Kernelillä 3.3.2
http://www.murga-linux.com/puppy/viewtopic.php?t=77697&start=120
(lucid puppy oli jo ubuntun paketeillakin, riippuvuuksissa joskus hommaa, puppyn pakettisysteemin kun saisi viilattua paremmaksi)
Unetbootin'illa tikulle kokeillut, "kova sana" jo, kokeilusta kiinnostuneille.
Puppy Precise 5.3.3.2 testauksessa
1
88
Vastaukset
- Millaiseksi se ...
"puppyn pakettisysteemin kun saisi viilattua paremmaksi "
Millaiseksi se pitäisi saada ?
Minusta tämä " puppy " on lähes täydellisyys, tosin joutuuhan tässä hieman ensin opettelemaan.
Mut, eiköhän se nuorilta vielä onnistu kun se onnistuu minun kaltaiselta eläke vaariltakin, alle viisikymppisenä en edes ollut koskaan käyttänyt tietokonetta, ja vasta 50v täytettyäni ostin ensimmäisen tietokoneen.
Tosin onhan tuota Linuxiakin tullut pian käytettyä 15 vuotta, ja siten oppinut yhtä sun toista siitäkin.
Johonkin tuollaisen lucid puppy tai lupu-puppyn asensin sen Debianista /Ubuntusta tutun paketinhallintaohjelman Synapticin, joten sillähän sai sitä mitä tilasi.
Ja tämä jota olen jo kolmisen vuotta pitänyt kovalevylle asennettuna sisältää Slackwaresta tutun paketinhallintaohjelma Gslapt 0.5.3f, muiden paketinhallintaohjelmien lisäksi.
Yksinkertaiset ohjelmathan voi suoran purkaa / asentaa suoraa juurihakemiston, joten eihän tuossa ole mitään sen ihmeimpiä taikoja, hallita tätä Linux-käyttöjärjestelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780