Etkö tajua miten paljon satutat. Eli minun pitää olla täydellisesti samanlainen kuin sinä, miellyttää sinua kaikilla elämän osa-alueilla, vaatimatta sinulta mitään.
Taas alkoi aamu itkuisena. Oksettaa ja sattuu.
Tiedät etten enää uskalla vastata sinulle mitään, tuo oli jo sen verran vahva vihjaus kelpaamattomuudestani. Tiedäthän että minä en pysty olemaan jollen kelpaa.
Miten sinulla voi mennä näin pitkä aika huomata etten ole täydellisesti samanlainen kuin sinä, sitähän sinä vaadit. Täydellisyyttä minulta. Minun pitäisi olla kuin kameleontti ja mukautua aina sinun tahtiisi. En pysty siihen.
On selvää etten kelpaa sinulle, senhän kysymykselläsi osoitit.
Mitä yhteistä meillä on kysyit
5
106
Vastaukset
- ewqaszx<
Ehkä hän on vain havainnut, että teillä ei ole sillä tavalla yhteistä, että hän saisi yhdessäolostanne mitään itselleen. Mitä siinä vaatimaan, mitä toinen ei halua sulle antaa.
Mikä on muuten pahempaa kuin mielistelijä, jossa ei ole mitään omaa joka yrittäisi epätoivoisesti ja läpinäkyvästi mielistellä ja esittää, että on samanlainen kuin toinen. Hyi. Toinen ääripää sitten "ihmiset pelkäävät totuutta, minussa on totuus", milloin kyseessä on vähämielinen lesottaja, jolla ei ole mitään annettavaa muille kuin itselleen. - Ap.
Jep. En kestä sitä etten kelpaa hänelle, se sattuu liikaa.
Miten voi olla yhteistä jos toinen ei halua päästää minua lähelle, puhuu vain pinnallisista asioista.
Tuo kysymys loukkasi minua syvästi. Olen ollut hänelle aina asiallinen ja ystävällinen, nyt saan sitten itkeä taas koko päivän pahaa mieltäni. Olen tukenut häntä kun hänellä on ollut vaikeaa, mutta silti hän kysyy tuollaista kun ei arvosta minua.
Olisinpa millainen tahansa en olisi ikinä kelvannut hänelle. Tein parhaani, mutta se ei riittänyt. En pysty olemaan täydellisesti hänen tahtonsa mukainen.
Hänen käytöksensä minua kohtaan on sellaista, mitä hän ei ikinä sallisi minulle.
Nyt on niin paha olla etten tiedä miten päin olisin.- tsemppiä silti
Silloin kun ei ole yhteistä oikein millään tasolla, ei myöskään ole halua päästää lähelle. Tuskin sinäkään haluat vääränlaisia ihmisiä lähelle pilvin pimein, harmia siitä vaan ennen pitkää tulee, kun ymmärretään väärin tai juonitaan kaikkea roskaa.
Älä ryhdy täydellisesti kenenkään tahdon mukaisekti. Hukkaat itsesi, mutta se toinen ei sinua siltikään arvostaisi, päinvastoin.
- Ap.
Mielestäni hän olisi voinut jättä minut hienotunteisemmin. Tuo oli erittäin loukaavaa. Kuitenkin tunsimme aika pitkän ajan.
Hän ei halunnut päästää lähelle, siitä tietysti huomasin ettei kaikki ole kunnossa. Uskoin ja toivoin että hän arvostaisi minua mutta näin ei käynyt.
En tiedä millainen minun olisi pitänyt olla että olisin kelvannut. Nyt on kyllä sanomattoman paha olla. - Ap.
Eihän kenelläkään naisella voi olla mitään yhteistä hänen kanssaan, koska kukaan mies ei salli naiselleen sellaista käytöstä mitä naiset sallivat hänelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse684500Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1113387Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.291940Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881192- 90939
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125912- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25817