Sä halusit vain kirjekaveria

-

mä olisin halunnut paljon muuta. Olen valtavan pettynyt. Kai mun on vihdoinkin uskottava lähes joka päiväisen itkemisen ja paha olon jälkeen - että mun täytyy päästä pois tästä tilanteesta.
Mä en vaan ollut tarpeeksi kiinnostava sulle.

12

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi

;).

• :((

Vai paha ihminen nälvisi näin toiselle. Jos olet hän niin todella ikävä ja itsekäs ihminen !!! Olisin todella pettynyt.

• 15+15

Lopeta itku ja katsele ympärillesi .

Jos toinen halusi vain kirjeystävyyttä , miksi et voi hyväksyä sitä ?
      Maailma on ihmisiä täynnä, jokaiselle löytyy joku , jos ei tänään
      niin huomenna tai ylihuomenna . Ole rohkea äläkä tuhlaa
      henkistä energiaasi itkemiseen .

Olet kiinnostava jollekin toiselle, usko pois ja nyt ...
      Hyvää Yötä Sinulle sinne jonnekin ! :)

• Ed.

Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Kirjeenvaihto on kivaa, mutta kuka sitä pidemmän päälle jaksaa.

• tyypillistä

Jotenkin ärsyttävä ajattelutapa. No joo, maailma on ihmisiä täynnä, mutta jotkut heistä vain iskevät ja kovaa. Et voi vain katsella että hei toihan olis ihan kiva. Kyllä mulla ihastuminenkin vaatii sen tunteen, ei pelkkää kiinnostusta. Täytyy tuntua luissa ja ytimissä alusta asti. Ihminen voi oikeasti ihastua ja vielä syvemmin rakastua toiseen ja tunteista voi olla vaikeaa päästä irti ellei ole tarpeeksi kylmä ja tunteeton. Tunteet muhii syvällä pitkään ja kun sitten pettyy, ei kaikki ajattele että "no, kyllä mä jonkun toisen löydän". No varmasti löytyykin joku muu, mutta en henk.koht. pidä ihmisistä, joille puolison löytäminen on pelkkää etsimistä ja jotka suurin piirtein vain naps poistavat mielestään sen edellisen ihastuksensa/rakkauden kohteensa.

• komppaan
        tyypillistä kirjoitti:

Jotenkin ärsyttävä ajattelutapa. No joo, maailma on ihmisiä täynnä, mutta jotkut heistä vain iskevät ja kovaa. Et voi vain katsella että hei toihan olis ihan kiva. Kyllä mulla ihastuminenkin vaatii sen tunteen, ei pelkkää kiinnostusta. Täytyy tuntua luissa ja ytimissä alusta asti. Ihminen voi oikeasti ihastua ja vielä syvemmin rakastua toiseen ja tunteista voi olla vaikeaa päästä irti ellei ole tarpeeksi kylmä ja tunteeton. Tunteet muhii syvällä pitkään ja kun sitten pettyy, ei kaikki ajattele että "no, kyllä mä jonkun toisen löydän". No varmasti löytyykin joku muu, mutta en henk.koht. pidä ihmisistä, joille puolison löytäminen on pelkkää etsimistä ja jotka suurin piirtein vain naps poistavat mielestään sen edellisen ihastuksensa/rakkauden kohteensa.

Hyvä kirjoitus, puit juuri sanoiksi sen miten itsekin ajattelen, mutten ole saanut muotoiltua. Kiitokset sulle !
        Mulle kans sanottu tyyliin, et unohda ja etsi joku toinen. No, kun en etsi,
        en hakemalla hae, koska se ei ole se pointti. Kuka tahansa ei käy.

• malmaison
        tyypillistä kirjoitti:

Totta, joka ihastuu liian harvoin, se ihastuu liikaa

• Ap.

Mulla on oikeus purkaa pettymystäni tänne ihan samalla tavalla kuin muillakin.
      Mä en halua olla kirjeystävä. Pakko se on uskoa ja hyväksyä.
      Mä en ikinä enää kirjoita kenellekään, sen olen itselleni luvannut. Ikinä en odota, heti mentävä eteenpäin tai sitten ei ikinä mitään.

• säälittävää

Eikös tän Ikävä-palstan pitäis olla paikka, johon saa tulla kirjoittamaan ja purkamaan tuntojaan? Miksi aina joku lyttää nämä aloitukset ja käskee lopettaa ruikuttamisen? Mitä sellainen täällä tekee, joka mussuttaa muille että älä valita??

• 13+15

En se ole minä joka sulle on kirjotellut. Yritin aiemmin selittää, etten voi alkaa suhteeseen sun kanssa. Olet varmasti tarpeeksi kiinnostava, ei siitä ole kyse. Älä enää itke, ainakaan mun takia, ole kiltti.

• 20

Aloittaja missä sä olet vaihdellut kirjeitä?

• vain kirjekaveria?

Et itsekään usko tuohon, aina on jotain muutakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      107
      4662
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3433
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1514
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1236
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1142
    8. 159
      1036
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1028
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen