Miten saan hänet ? KATSOKAA

rakastunut anni145

Eli oon ihastunut tai ehkä rakastunut yhteen poikaan... Mutta miten saan hänet ? Emme tunne paljoa paskaakaan enkä tiedä hänen luonteestaan melkein mitään mutta hän on vaan niin ihana )----: Ja olen nähnyt hänet vain kerran... Ja asumme eri paikkakunnilla, ja olemme kyllä facebookissa kavereita (---:

9

411

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dilledulle

puhu faces ja sit kun/jos näätte nii tutustukaa viel paremmi ja voit vaikka kertoo tuntees.

• sad_girl !

toi on niiiiiiiiin paska tunne ): ! iteki ihastunu "rakastunu" yhteen poikaan jonka luonteesta en tiiä paskaakaan mutta se on kans niiiiii ihana

• ffs

En usko, että on rakastumisesta kyse jos et tiedä luonteesta paljon mitään. Ärsyttää yläastelaiset, jotka ovat heti niin "rakastuneita" kun näkevät söpön pojan.

• vitunoutoa

ffs tuo on niin totta, olen itsekkin yläasteella, mutta olen samaa mieltä.. täälläkin koulussa missä olen kaikki ovat niin ''rakastuneita'' mutta 2 päivää niin ne jo ''eroaa'' :DD

• se on ihanin!!<33

Mulla on ihastus jonka oon tuntenu melki 8v :D ja oon ollu ihastunu siihe pitkään..! en iha 8 vuotta kuiteskaa::D mut joo se o kans ihana !! ala-asteel juteltii aik paljo tai sillee normisti välil:)) mut ny ei enää:(( ollaa eriluokal ja kaikkee mut mä tiedän sentää sen luonteen ja se o ihana !!

• Pasi

mä olin joskus ihastunut myös sellaiseen tyttöön mutta siten liian rankasti pistin pipeli sen pimpiin ja hän sanoi auuu ja mutta minä tunsin mutta hän ei tuntenut hän tunsi kipua mutta minä tunsin nautinnon ah

• trol

vittu nää trollaajat pois :D

• perseilijä

trollaajat on parhait

• idaaaaaaa96

sama )=

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe