En voi sille mitään, mut mua inhottaa kuulla toi mieheni suusta. Toivoisin olevani HÄNEN silmissään ja HÄNELLE se maailman kaunein, mutta ,,,,,, Ehkä hän on tässä asiassa sitten liiankin rehellinen =(
"Et ole maailman kaunein, kait sen tiedät?"
27
334
Vastaukset
- no no jazuli
mr väärin kännissä nyt sanoo kaikenlaista..
Miksi haluat olla miehellesi kaunein? Miksi nainen ylipäänsä haluaa olla jollekin kaunein?
Onkohan tämä nuorten naisien probleema enemmänkin, koska sitten parinkympin en muista miettineeni enää olenko miehelleni kaunein, kunhan olen se jonka kanssa hän elämäänsä haluaa elää ja tuntee rakkautta minua kohtaan. Mielelläni olisin rakkain, vaikken kaunein olisikaan. Tunnehan on tärkein loppuviimeksi.- teefatit
Olisi se kamalaakäydä vieraissa omaa eukkoakin rumemman ämmän kanssa
teefatit kirjoitti:
Olisi se kamalaakäydä vieraissa omaa eukkoakin rumemman ämmän kanssa
Niin, ettei se vieraissa käyminen muuten tunnu kauheen pahalta?
- ootko tosiaan
kysynyt mieheltäsi: "Olenko minä sinusta maailman kaunein nainen?"
Idioottien kanssa ei kannata seurustella irl. Palstalla voi seurustella vilin kanssa, niin voimme joskus väittää vastaan :)
"No eihän toi nyt paljo miltään tunnu, mutta jyystä nyt sit..."
- skpp
Mua ei niinkään haittaa se fakta, että en ole kaunein. Mua vaan rassaa, jos kumppanin pitää tulla se mulle täysin pyytämättä ilmoittamaan. Mitä se sillä haluaa saavuttaa? "Ajattelin vain välillä varmistaa, ettet ole liian tyytyväinen itseesi", vai?
Mulle riittää, että olen kuitenkin miellyttävän näköinen kumppanin silmissä enkä edes odota, että hän mua pitäisi kauneimpana ilmestyksenä päällä maan.- 'miettii
Oletko sä se palottelijasurmaaja?
- skpp
'miettii kirjoitti:
Oletko sä se palottelijasurmaaja?
En. Kuinkas niin?
- wr
Millainen mies laukoo naiselleen tuollaisia?
- wr
- ..
Haluaako mies kuulla " et ole maailman komein mies...kai sen tiedät"?
:(
Aika omistava ja jumalan kaltainen asenne jos laukoo jollekin tuollaisia.
En keksi ketään kenelle olisi tarvetta sanoa..
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?- ...
veikkaisin että 99 % miehistä tietää ja on sisäistänyt tuon jo muutenkin. Ei totuus laivaa keinuta.
- ..
... kirjoitti:
veikkaisin että 99 % miehistä tietää ja on sisäistänyt tuon jo muutenkin. Ei totuus laivaa keinuta.
Ei pidä synkistellä. Suurinosa (ellei kaikki) on ihan tarpeeksi kauniita ja komeita.
Asenne ja luonne voi olla rumaa. Ja ELINTAVAT näkyy olemuksesta. Eikä terveelliseen elämäntapaan tarvita miljoonia. Vaan itsensä kunnioitus ja aikaa.
Selkä suoraksi ja pää pystyyn mies.
- ei niin kaunis
No harvapa meistä on, mutta jollei kerran kelpaa, hakekoot sen kauniimman. Samoin voi ajatella, ettei oma mies ole kaikkein komein, mutta silti juuri se, kenet on ihan itse valinnut. Taidat siis seukata varsinaisen mäntin kanssa.
- puskalisko
minä en toivo toisen ajattelevan mitään, mutta sitä kyllä toivon useinkin ettei kaikkea tarvitse sanoa ääneen
- Ratikkakuski.
Juu, ihan hiljaa vaan parempi ollki, liskot kun ovat aikasen rumia
- kettuz
Aika ikävästi sanottu tosiaan :(. Vaikuttaa siltä, että miehellesi ei ehkä ole kehittynyt kovin korkeaa tunneälykkyyttä. Itse mietin myös sitä, miksi tuollaista tarvitsee laukoa omalle rakkaalleen. Miksi tarvitsee sanoa varta vasten ääneen asioita, jotka lannistavat toista ja ehkä saavat pitkään jatkuvan alemmuuskompleksin aikaan? Miksi pitää sanoa asia, joka saa toisen tuntemaan katkeruutta niitä kaikkein kauneimpia naisia kohtaan?
Sanothan miehellesi, kuinka paljon hänen sanat loukkaavat. Kerro, että sinulle tulee arvoton ja riittämätön olo. Haluaako hän tosiaan sinun tuntevan sellaisia tunteita?
Itselläni on hyvin heikko itsetunto ja ymmärrän hyvin, kuinka tuollainen vain murentaa niitä vähäisiä itsetunnon rippeitä. - H
En uskoisi kyllä, jos väittäisi muijain mun (sellainen teoreettinen), että hänen silmissään olen maailman komein. Ellei tuo sitten erikseen kertoisi, että kuka on hänen mielestään objektiivisesti maailman komein.
Enkä kyllä kovin hyvällä katsoisi jos tuo tuntisi tarpeelliseksi huomauttaa asiasta... että en ole... ihan lonkalta muuten vaan. Se on selvä viesti...
- Teijo T
Kauneus on vaan ulkokuorta. Sisin tärkeintä ja plussaa vielä jos muuten kivan näköinen;)
- onnellinen nainen
Mieheni on sanonut minulle monesti, että on niin onnellinen, kun hänellä on maailman kaunein nainen tyttöystävänä. Tiedän toki etten sitä ole (en lähellekään), mutta on se silti niin ihana kuulla oman kullan suusta, ja ihan kysymättä.
- zisel
Sun mies on
A) Moukka
B) Idiootti
Oli se kumpi hyvänsä niin lähde menee. Ei sun ainoa elämä ole tarkotettu haaskattavaksi tollasen dick-headin inho-rehellisyyteen. Mä vetäisi kyllä itseni jojoon, jos vaimo väittäisi että mulla ei ole maailman ison kul...takello.
- 4D tähti
Jottei asiasta olisi epäselvyyttä on tietenkin syytä silloin tällöin käydä ottamalla "työntömitalla" varmistusta asiasta maailmalla.
tuskinpa se mieskään on, muista se sanoa myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082595
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471765Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461367Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3351273Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3441237Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen241141Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H13972- 55966
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21873