Huimaa nousua!

AntiLuki

Tuossa maanantaiaamuna kello 07.30 aikoina kahvia juodessani puhelimeni pirahti ja siellähän soittelikin palkolliseni. palkolliseni toimenkuvaan kuuluu sijoituskiinteistöjeni hoito vuokraus jne... No kuitenkin palkolliseni soitti ilmoittaakseen että asuntojen vuokraaminen on mennyt hankalaksi, koska vuokrailmoituksen nähdessään ihmiset ovat alanneet soittelemaan ja ehdottelemaan kauppoja.. Eräänkin hyvällä alueella sijaitsevan rivitalokaksion vuokrailmoituksen johdosta on syntynyt vahingossa tarjouskauppakilpailu! Uskomatonta eikö? No palkolliseni ehdottikin että koska kyseiseen kiinteistöön on tulossa julkisivuremontti vuoden sisällä niin ehkä kyseinen kiinteistö kannattaisi myydä pois. Vielä lisää asiaa houkuttaa se että asunnosta on jo nyt tarjottu 225K€, kun itse maksoin siitä 3 vuotta sitten 125K€. 100K€ puhdastahan tuosta tekisi nyt, mutta tarkemmin ajatelleena tulin siihen tulokseen että siirsin kirjani kyseiseen asuntoon ja myyn 2 vuoden päästä säästääkseni myyntivoittoveron

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+2

Tosi kuin vesi ja pitää kuin seula. Yhtä paksua paskaa kuin mitä se alkuperäinen Luki jauhattelee tällä palstalla. Mutta helvetin hyvin parodioitu silti, jatka samaan malliin!!!!1
      ;-D

• Kirjoitus- ja ymmärr

Kirjoitusvirheet puuttuu.
        Vai onko sekin lukiparodiaa?

• se ja sama
        Kirjoitus- ja ymmärr kirjoitti:

Kirjoitusvirheet puuttuu.
        Vai onko sekin lukiparodiaa?

Onhan se parodiaa jos aloittaja käyttää isoa alkukirjainta, välimerkkejä sekä pistettä lauseen lopussa. Johan sen kertoo aloittajan nimimerkkikin: "Anti.."

• luki.
        se ja sama kirjoitti:

Onhan se parodiaa jos aloittaja käyttää isoa alkukirjainta, välimerkkejä sekä pistettä lauseen lopussa. Johan sen kertoo aloittajan nimimerkkikin: "Anti.."

luki ei Jauha koskaan paskaa. Silloin tällöin kyllä leikin paskalla ja haistelen sitä.

• Luki.

No johan pasahti kaikialle,ei anti Luki jätä myymättä jos noinkin hyvin tarjotaan,ei siinne pikku läävään mitään papereita työnetä kun ostaja kerran on ja maksaa kaksin käsin ilmaa.

Ota rahat ja kävele se on Lukin neuvo.Vielä kaiken päälle se julkisivuremontti,olisit päättänyt jo puhelimessa nyt sulla tuli kiire ettei se ostaja peräänny.

• 77788899999992222222

Ilmeisesti täyttä fantasiaa koko aloitus.
        Minulla kyllä oli juuri tässä yksi vuokra-asunto johon välittäjä haki vuokralaisen, mutta kun se oli samalla firmalla myös myynnissä ja ostajakin löytyi niin annoin mennä pois. Kaupat tein tämän kuun alkupuolella ja ihan käypään hintaan. Suurinpiirtein samaan hintaan möin mitä vastaava asunto samasta talosta oli myyty viime syyskuussa. Yhtään ei kyllä tarvinnut tingata pyytämästäni hinnasta. 90-luvun kerrostaloasuntoja se oli.
        Lähinnä siksi luovuin k.o. vuokra-asunnosta kun se oli niin kaukana ja siksi vuokralaisen haku ja ne pienet remontitkin piti teettää. Vuokratasoa olisi pitänyt nostaa lähes satasella ennenkuin se olisi oikeasti jotain kannattanutkin myös minulle. Se olisi kuitenkin ollut jo n. 50€ yli sen mitä vastaavia muita vuokra-asuntoja oli tarjolla lähettyvillä ja nimenomaan tuossa kaupungissa.
        Vähän sellainen olo että hällä väliä. Hyvä että meni kaupaksi, mutta toisaalta olisi voinut kannattaa vielä vuokraamistakin jatkaa.
        Surkea tulos se on asunnon ja sen markkinoilla kaupaksi menemisen vastuulleen ottamisesta jos ei muuta saa kuin tonnin tai kaksi oikeasti nettoa omien varojen inflaatiokompensaation/lainankorkojen ja kaikkien asunnosta koituneiden kulujen yli. Aivan kohtuuttoman pieni on tämä tulos otettuihin riskeihin nähden. No verottaja siitä sai aika paljon ja välittäjä palkkionsa, ilman niitä olsin netonnut sentään kohtalaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe