sanoin hänelle siitä, etten pidä siitä että poltetaan sisällä ja hän raivostui eikä halunnut puhua asiasta kun pyysin häntä menemään ulos polttamaan. EN viitsi tuoda kavereita kylään kun kotona haisee tupakka ja muutenkin päätä alkaa särkeä aina kun haistaa tupakan. Mitä pitäisi tehdä? mitä voisin sanoa äitilleni ettei hän polttaisi enää sisällä?
Äiti polttaa sisällä
10
568
Vastaukset
- Keissa
Onko äiti alkanut nykyään poltteleman sisällä? Jos se on hänelle pitkäaikainen tottumus niin voi olla vaikea äkkiä muuttaa tapojansa? Sano että myös passiivinen tupakointi aiheuttaa terveysvaurioita ja toivomus on sinulle hvyin tärkeä. Ja pidä tunteet kurissa. Kun sanoo asiallisesti ja nätisti niin veisti menee varmemmin perille?
- vihaan tupakkaa
Äitini on polttanut yli 25vuotta ja olen 15vuotias. Eli hän on polttanut koko elämäni ajan sisällä ja olen saanut tarpeekseni siitä. Sanoin hänelle asiallisesti etten pidä siitä ja voisiko hän mennä ulos polttamaan, eikä halunnut kuunnella tai keskustella asiasta.
- toinen nikotiinin vi
Sellainen riippuvuus tuo tupakka ja viinakin on. Kun niiden koukkuun jää, niin ei siinä paina edes läheisten kärsimys.
Siihen kyllä oppii, mutta irti on helvetinmoisen vaikea päästä. - hyi savuäitiä
sulla on oikeus raittiiseen ilmaan ja itekästähän äitisi käytös on.ikävä tapa.koitato vielä kerran mainita ja kerro että kärsit ja saat oireita,ja häpeät kotisi hajuja niin että et kehtaa kavereitasikaan kutsua.ikävänluontoinen ihminen .parveke on hyvä paikka olla savukkeella tai etupiha.
Nonni nykyään tyypit vastustaa tupakaa ihan tiedoksi polttaminen on ihan perseestä onneksi en ole jäännyt koukuun ja tupakasta saa olla oma mielipide mun mielipide se on paskaa myrkkyä!!
- Voiton maksimoija
Tuossahan on niin mainiot aineet kiristämiseen että olen ihan kateellinen. Ensinnäkin voit syyllistää äitiäsi tuskallisesti luettelemalla fyysisiä vahinkoja, joita passiivinen tupakointi on sinulle aiheuttanut ja sen takia pyytää tavaroita ja asioita joita haluat. Toiseksi voit selittää miten ystävyyssuhteesi ovat kärsineet elinikäiset vahingot herkässä vaiheessa. Lopuksi voit vielä sanoa, ettet tule ikinä antamaan anteeksi hänelle ja luvata, että täysi-ikäiseksi tultuasi vaikeutat hänen elämäänsä maksimaalisesti ja muistat asian pitkään ja tulet vanhainkotiinkin nyppimään letkuja irti ja vaihtelemaan lääkkeitä.
- Voiton maksimoija
P.S. Muista, että vaikka sinulla on samankaltainen geeniperimä kuin äidilläsi, se ei tarkoita että sinun täytyisi välittää hänestä tai olla hyvissä väleissä hänen kanssaan.
- Tupakka pois
Minulla on sama ongelma en tiiä mitä pitäisi tehdä.. On noloa pyytää frendejä ku haisee tupakka. Kun mä puhun ja sanon mutsille et polta ulkona äläkä sisällä. Se menee vaan hiljaiseksi.. Muakin rupee särkee päätä aina PS.KAIKKIEN ÄIDIT JA ISÄT KETKÄ POLTTAVAT SISÄLLÄ (lAPSIILLE) NIIN PÄRJÄILKÄÄ...
- hyi savua
vanhanaikaista polttaa sisällä.vihjatkaa että alle 18v ei saa ostaa savukkeita eikä tartte kärsiä savun hajuista ja haitoista.välinpitämättömiä vanhempia
sano sil äidilles et haista vittu ja lähe menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078