sotaväki poistuu keuruun katukuvasta vai se että tilalle tullut / tulee helluntalaisten sortin sakki?
Kumpi parempi??
8
330
Vastaukset
- ???????
Mitähän sinunkun päässä liikkuu?Ilmeisesti ei mitään.
- Vai mikä miehiään.
Onkos tämä kaupungin kaavoitusmies määttä myös näitä heilareita??
- Yhteiskunnan taakka
Ihan sama....EVVK
- että näin
Huomattavasti parempi kuulua Jumalan sotaväkeen.
- Tosimies!
Se on totta ja ISO KIRJA on hyvä kaikkien lukea joskus.................................SYVENTÄVÄSTI!
- aapinen:
Tosimies! kirjoitti:
Se on totta ja ISO KIRJA on hyvä kaikkien lukea joskus.................................SYVENTÄVÄSTI!
Mutta kaikkea ei kannata uskoa.Suurin osa tarinoista todennäköisesti iltanuotiolla päissään sepitettyjä.
- samma mieltä
Aapinen pisti pahan. onhan ne tarinat vuosituhansien aikana värittynyt jonkin verran. Eihän se tarvii, kun keuruulla joku "tositarina" muuttuu viikossa jo aivan muuksi...
- tosi on näin.
Tosi hyvä ku puoltusvoimat vetää VRSK käärmeen hännät huisin vittuun.takas sinne korialle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701