Moi oon 16v poika ja liian laiha. Mitä kuntoiluu kannattas alkaa harrastaa, ku oon alkanu vähä lenkkeilee ja jumppaa. Kertokaa esim. jotaa yleis käsipaino liikkeit jne. mites saa ranteisiin lihasta ku ne on nii naurettavan kapeat. Kiitti kaikille asiallisille vastaajille.
Liian laiha!
3
79
Vastaukset
- potari
Soot poeka siima. Eksy kuule vaa salille niin saat turpaas ja ihan kunnolla...
- Plöö
Juu en toki itte tiennykkää -_- tietääks potari sanan "asiallinen"
- Pari vinkkiä sulle
Salilla kannattaa käydä jotta voit tehä monipuolisesti eri lihasryhmien liikkeitä. Jos ei oo sitä mahollisuutta syystä tai toisesta niin voi aina esim. tilata/ostaa kaupasta käsipainot kotiin. Maksaa muutaman kympin sellaset säädettävät. Erilaisia vatsalihasliikkeitä voi tehä ihan kotona... Ja esim youtubesta löytyy erilaisia liikkeitä joita voi kattoo. Lisäks esim uinti saattaa tehä hyvää varsinkin ylävartalon lihaksille. Tottakai pitää syödä kunnolla ja ravitsevasti myös. sit jos on vaan kapee ja siro vartalo luonnostaan (kuten mulla...) niin sille ei paljoo maha mitään, koska eihän ne pienet luut siitä mihinkään kasva... :) mutta siis lihaksia voi ympärille hommata kyllä.
Mut tosiaan, jotkut on luonnostaan laihoja eikä sitä nyt erityisemmin kannata hävetä, tossa nyt pari vinkkiä kuiteski ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760