Mies tuu mun kans saunaan...

ehdotus iltaan

Voidaan jutella samalla. Tai sä pääset helpolla, sun ei tarvi edes keksiä puheenaiheita, vastailet vaan kaikkiin mun kysymyksiin. Pari tuntia varmaan riittää siihen saunomiseen ja jutusteluun, saadaan asiat tolalleen :-)

22

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehk. joskus

Ei sieltä alkaa kyllä kohta tuo futismatsi joten jätetään se kuhertelu myöhempää.....

• ehdotus iltaan

Niin enhän mä kuhertelusta mitään sanonu... ;-))) Ja futista mäkin seuraan.

• Prinsessa,

Samaa tahtoisin erään miehen kanssa... kaikkein eniten kyllä sitä nallemaista vartaloa tahtoisin rutistella :P

• nalluliinistö

Mä voisin yhden prinsessan nalleksi taas ruveta, siltäpä vaan näyttää että ei ole sitä mahdollisuutta.... :-(

• Prinsessa,
        nalluliinistö kirjoitti:

Mä voisin yhden prinsessan nalleksi taas ruveta, siltäpä vaan näyttää että ei ole sitä mahdollisuutta.... :-(

On mahdollisuus, jos sen kertoisit mulle. Viis menneestä, itsekin tehnyt virheitä...jos vaan mut haluaisit, olisin sun. :)

En oo voinut kertoa, kuinka ikävä mulla on yhtä nallea. En tiennyt sen olevan näin vaikeata :'(

• nalluliinistö
        Prinsessa, kirjoitti:

On mahdollisuus, jos sen kertoisit mulle. Viis menneestä, itsekin tehnyt virheitä...jos vaan mut haluaisit, olisin sun. :)

En oo voinut kertoa, kuinka ikävä mulla on yhtä nallea. En tiennyt sen olevan näin vaikeata :'(

No et sä ainakaan ole se prinsessa jota mä kaipailisin...muuten kelpaisi kyllä, mutta tällä mun tarkoittamalla prinsessalla on ollut mahdollisuus kyllä kertoa kaikkea tollaista, mutta hänpä on melkein ajanut minut pois välinpitämättömyydellään....tai ei mitään melkein vaan on, kyllä mulle riitti jo hänen kylmyys ja välinpitämättömyys mua kohtaan, en mä jaksa enää yrittää edes....

• Prinsessa,
        nalluliinistö kirjoitti:

No et sä ainakaan ole se prinsessa jota mä kaipailisin...muuten kelpaisi kyllä, mutta tällä mun tarkoittamalla prinsessalla on ollut mahdollisuus kyllä kertoa kaikkea tollaista, mutta hänpä on melkein ajanut minut pois välinpitämättömyydellään....tai ei mitään melkein vaan on, kyllä mulle riitti jo hänen kylmyys ja välinpitämättömyys mua kohtaan, en mä jaksa enää yrittää edes....

Välinpitämätöntäkin voi esittäää...

Tahtoo Nallen viereen :)
        Tuutko jutteleen mulle? Vaikka huomenna?

• Bedlam Bears
        Prinsessa, kirjoitti:

Välinpitämätöntäkin voi esittäää...

Tahtoo Nallen viereen :)
        Tuutko jutteleen mulle? Vaikka huomenna?

Nalle tulee, mutta suorasta kutsusta ja huomenna. Usko on minullakin yhtä vähissä kuin kollegalla nallulla. Pidä lupauksesi.

• Prinsessa,
        Bedlam Bears kirjoitti:

Nalle tulee, mutta suorasta kutsusta ja huomenna. Usko on minullakin yhtä vähissä kuin kollegalla nallulla. Pidä lupauksesi.

Pidän aina lupaukseni. Todellinen ikävä :(

Haluaisin kutsu sut. Se vaan, että mun nallella on jo joku toinen.
        En tiedä, auttaako näkeminen ja juttelu jotain.. tahtois kuitenkin olla lähellä häntä...

• juoksevatkarkuun

Älä koskaan sano miehelle... et" meiän täytyis/me voitais jutella"..... Pyydä vain viettämään iltaa kanssasi tms. ja sitten hissunkissun ujutat sinne tänne kysymyksiä rennoin ottein:)

• ehdotus iltaan

Niin mähän sanonkin sen vaan nyt täällä palstalla... ;-)
        Kun en voi suoraan tälle miehellekään oikeen laittaa...
        Kunhan ikävissäni yritän aikaani kulutella, kiva katsoa
        minkälaisia vastauksia tulee :-)

• .....

saanko nuolla vittuasi ?

• in your dreams

Et koska oot kuitenki joku keskenkasvuinen kloppi.
        Ei aikuinen mies tolleen sanos...

• .....
        in your dreams kirjoitti:

Et koska oot kuitenki joku keskenkasvuinen kloppi.
        Ei aikuinen mies tolleen sanos...

olen aikuinen mies ja haluaisin nuolla vittuasi.

• ei vetoo minuun
        ..... kirjoitti:

olen aikuinen mies ja haluaisin nuolla vittuasi.

No sit sä oot
        t-y-h-m-ä
        ;-D

• aamupäivä ehdotus

Kutsu toista kautta kiitos. Oli kenelle tahansa.

• Secret

Hieroisitko saunassa minua aivan joka paikasta? Sen jälkeen voisit pestä minut pyörivin liikkein kauttaaltaan . . .

• []

Mä ainakin hieron mielelläni naistani

• Secret

Melkein jo tunnen kosketuksen kehossani . . . Hitto! (Halut herääpi . . .)

• .....

kuinka monelle olet reikääsi jakanut ?

• valmis saunamies

käviskö vapun aattona?

• ap.

Käyhän se, jos oot oikee ja tunnistit itses...eli txt tai soitto vaan :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4764
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      208
      3804
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      104
      2210
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1236
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1105
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      485
      1038
    Aihe