Komia mies tätä mä en ehkä ikinä olisi sulle aatellut kertoa mutta mulla
on tällä hetkellä, ...
Mummopöksyt jalassa! :)
http://www.youtube.com/watch?v=a8bFSIrqj7k
Pitsiset ja löysät kermanväriset
10
345
Vastaukset
- onko :D
Pyöritä pyöritä sitä peppua vaan, minä poika kuolaan ;)
- no hyi
Ota ne pois!
- ap
No hö miinus vai? Ihan oikeasti joskus on mukava hengähtää tiukoista aluspöksyista ja saada jotain väljempää. No ei ehkä tuollaisia ole mutta hieman hohdokkaammat on päällä ja kyseessä.
Hänelle kyllä pyörittelisin peppua milloin vain :)- onko :D
Ne on aika makeet lökät, sellaset mummopökät ja varmasti mukavammat pitää, ei hierrä eikä hiosta ;) etkä sä niitä kauaa pyörittelis, kun mä riisuisin ne ja saisit pyllistellä ilman :P
- ap
onko :D kirjoitti:
Ne on aika makeet lökät, sellaset mummopökät ja varmasti mukavammat pitää, ei hierrä eikä hiosta ;) etkä sä niitä kauaa pyörittelis, kun mä riisuisin ne ja saisit pyllistellä ilman :P
Oi, se olisi mahtavaa. :)
ap kirjoitti:
Oi, se olisi mahtavaa. :)
Millaista sulla on tänäiltana päälläsi ;)
- ap
onko :D kirjoitti:
Millaista sulla on tänäiltana päälläsi ;)
Oootas kun katon.... V.punaset pitsiset pöksykät, mutta nyt on vähän tiukemmat.
ap kirjoitti:
Oootas kun katon.... V.punaset pitsiset pöksykät, mutta nyt on vähän tiukemmat.
Jesss :P
- .
Syrjäytynyt avohoitopotilas.
- ööäää
oli kait työhousujen alla? tänään sulla taisi olla tiukemmat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069