Satoja facebook kavereita

facebook boikottiin

Mitä järkeä on kerätä 400 tai enemmänkin kavereita facebookkiin?
Ei kukaan voi tuntea noin montaa ihmistä. Eivätkö keräilijät ymmärrä että tuo näyttää säälittävältä? Todella läpinäkyvää ja tyhmää eikä anna ihmisestä muuta kuin erittäin pinnallisen kuvan.

10

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hey yaa

Jaa, ei se mun mielestä nyt niin säälittävää ole. Tunnen monta kivaa tyyppiä joilla on yli 400 kaveria. Itselläni ei nyt ole lähellekään niin paljoa, ei edes yli sataa, mutta en mä nyt viitsi ihmisiä Facebookin perusteella lokeroida pinnallisiksi. Jotkut vain haluavat lisätä jokaisen kenet ovat joskus tavanneet.

• djfkl

"en mä nyt viitsi ihmisiä Facebookin perusteella lokeroida pinnallisiksi. Jotkut vain haluavat lisätä jokaisen kenet ovat joskus tavanneet."

En mäkään halua Breivikiä lokeroida murhaajaksi viime heinäkuisen perusteella. Se vain lahtasi 77 ihmistä.

• hey yaa

"En mäkään halua Breivikiä lokeroida murhaajaksi viime heinäkuisen perusteella. Se vain lahtasi 77 ihmistä."

Morjens mikä esimerkki. Ei jonkun Facebookin takia kannata katkeroitua. Jotkut haalivat kavereita paljon, mutta mitä väliä? Ei Facebook-kaverien lukumäärä tee kenenkään elämästä sen parempaa. Tuosta kaverimääristä syyttelystä tulee mieleen lähinnä kateus.

Ja huom. olen itsekin yksinäinen, mutta en vain ymmärrä tästä asiasta valittamista.

• dmjghl

"Tuosta kaverimääristä syyttelystä tulee mieleen lähinnä kateus."

VAU!!! Montako opintoviikkoa psykologiaa ja sosiologiaa sinun täytyi suorittaa, että tuon tajusit!!!???

Oikea nerojen kokoontumispaikka tämä palsta.

• hey yaa

"VAU!!! Montako opintoviikkoa psykologiaa ja sosiologiaa sinun täytyi suorittaa, että tuon tajusit!!!???"

Aika monta, olen jo toisen vuoden sosiologian opiskelija. Annetaan vielä sellainen vinkki sulle että jos keskustelutyylisi on oikeassa elämässä lähellekään yhtä ärsyttävä kuin netissä niin en ihmettele että olet yksinäinen.

• asgsjh

"Aika monta, olen jo toisen vuoden sosiologian opiskelija."

Arvasin. Ei ihan kuka tahansa pysty sitä keksimään, että toisten FB-kavereiden määrästä valittavat ovat katellisia. Täytyy olla aivan erityislaatuisen älykäs ja oppinut ihminen.

Edessäsi on loistava tulevaisuus!

"jos keskustelutyylisi on oikeassa elämässä lähellekään yhtä ärsyttävä kuin netissä niin en ihmettele että olet yksinäinen."

Sieltähän se tuttu neronleimaus jälleen kerran tuli. Aplodeja!

Oikea nerouden painekattila tämä palsta. Ihailtavaa.

• hey yaa

Enpä taida vastailla sinulle enää mitään, olet kouluttamaton idiootti, varmasti jokin ammattikoululainen.

• Ei niiden tarvitse olla kavereita, usein ne ovat tuttavia. Minulla on reilut 400 FB-tuttavaa, jokaisen olen livenä tavannut joskus ja meitä yhdistää jokin sellainen asia että haluan seurata heidän kuulumisiaan silloin tällöin. Kavereita he eivät silti ole eikä kukaan sellaista oikeasti edes kuvittele.

• narsisteja

No yllätys että 400:n kaverin ääliö tulee tänne parkumaan.
      Toista se voisi olla jos olisi 100 kaveria.

• yksin kotona

Ei mulla ole kuin 405 face kaveria. Oli niitä enemmänkin mut poistin ainakin 50 viime viikolla. Suurin osa on ulkomaalaisia kun pelaan empires & allies peliä jota ei voi pelata ilman suurta joukkoa kavereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe