Mitä

haluat ?

Jatkaa kuten ennen vai yhteyttä mun kanssa.
Eihän se tykkääminen lopu.
Mutta puhu mullekin jotain, edes joskus.
Tiedät etten minä löydy noilta muilta palstoilta.
Älä jätä mua yksin.

18

525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan sivusta tämä

Se ei halua teitä kumpaakaan, kilpailuttaa molempia.
      Ihan sivusta tämä kommentti.

• Käytös kertoo

Sanoisin niin että toisen ihmisen käytös kertoo kaiken, millainen hän on sinua kohtaan, muita kohtaan, miten ottaa huomioon.
      Vaikuttaa vahvasti siltä että sinä olet jäänyt orvon osaan sen huomion suhteen koska pitää pyytää puhumaan sinullekin ja olemaan jättämättä yksin.
      Toisin sanoen hän huomioi muut mutta ei sinua ja se ei kerro kovin hyvää hänen suhtautumisestaan sinuun.
      Hän ei joko välitä sinusta yhtään tai sitten niin kieroutuneella tavalla että haluaa
      tuottaa sinulle tuskaa näyttämällä miten paljon haluaa olla yhteydessä muiden kanssa.

Viestisi järkytti, että noin pitää pyytää joltakulta.

• -

Samaa mieltä, hei ottakaa yhteyttä niihin ihmisiin.

• Kuulostaa

aika pahalta.

• Nähtävästi hän kuulu

niihin ihmisiin jotka puhuvat kaiken kaikille paitsi sille yhdelle ihmiselle jolle pitäisi puhua.

• Surullista että

olet joutunut tekemisiin tuollaisen ihmisen kanssa. Hän ei arvosta sinua yhtään.

• 18+16

Haluaisin jatkaa kuin ennen.
      En ole väittänytkään, että tykkääminen olisi loppunut. Ajattelen joka päivä edelleen.
      Mutta ei ole sinulla ollut tarvetta puhua. Ja täällä sitten kirjoittelet. Minulla ei kuitenkaan niin hyvä itsetunto olisi, että ottaisin yhteyttä.

• Minä olen

yrittänyt pitää yhteyttä, sinä / hän vaiennut. ap.

• 18+16
        Minä olen kirjoitti:

Vaikenee jos tuntee itsensä jotenkin "muodon vuoksi parit jutut heitän " ihmiseksi.

• ok.
        18+16 kirjoitti:

Vaikenee jos tuntee itsensä jotenkin "muodon vuoksi parit jutut heitän " ihmiseksi.

Jos siltä on tuntunut, niin eihän siinä sitten mitään.

• siv,huom.
        18+16 kirjoitti:

kannattaa muistaa että niin metsä vastaa ... miten on ollut oma asenteesi ?

• 18+16
        siv,huom. kirjoitti:

kannattaa muistaa että niin metsä vastaa ... miten on ollut oma asenteesi ?

Ok minä en kyllä ole koskaan aliarvioinut häntä. Tykännyt olen ja en koskaan pitänyt vähäpätöisenä ihmisenä. On vain vaikea joskus tietää mitä toinen on mieltä jos suusta tulee välillä v...uilua .Että tarkoittaako oikeasti loukata vai huumorilla. Epävarmuus toisesta painaa mieltä. No mitäpä näitä tänne. Tulipa nyt näpyteltyä ja näitä kukaan oikea ihminen lue. Jonnekkinhan sitä täytyy tyhjäillä.
        http://www.youtube.com/watch?v=-xwOYAn4ENA&feature=player_detailpage

• 18+16
        18+16 kirjoitti:

Ok minä en kyllä ole koskaan aliarvioinut häntä. Tykännyt olen ja en koskaan pitänyt vähäpätöisenä ihmisenä. On vain vaikea joskus tietää mitä toinen on mieltä jos suusta tulee välillä v...uilua .Että tarkoittaako oikeasti loukata vai huumorilla. Epävarmuus toisesta painaa mieltä. No mitäpä näitä tänne. Tulipa nyt näpyteltyä ja näitä kukaan oikea ihminen lue. Jonnekkinhan sitä täytyy tyhjäillä.

Talletan muistoihin :).... Sanot mitä sanot ja inhoat jos inhoat.

• ap.
        18+16 kirjoitti:

Milloin olen vittullut sulle ?

• Jos olet ollut
        18+16 kirjoitti:

kaikinpuolin korrekti häntä kohtaan niin miksi vastaat kyseiseen aloitukseen ?
        Hän kenelle viesti oli, ei ole ollut korrekti. !!

• &&&&&&&&*
        ap. kirjoitti:

Milloin olen vittullut sulle ?

Ei ollut vamaankaan tarkoitettu sinulle.kirjoitettu varmaan jollekkin vain .täällä kirjoitetaan yleensä vain tyhjätäseen itseään.älä ota henk.koht.

• ...
        Minä olen kirjoitti:

Missä tai miten olet yrittänyt pitää yhteyttä? Sähköposti, txt, fb?

• tuulitukka

Viestittely on vaikea laji -helposti toinen ymmärtää väärin ja joskus jos ei tarkista viestiä -pieni kirjoitusvirhe voi tehdä viestistä ihan muuta mitä tarkoitettu...
      Mut aina ei voi tavata eikä edes puhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      30
      2861
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2671
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      29
      2377
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      49
      1904
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1503
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    7. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      29
      1199
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      102
      1193
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1183
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      71
      1015
    Aihe