Matkustin bussilla Helsinki-Vantaan kentältä pohjoiseen. Lahdessa oli linja-autoasemalla n. 20 min. tauko ja pakollinen auton vaihto. Linja-autoasema oli sulkenut ovensa (klo 18.00 arki-iltana) joten jouduin seisoskelemaan ulkona vesisateessa. Lahdesta eteenpäin ei sitten ollut niin pientä paikkaa etteikö matkahuollon baarit olisi olleet auki! esim kuhmoisissa matkahuollon baari oli auki vielä klo 20:00.
Jos Lahti suhtautuu näin matkailijoihin niin ehdotan kyllä että bussit ajavat suoraan ohi ja kuljettajien pakolliset atuot yms pidetään vaikka Heinolassa tai Vääksyssä.
palvelut retuperällä
2
125
Vastaukset
- Nälkäinen matkaaja
On ikävää lukea noin huonoa kokemustasi Lahden linja-autoasemasta. Toivottavasti joku päättäjä saa tekstisi silmiensä eteen!
Minulla kävi kerran toisella tavalla tällä samalla asemalla. Eli tulin Lahteen bussilla lentokentältä ja matkaa oli jatkettava taksilla. Koska perillä ei ollut ketään kotona, ajattelin ensin syödä jotakin siinä aseman itämaisessa ravintolassa. Näin tein.
Kun sitten kysyin taksin puhelinnumeroa, tarjoilija sanoi voivansa viedä minut haluamaani osoitteeseen, hän veisi samalla tilausruoan jonnekin.
Olin helpottunut ja lähdin matkalaukun kanssa mukaan.
Kun saavuimme oven eteen, tarjoilija (autonkuljettaja) pyysi minua treffeille. Kieltäydtin kohteliaasti ja sanoin, ettei se käy.
Sen jälkeen hän kysyi haluisinko seksiä ja minä säikähdin ihan oikeasti!!!
Otin laukkuni ja juoksin sisään rappukäytävään taakse katsomatta.- :o
Jessus! Jätkä olisi ansainnut kunnon tujauksen paprikasumutetta silmille. Olisi oppinut olemaan!
Isokokoisena miehenä minulla ei tietysti ole kunnon ymmärrystä, millaisiin uhkaaviin tilanteisiin jokin yksin matkaava nainen saattaa joutua jopa Suomessa. Itse asiassa pidin ketjun aloittajaa hieman prinsessana, onhan tien toisella puolen kaksi baaria, kaksi pizzeriaa ja huoltoasema.
Mutta nimimerkki "Nälkäisen matkaajan" kertomus oikaisi mielipidettäni kyllä niin, että sen saakelin aseman pitäisi kyllä olla auki riittävästi, ja vielä vartioituna. Ihan yleisen turvallisuuden vuoksi.
Paprikasumutteeseen taidetaan vaatia lupa, mutta voisiko hiuslakasta tai spraymaalista olla apua? Pahoinpitelysyyte ja sakot niiden käytöstä saattaa tulla, mutta paljon parempi sekin kuin olla ottavana osapuolena.
Miesten maailmassa jatkoyhteysongelmat ovat ihan erilaisia. Muusikko Dave Lindholm odotti juna-asemalla jatkoyhteyttä ja päätti lähteä läheiseen baariin odottelemaan. Hän meni Tirraan ja pääsi jatkoyhteysjunaan lopulta vasta viikon kuluttua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760