Soul sisterssin ministeri esiintyy lehdessä liivi päällä ja vakuuttaa ettei hänen edustamansa kerho ole liivijengi! Ja on pahoillaan kun on rikolliseksi leimattu vaikka itse käyttää näkyviä rikollisjengin tunnuksia... ehheh, voi herraisä.
soul sisters mc
3
552
Vastaukset
- mc tunnukset omaava
no nii molopäät. kun asiaa niin tiedätte niin määritelkää nyt sitten nuo näkyvät " rikollisjengin " tunnukset. ei ne kaikki harrastajat ole niin rikollisia kun annatte noissa lausunnoissa ymmärtää. vai ootko menny läpyttää poskee vähhän väärään paikkaan ja saanu kynsilles, vai onko jopa muija tullu järkiinsä ja lähteny tälläsen " rikollisen " matkaan
- Sivullinen sielu
"Saanu kynsilles?" No kukas sen väkivallan toi ekassa replyssä ilmi... ihan itse liivimies. Se on muuten rikollista se semmoinen väkivalta...
Tosin en usko että liivimiehet täällä kommentoi,
- Selitys on selvä?
Kerhohan on oman ilmoituksensa munaan Hells Angels hangaround. ( ilmoittaa vierailevansa Saimaa MC:llä haastattelussa) joten eiköhän tämä lain ulkopuolelle kuuluminen ole sillä selvä. Hangaround-kerhot saavat aina ikävimmät tehtävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858