apuu tarttisin! oon 14v tyttö ja mulla alko menkat helmikuussa 2päivä ja sit seuraavassa kuussa oli 13päivä ja sit harrastin noin kuukaus sitte seksiä, ilman kumii, siks ko molemmat oltii iha kännis ni se vähä jäi...ja mulla ei oo nyt ollu niitte kahden jälkee lainkaa menkkoi et onk tää iha normaalii et voik ne viel olla näin epäsäännölliset vai voinko olla raskaana?:o
apua kiitos !
ää
3
56
Vastaukset
- pulipuli____
Kuukautiset tuskin on säännölliset joten voi olla et se ohtuu siit, mut kannattaa tehä raskaustesti.
- potari
Hah hah, jakorasia taas vauhdissa.
- pelkkä rasia olet.
jakorasiasta ei ole jakajaksi.........Nääs tuo netti vie kaiken ajan 24/7 kännykkäkourassa ei tuu oikein hmmista mittää nääx.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437