mä olisin halunnut paljon muuta. Olen valtavan pettynyt. Kai mun on vihdoinkin uskottava lähes joka päiväisen itkemisen ja paha olon jälkeen - että mun täytyy päästä pois tästä tilanteesta.
Mä en vaan ollut tarpeeksi kiinnostava sulle.
Sä halusit vain kirjekaveria
12
170
Vastaukset
- Voi voi
;).
- :((
Vai paha ihminen nälvisi näin toiselle. Jos olet hän niin todella ikävä ja itsekäs ihminen !!! Olisin todella pettynyt.
- 15+15
Lopeta itku ja katsele ympärillesi .
Jos toinen halusi vain kirjeystävyyttä , miksi et voi hyväksyä sitä ?
Maailma on ihmisiä täynnä, jokaiselle löytyy joku , jos ei tänään
niin huomenna tai ylihuomenna . Ole rohkea äläkä tuhlaa
henkistä energiaasi itkemiseen .
Olet kiinnostava jollekin toiselle, usko pois ja nyt ...
Hyvää Yötä Sinulle sinne jonnekin ! :)- Ed.
Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Kirjeenvaihto on kivaa, mutta kuka sitä pidemmän päälle jaksaa.
- tyypillistä
Jotenkin ärsyttävä ajattelutapa. No joo, maailma on ihmisiä täynnä, mutta jotkut heistä vain iskevät ja kovaa. Et voi vain katsella että hei toihan olis ihan kiva. Kyllä mulla ihastuminenkin vaatii sen tunteen, ei pelkkää kiinnostusta. Täytyy tuntua luissa ja ytimissä alusta asti. Ihminen voi oikeasti ihastua ja vielä syvemmin rakastua toiseen ja tunteista voi olla vaikeaa päästä irti ellei ole tarpeeksi kylmä ja tunteeton. Tunteet muhii syvällä pitkään ja kun sitten pettyy, ei kaikki ajattele että "no, kyllä mä jonkun toisen löydän". No varmasti löytyykin joku muu, mutta en henk.koht. pidä ihmisistä, joille puolison löytäminen on pelkkää etsimistä ja jotka suurin piirtein vain naps poistavat mielestään sen edellisen ihastuksensa/rakkauden kohteensa.
- komppaan
tyypillistä kirjoitti:
Jotenkin ärsyttävä ajattelutapa. No joo, maailma on ihmisiä täynnä, mutta jotkut heistä vain iskevät ja kovaa. Et voi vain katsella että hei toihan olis ihan kiva. Kyllä mulla ihastuminenkin vaatii sen tunteen, ei pelkkää kiinnostusta. Täytyy tuntua luissa ja ytimissä alusta asti. Ihminen voi oikeasti ihastua ja vielä syvemmin rakastua toiseen ja tunteista voi olla vaikeaa päästä irti ellei ole tarpeeksi kylmä ja tunteeton. Tunteet muhii syvällä pitkään ja kun sitten pettyy, ei kaikki ajattele että "no, kyllä mä jonkun toisen löydän". No varmasti löytyykin joku muu, mutta en henk.koht. pidä ihmisistä, joille puolison löytäminen on pelkkää etsimistä ja jotka suurin piirtein vain naps poistavat mielestään sen edellisen ihastuksensa/rakkauden kohteensa.
Hyvä kirjoitus, puit juuri sanoiksi sen miten itsekin ajattelen, mutten ole saanut muotoiltua. Kiitokset sulle !
Mulle kans sanottu tyyliin, et unohda ja etsi joku toinen. No, kun en etsi,
en hakemalla hae, koska se ei ole se pointti. Kuka tahansa ei käy. - malmaison
tyypillistä kirjoitti:
Totta, joka ihastuu liian harvoin, se ihastuu liikaa
- Ap.
Mulla on oikeus purkaa pettymystäni tänne ihan samalla tavalla kuin muillakin.
Mä en halua olla kirjeystävä. Pakko se on uskoa ja hyväksyä.
Mä en ikinä enää kirjoita kenellekään, sen olen itselleni luvannut. Ikinä en odota, heti mentävä eteenpäin tai sitten ei ikinä mitään. - säälittävää
Eikös tän Ikävä-palstan pitäis olla paikka, johon saa tulla kirjoittamaan ja purkamaan tuntojaan? Miksi aina joku lyttää nämä aloitukset ja käskee lopettaa ruikuttamisen? Mitä sellainen täällä tekee, joka mussuttaa muille että älä valita??
- 13+15
En se ole minä joka sulle on kirjotellut. Yritin aiemmin selittää, etten voi alkaa suhteeseen sun kanssa. Olet varmasti tarpeeksi kiinnostava, ei siitä ole kyse. Älä enää itke, ainakaan mun takia, ole kiltti.
- 20
Aloittaja missä sä olet vaihdellut kirjeitä?
- vain kirjekaveria?
Et itsekään usko tuohon, aina on jotain muutakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954