Asiani siis koskee univaikeuksia. Omaan huoneeseeni kuuluu joka yö naapuritalon ihmisten kuorsausta, seinän "hakkausta" yms ääniä, joihin yleensä herään yöllä/häiriinnyn niistä jo ennen nukahtamista. Jos havaitsen ne ennen nukahtamista, en voi nukkua, koska en pysty keskittymään mihinkään muuhun kuin niihin ääniin. Yleensä menen silloin veljeni huoneeseen nukkumaan, tai sitten alakerran sohvalle (jos en ole väsynyt, niin en nukahda alakertaan koska minua pelottaa siellä joku, en edes itse tiedä että mikä) mutta veljen huoneessa saan todella hyvin unta, koska sinne ei kuulu oikeastaan mitkään äänet, koska kenenkään naapurin makuuhuone ei ole veljeni huoneen vieressä. Isäni on tästä vihainen minulle, koska minun pitäisi jo osata nukkua omassa huoneessa jne.. Yleensä menetän yöunet juuri näiden takia.. Unipillereitä tuskin saan ottaa, koska sitten saattaisi käydä niin että aamulla nukkuisin pommiin ja myöhästyisin koulusta. Korvatulppiakin on kokeiltu, mutta niistä on enemmän haittaa kuin hyötyä (kuulen oman verenkierron kohinaa, ja ne muutenkin tuntuvat ikäviltä korvissa.) En tiedä mitä tekisin asialle, koulussa olen usein väsynyt enkä jaksa keskittyä tunnilla, ja siksi saan huonoja arvosanoja. Mitä voisin tehdä!? Tiedän että tämä saattaa kuulostaa tyhmältä, esim. tuo korvatulppajuttu, mutta se on ihan totta että oma verenkiertoni kohina häiritsee minua.. O.o Ja muutenkin jos esim. olen kaverillani yökylässä, niin en voi nukahtaa koska kaverini hengittää niin kovaäänisesti..!? :O Tämän takia en ole pitkään aikaan mennyt kenenkään luokse yöksi/kutsunut ketään meille yöksi.. Olisiko kenelläkään samoja "oireita" tai jotain neuvoja, miten voisin nukahtaa paremmin...?
Univaikeuksia
univaikeuksia
1
112
Vastaukset
Mulla on aivan samoja ongelmia nyt kun muutin kerrostaloon. Korvatulppiin oon tottunut jo aika hyvin mutta mieluusti nukkuisin ilman. Ei vaan pysty mm. naapurin kovaäänisen kuorsauksen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005