Olen ihastunut luokkalaiseeni ja pahan kerran. Olemme kyllä ns. "koulukavereita", mutta tuntuu ettei asia vois millään edetä siitä pidemmälle. Katseet ja hymyt vaihtuvat päivittäin, pientä yleistä/viatonta flirttiä on ja ku "hengataan" koulussa samassa porukassa nii kyllä siinä tulee paljon juteltua ja naurettua yhessä, mutta vain tiettyjen aihepiirien sisällä ja niin, että kaikki muutkin ovat keskustelussa mukana. Näin yleisesti paineita ei siis ole, mutta ota nyt sitten pojasta selvää ku hän on tosi avoinmielinen ja sosiaalinen nii ihan samalla tavoin se tuntuu kaikille muillekkin juttelevan ku minulle. Ollaan me sen kaa juteltu kyllä kahdestaankin(tosin vain pariin otteeseen kuukausien sisällä ja puhelimella/naamakirjassa) ja ihan mielenkiintoisia keskusteluja meille on tullut. Poika on fiksu eikä mikään pelimies joten sen flirtit ovat tuskin turhia, mutta meillä tuntuu olevan kummallakin sama ongelma, kummatkin ollaan sosiaalisia ja puheliaita, mutta kun joutuu tilanteeseen, jossa pitäis jutella kahdestaan ihmisen kanssa, josta tykkää nii ei tiiä miten ilmaista itsensä ja mennään ihan lukkoon. Näin ainakin olen spekuloinut tilanteen. Tosin mieleni voi olla ihastumisen sumentama ja olen täysin väärässä, joten en uskalla kertoa tai osoittaa ihastumistani sen tarkemmin pojalle. Tämä suurimmaksi osaksi myös sen takia, koska pakit pelottavat liikaa. Enhä mä pystyis kouluakaan enää käydä ku häpeäisin silmät päästäni! :D Olen yrittänyt käydä kaikki mahdollisuudet läpi miten pääsisin tutustumaan poikaan lähemmin ja haluaisin jutella paljon muustakin kun pelkästään säästä, koulusta ja yms. aiheista. Haluaisin tutustua paremmin, koska on typerää ajatella olevansa kunnolla ihastunut ellei toista tunne ulkokuorta syvemmältä. Ulos, kahville, leffaan ym. en viitsi pyytää ihan sen takia kun en uskalla.. :) Pyydän siis jotain niksejä miten saisin esim. pojan kiinnostumaan minusta niin pahasti, että hän tekisi aloitteen? Tms. Kiitos jo etukäteen ^^
Pikku propleema
VaikeeNainen
2
278
Vastaukset
- gkfgh
Pattitilanne jomman kumman on tehtävä alote muuten ette etene asiassa ollenkaa huomio että poika voi ajatella samalla tavalla ota selvää onko poika kiinnostnut susta tee syötti sille...
- VaikeeNainen
Jaa mimmonen syötti? Kerro lisää! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",295182Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1202381- 1382082
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531915Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171760"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551306Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1531060Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää59920Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.311869Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa150725