kysyisin minne viette koiranne trimmattavaksi,minne ette?Olen vasta muuttanut enkä tunne paikkoj .
koirista
10
203
Vastaukset
- Haukkujen tosiystävä
Koirien pito pitäisi vallan kieltää. Liian paljon koiria huonolla hoidolla huonoissa tiloissa. Päästäisiin kerralla ongelmasta kieltämällä kaikilta.
- haukku
Haukkujen tosiystävä.En kaipaa sun kommenttiasi kysyin ihan tosissani,koska tulee tarvetta.eikä joka paikkaan uskalla viedä.
- haukku
Haukkujen tosiystävä.En kysynyt sinun mielipiderttäsi.Kysyin ihan tosissani,koska pian tulee tarve,eikä jokapaikkaan uskalla viedä.Edellisestä kotipaikasta huonoja kokemuksia.
- Haukkujen tosiystävä
haukku kirjoitti:
Haukkujen tosiystävä.En kysynyt sinun mielipiderttäsi.Kysyin ihan tosissani,koska pian tulee tarve,eikä jokapaikkaan uskalla viedä.Edellisestä kotipaikasta huonoja kokemuksia.
Et sitten millään saanut asiaasi mahtumaan yhteen viestiin? Olet huvittava.
- lapsia sais olla-vai
Samaa ajatusmaailmaa käytämällä pitäis vissiin kieltää lapsetkin. Huostaanotot lisääntyneet.
- Haukkujen tosiystävä
Mielellään nekin saisi kieltää. Ja naiset kun antavat raiskata itsensä. Tulee kamalasti selvitettäviä rikoksia poliisille.
- maari3
Hilkka Mäkitalo Ulvilassa, firma:Lumous
- kaks trimmattavaa
Mulla kaksi koiraa jota käyttänyt useissa mestoissa. Hilkka Mäkitalo Ulvila ja Lumous kuten yllä mainittukin suositteli. Ehdoton ykkönen!!!
- haukku
Kiitos näistä asiallisista vastauksista,lisääkin voisi laittaa.
- muualle räksyttään siitä
haukku kirjoitti:
Kiitos näistä asiallisista vastauksista,lisääkin voisi laittaa.
Googlaa pölhö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3456383Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 83974
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14731