Jatkaa kuten ennen vai yhteyttä mun kanssa.
Eihän se tykkääminen lopu.
Mutta puhu mullekin jotain, edes joskus.
Tiedät etten minä löydy noilta muilta palstoilta.
Älä jätä mua yksin.
Mitä
18
525
Vastaukset
- ihan sivusta tämä
Se ei halua teitä kumpaakaan, kilpailuttaa molempia.
Ihan sivusta tämä kommentti. - Käytös kertoo
Sanoisin niin että toisen ihmisen käytös kertoo kaiken, millainen hän on sinua kohtaan, muita kohtaan, miten ottaa huomioon.
Vaikuttaa vahvasti siltä että sinä olet jäänyt orvon osaan sen huomion suhteen koska pitää pyytää puhumaan sinullekin ja olemaan jättämättä yksin.
Toisin sanoen hän huomioi muut mutta ei sinua ja se ei kerro kovin hyvää hänen suhtautumisestaan sinuun.
Hän ei joko välitä sinusta yhtään tai sitten niin kieroutuneella tavalla että haluaa
tuottaa sinulle tuskaa näyttämällä miten paljon haluaa olla yhteydessä muiden kanssa.
Viestisi järkytti, että noin pitää pyytää joltakulta.- -
Samaa mieltä, hei ottakaa yhteyttä niihin ihmisiin.
- Kuulostaa
aika pahalta.
- Nähtävästi hän kuulu
niihin ihmisiin jotka puhuvat kaiken kaikille paitsi sille yhdelle ihmiselle jolle pitäisi puhua.
- Surullista että
olet joutunut tekemisiin tuollaisen ihmisen kanssa. Hän ei arvosta sinua yhtään.
- 18+16
Haluaisin jatkaa kuin ennen.
En ole väittänytkään, että tykkääminen olisi loppunut. Ajattelen joka päivä edelleen.
Mutta ei ole sinulla ollut tarvetta puhua. Ja täällä sitten kirjoittelet. Minulla ei kuitenkaan niin hyvä itsetunto olisi, että ottaisin yhteyttä.- Minä olen
yrittänyt pitää yhteyttä, sinä / hän vaiennut. ap.
- 18+16
Minä olen kirjoitti:
Vaikenee jos tuntee itsensä jotenkin "muodon vuoksi parit jutut heitän " ihmiseksi.
- ok.
18+16 kirjoitti:
Vaikenee jos tuntee itsensä jotenkin "muodon vuoksi parit jutut heitän " ihmiseksi.
Jos siltä on tuntunut, niin eihän siinä sitten mitään.
- siv,huom.
18+16 kirjoitti:
kannattaa muistaa että niin metsä vastaa ... miten on ollut oma asenteesi ?
- 18+16
siv,huom. kirjoitti:
kannattaa muistaa että niin metsä vastaa ... miten on ollut oma asenteesi ?
Ok minä en kyllä ole koskaan aliarvioinut häntä. Tykännyt olen ja en koskaan pitänyt vähäpätöisenä ihmisenä. On vain vaikea joskus tietää mitä toinen on mieltä jos suusta tulee välillä v...uilua .Että tarkoittaako oikeasti loukata vai huumorilla. Epävarmuus toisesta painaa mieltä. No mitäpä näitä tänne. Tulipa nyt näpyteltyä ja näitä kukaan oikea ihminen lue. Jonnekkinhan sitä täytyy tyhjäillä.
http://www.youtube.com/watch?v=-xwOYAn4ENA&feature=player_detailpage - 18+16
18+16 kirjoitti:
Ok minä en kyllä ole koskaan aliarvioinut häntä. Tykännyt olen ja en koskaan pitänyt vähäpätöisenä ihmisenä. On vain vaikea joskus tietää mitä toinen on mieltä jos suusta tulee välillä v...uilua .Että tarkoittaako oikeasti loukata vai huumorilla. Epävarmuus toisesta painaa mieltä. No mitäpä näitä tänne. Tulipa nyt näpyteltyä ja näitä kukaan oikea ihminen lue. Jonnekkinhan sitä täytyy tyhjäillä.
http://www.youtube.com/watch?v=-xwOYAn4ENA&feature=player_detailpageTalletan muistoihin :).... Sanot mitä sanot ja inhoat jos inhoat.
- ap.
18+16 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=-xwOYAn4ENA&feature=player_detailpageMilloin olen vittullut sulle ?
- Jos olet ollut
18+16 kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=-xwOYAn4ENA&feature=player_detailpagekaikinpuolin korrekti häntä kohtaan niin miksi vastaat kyseiseen aloitukseen ?
Hän kenelle viesti oli, ei ole ollut korrekti. !! - &&&&&&&&*
ap. kirjoitti:
Milloin olen vittullut sulle ?
Ei ollut vamaankaan tarkoitettu sinulle.kirjoitettu varmaan jollekkin vain .täällä kirjoitetaan yleensä vain tyhjätäseen itseään.älä ota henk.koht.
- ...
Minä olen kirjoitti:
Missä tai miten olet yrittänyt pitää yhteyttä? Sähköposti, txt, fb?
- tuulitukka
Viestittely on vaikea laji -helposti toinen ymmärtää väärin ja joskus jos ei tarkista viestiä -pieni kirjoitusvirhe voi tehdä viestistä ihan muuta mitä tarkoitettu...
Mut aina ei voi tavata eikä edes puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015