hävettää niin paljon!!! Enhkä nyt on jo liian myöhäistä, en tiedä?!?!?!
Nolottaa
17
412
Vastaukset
- Saattaa olla
liian myöhäistä ja liian paljon julmuutta. Mutta valintahan oli sinun.
- Saanen ?
et miten tämä julmuus näkyi?
- life is shit and....
vityttaa rankasti. olen selkeästi syntynyt tuhoamaan kaiken kauniin!! liikaa paineita ehkä?
- miksi?????
miten olet tuhonnut kaiken kauniin?
- -
miksi????? kirjoitti:
miten olet tuhonnut kaiken kauniin?
olen auttamattomasti myöhässä
- ai jaa?
- kirjoitti:
olen auttamattomasti myöhässä
mistä?
- Secret
Liikaa julmuutta ja pahuutta sanoisin. Et tule tunteiden kanssa toimeen.
- Niin?
Mikä sua nolottaa?
- jne..
käytös, tuotan muille vain pettymyksiä...
- Kannattaako
jne.. kirjoitti:
mitä olet sitten tehnyt tai sanonut
- Secret
jne.. kirjoitti:
Eikös sitten ole aika muuttaa sitä käyttäytymistä?
- millä tavalla?
jne.. kirjoitti:
onko mahdotonta olla tuottamatta muille pettymyksiä?
- ioi
Oletko mies vai nainen?
- häpeä
tuotat siis jatkuvasti muille pettymyksiä.
sä voisit olla se lipevä armas jonka mä joskus onnekseni sekä epäonnekseni kohtasin. - tykkään edelleen
miksi et ottaisi selvää onko jo liian myöhäistä? omassa tapauksessa sanoisin että ei ole vieläkään myöhäistä.
- Vituttaa!!!!!!!!!!
Alkaa olla.. Vaikeeta yrittää hoitaa mitään kun toinen V***n apina ei vastaa puhelimeen / viesteihin... minkäs teet, juoppo mikä juoppo! Mut älä huoli nyt saat TODELLAKIN olla rauhassa ja ryvetä omassa Peessä!
- Vituttaa!!!!!!!!!
Ja tohon sun otsikkoon 'nolottaa' niin se on selvää ettei sua hävetä tai nolota mikään.. Niin hel** vastuuton ihminen oot ettei mitään rajaa sun touhuillas!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711