitten, jos sydän sanoo, että ajatus ei riitäkään ????
- sinua myös
No rauhoittelua sä kaipaatkin ;)
- Koala
onko AP muuten mies vain nainen?
Minä näin tänään Hänet ja olen iloinen.- yks vaan.
Sinäkin täällä;)
- ni tietty
yks vaan. kirjoitti:
Sinäkin täällä;)
täällähän taas koko kööri, mitäs muutakaan...
- Koala
yks vaan. kirjoitti:
Sinäkin täällä;)
Terve myös Sinulle, kuka oletkaan:-)
Minun laskujeni mukaan Sinä et voi olla Hän, sillä klo 16:17 (viestisi lähettämisen aikoihin) hän on töissä. :-) Ellei sitten ollut vapaapäivä ? - yks vaan
Koala kirjoitti:
Terve myös Sinulle, kuka oletkaan:-)
Minun laskujeni mukaan Sinä et voi olla Hän, sillä klo 16:17 (viestisi lähettämisen aikoihin) hän on töissä. :-) Ellei sitten ollut vapaapäivä ?töissä olin mut sielläkin on mahdollisuus lukea näitä juttuja...
- yks vaan
yks vaan kirjoitti:
töissä olin mut sielläkin on mahdollisuus lukea näitä juttuja...
niinkuin tiedät ;))
- Koala
yks vaan kirjoitti:
niinkuin tiedät ;))
Enpä tiennyt. Sinulla on kiva työpaikka kun voit lukea siellä kaikenlaista :-)
Minä näin Hänet jälleen tänään. Se oli iltapäivällä viiden maissa. En ole ihan järkevä, mutta ei se minua haittaa :-)
- hyrräily
Minäkin näin Hänet taas kahden viikon jälkeen, lämmitti kovasti.
- Koal
Kaksi viikkoa näkemättä? Miten ihmeessä kestit? Minä en nähnyt Häntä kymmeneen päivään ja olin jo työntämässä tikkuja kynsieni alle, jotta tuska helpottuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14010166
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485393Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p404040Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323602Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731428Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311386