Kirsi, kuolit aivan turhaan

Kylmät kädet

Olit vasta valmistunut englannin opettaja.

Jos olisin vuosia sitten tiennyt, miten asiat tulevat etenemään, olisin omistanut elämäni sinulle. Millään muulla ei olisi ollut mitään merkitystä. Kunhan vain olisin saanut tehdä sinut onnelliseksi.

Et ehkä tiedä, minkälaista hëlvettiä elän.

26

945

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro

No, minkälaista?

• Kylmät kädet

No muutama epäonnistunut itsemurha on saanut miettimään, että olen tuomittu tänne pitkäksi aikaa.

Olen varma, että ihmiselämä on tuomio jostain rikoksesta, jonka teit toisessa ulottuvuudessa.

• Kylmät kädet
      • Kylmät kädet

Me oltiin pari. En vain tajunnut sitä penskana.

• depressantti

"Olen varma, että ihmiselämä on tuomio jostain rikoksesta, jonka teit toisessa ulottuvuudessa. "

Nimen omaan näin. Olen tiennyt tämän vuodesta 1992.

Kymmenen vuotta psykoterapiaa ja olen äärimmäisen yksinäinen. Vappu meni ihmisten parissa. Mutta en pysty tutustumaan naisiin. Kaikki näkevät, että minulla on päässä vikaa.

Mitkään lläääkkeet tai terapiat eivät saatana tähän auta!

20 vuotta yksinäisiä kesiä siitä riippumatta tapaako ystäviä, tekeekö jotain vai onko kaiken ajan yksin tekemättä mitään aurinkoa ottaen.

Kuten olen tuonne muuallekin tuutannut, tämä tulee jostain $aatanan geeneistä.

Viimeksi 5-vuotiaana olen tuntenut elämäniloa. Ei ole mitään järkeä kuunnella lupauksia jostain onnellisuudesta...

Miksei yhteiskunta tarjoa jotain hyvää ilmaista itsemurhakeinoa, vaan jäljelle jää vain suunnilleen junan alle liiskantuminen ....

Olem miettinyt auton vuokraamista ja rekkaa päin rysäyttämistä, mutta se ole fiksun ihmisen teko, kun rekkakuski saattaa ihan oikeasti olla lämmin ja hieno mies.

Vıttu 18 vee lähtien minulle on jauhettu että kannattaa elää. No joskus tulee jotain muuta ajateltavaa, mutta en jaksaa enää montaa kevättä/kesää. Missä voi tutustua muihin tällaisiin tapauksiin, siis naisiin? Ei minullla ole ns. normaalien naisten kanssa mitään jutun aihetta kun kaikkia ovat jotain työssäkäyviä jne.

Miksi kaikki mastot ja tornit on lukittu/aidattu?

• depressantti 1

Ja parin vuoden päästä olen 40 vee.

$aatanan $saatanan $aatana!!

• akka albaniasta?

Osaatko kieliä? Hommaa ulkomailta vaimo? Ei mielenterveyspotilas suomesta emäntää löydä, mutta joissakin maissa on niin huonot olot, että ei niin rikas, terve ja komea mieskin akan voi saada.

• Kylmät kädet

depressantti

"Viimeksi 5-vuotiaana olen tuntenut elämäniloa. Ei ole mitään järkeä kuunnella lupauksia jostain onnellisuudesta... "

Niin totta täälläkin päässä.

"Miksei yhteiskunta tarjoa jotain hyvää ilmaista itsemurhakeinoa, vaan jäljelle jää vain suunnilleen junan alle liiskantuminen ...."

Yhteiskunta ei vielä ole valmis tällaiseen menettelyyn, ei ihan vielä.

• hahha
        akka albaniasta? kirjoitti:

Osaatko kieliä? Hommaa ulkomailta vaimo? Ei mielenterveyspotilas suomesta emäntää löydä, mutta joissakin maissa on niin huonot olot, että ei niin rikas, terve ja komea mieskin akan voi saada.

Ketä edes kiinnostaa tavanomaiset pinnalliset letukat? Ennemmin omaa kättä jaksaa pitemmän päälle kuin sellaista, oli sitten kotimainen tai ulkomainen.

• hahha
        Kylmät kädet kirjoitti:

depressantti

"Viimeksi 5-vuotiaana olen tuntenut elämäniloa. Ei ole mitään järkeä kuunnella lupauksia jostain onnellisuudesta... "

Niin totta täälläkin päässä.

"Miksei yhteiskunta tarjoa jotain hyvää ilmaista itsemurhakeinoa, vaan jäljelle jää vain suunnilleen junan alle liiskantuminen ...."

Yhteiskunta ei vielä ole valmis tällaiseen menettelyyn, ei ihan vielä.

"Yhteiskunta ei vielä ole valmis tällaiseen menettelyyn, ei ihan vielä. "

Joo, ihan niin muoviseksi ei ole meno vielä mennyt. Ei ihan vielä.

• Kylmät kädet

Nosto depressantti:in kunniaksi.

• Lollotilollol

Et sää säälittävä Lidlin tuontiölppöstä siemaileva ihmisraunio ees elä.

• Kylmät kädet

Kirsi ei tule koskaan jättämään minua. Ihmiset toipuvat läheisen kuolemasta ennen pitkää, mutta tämä on täysin eri asia.

En tule koskaan toipumaan Kirsin itsemurhasta.

• Kylmät kädet

Herää filosofinen kysymys:

Voiko kuolemaa sanoa turhaksi, jos se pilaa toisen ihmisen elämän?

• Kylmät kädet

Tämä elokuva..

Maailma vuonna 2022
      http://www.imdb.com/title/tt0070723/

Sai minut tajuamaan sen tosiasian, kuinka takapajuinen sivistynyt yhteiskunta vielä on. Täällä avustettua itsemurhaa pidetään vielä murhana.

Voin luvata sen teille, masentuneet, että tämä asenne tulee muuttumaan tulevaisuudessa.

• Kylmät kädet

En avustanut Kirsiä itsemurhassaan, jos sitä kuvittelette.

Hän valeli itsensä sytytysnesteellä ja poltti itsensä hitaasti hengiltä, rikkaiden vanhempiensa takkahuoneessa. Äärimmäisen tuskallinen kuolema. En toivoisi sellaista pahimmalle vihamiehellenikään, saati sitten rakkaalle ihmiselle.

• sevieläpuuttusjos

Kuulostat iha joneshenryltä ellet jopa ole se.

• hahha

Hahah, vai että "takapajuinen" yhteiskunta ei "vielä" tajua tätä teknologiaitsarin viisautta? Otan osaa... Ja huonot kilpailu-teknologia-kulttuurin (massa-)tuottamat leffathan ne syvät elämän totuudet kertoo...

No joo, eipä mitään. Minäkin luulen, että se luuserieutanasia tulee vielä, kunhan loputkin ei-kertakäyttöiset ja omaehtoiset ajatukset lopullisesti unohdetaan.

• Kylmät kädet
      • Kylmät kädet

En voi sietää sitä, jos joku kohtelee minua ihmisenä.

• Kylmät kädet

En ole ehkä maininnut, mutta vasta valmistunut englannin opettaja tappoi itsensä polttamalla. Englannin opettaja, joka polttaa itsensä hengiltä.

Voitteko kuvitella tuskallisempaa kuolemaa? Jos unohdetaan protestoivat Munkit Kiinassa.

Julistin itseni epäihmiseksi tämän jälkeen, vaikka ei hän varmaan edes tehtyt sitä minun takiani.

• Kylmät kädet

Aina, kun joku vitun .... mainitsee, että hei, kylmäkädellä oli pointti tuossa.. muistakaa tämä ketju.

• Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

Aina, kun joku vitun .... mainitsee, että hei, kylmäkädellä oli pointti tuossa.. muistakaa tämä ketju.

Olen saastaa.

• Kylmät kädet

Talonpojankankaan potkijaiset ei toteutunut. Facebook ei hyväksynyt tätä ryhmää.

Minut oli tarkoitus potkia hengiltä. Se on melko pientä palamiseen.

• Kylmät kädet

Kirsi poltti itsensä hengiltä. Sytytysnesteellä. Voitteko te edes kuvitella sitä tuskaa?

Vìtun velliperseet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      179
      4896
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      106
      3989
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3410
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      56
      3379
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      36
      2838
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2296
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1929
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1788
    Aihe