Yksinäisen naisen parisuhde

naisen kohtalo

Voiko hiljainen hiirulaisnainen löytää miehen ja perustaa tämän kanssa perheen?
Ei ole lainkaan kavereita enkä käy missään.

35

1994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adgsh

Mensan kokous jälleen käynnissä.

• ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Jahas, tämä messiaskompleksin omaava persläpi pitkästä aikaa äänessä.

• shfjg
        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

Jahas, tämä messiaskompleksin omaava persläpi pitkästä aikaa äänessä.

Moi. Päätit sinäkin saapua paikalle. Hyvä niin, koska erehdyin tilaisuudesta ja olen siksi juuri lähdössä. Ei täällä olekaan mensan kokousta, vaan vähä-älyisten tollojen kokoontuminen. Sovit täydellisesti joukkoon. Voitte keskenänne pohtia suuria ja merkittäviä elämän kysymyksiä kuten "voiko hiljainen hiirulaisnainen löytää miehen" ja "miten yksinäinen istuu penkillä ja syö jäätelöä". Ehkä onnistutte keksimään miten kesällä voi ajaa pyörällä ja syödä mansikoita. Jos hyvin käy, saatette jopa oivaltaa, että kesällä voi ottaa aurinkoa.

• hohhoi.....
        shfjg kirjoitti:

Moi. Päätit sinäkin saapua paikalle. Hyvä niin, koska erehdyin tilaisuudesta ja olen siksi juuri lähdössä. Ei täällä olekaan mensan kokousta, vaan vähä-älyisten tollojen kokoontuminen. Sovit täydellisesti joukkoon. Voitte keskenänne pohtia suuria ja merkittäviä elämän kysymyksiä kuten "voiko hiljainen hiirulaisnainen löytää miehen" ja "miten yksinäinen istuu penkillä ja syö jäätelöä". Ehkä onnistutte keksimään miten kesällä voi ajaa pyörällä ja syödä mansikoita. Jos hyvin käy, saatette jopa oivaltaa, että kesällä voi ottaa aurinkoa.

Hyvinpä tuota näyt itsekin viihtyvän täällä "tollojen" seassa vaikka ulisit samasta asiasta viestitolkulla jo aiemmin... Onko muisti huono vai eikö älykkö olekaan niin älykkö?

• dfgh
        shfjg kirjoitti:

Jahas.
        Päätit sitten avata keskustelun syvällisyyksilläsi. Hienoa, jatka vain samaan malliin. Niinhän se yleensä menee, että siitä puhe mistä puute.
        Kehottaisin kuitenkin sinua itse miettimään näitä asioita ensin, ennen kuin yrität onkia onnea ja vastauksia muilta.
        Tsemppiä!

• Lyydia_55
        shfjg kirjoitti:

Kuule kyllä se on tällaiselle räväkämmälle sinkullekin jonkinmoinen ongelma. Ei se auringonotto ja mansikoiden syöminenkään yksin aina kivaa ole. Toisaalta yksin parempi kuin huonossa seurassa. Kun asuu pienellä paikkakunnalla, ei ole niin yksinkertaista edes tavata ihmisiä. Deittisivuilta saa seuraa, mutta kyllä se vakituisen suhteen rakentaminen on työlästä.. Eilen mietin, että mihin lähden vapunviettoon. Täällä ei raitilla liikkunut ristinsielua kun illalla kävin kävelemässä. Nuoret möykkää paikkakunnan ainoassa kuppilassa, sinne en halunnut mennä, koska ovat lasteni kavereita. Täältä maalta on hankala lähteä kaupunkiin, oma auto on melkein oltava alla tai sitten taksi maksaa 100 euroa sivu. Pitäisi tehdä elämänmuutos ja muuttaa ihmisten ilmoille. (Sitten vaan pitäisi löytää uusi työpaikka tai työmatka on 50 km. ) Minulla ei ole työkavereita, työnluonteesta johtuen, en kuulu ammattijärjestöön, joten ei ole niitäkään virkistyksiä. Olen eronnut ja sitä vuoksi suoraan sanoen suljettu entisistä piireistä, johon kuuluvat vielä aviossa olevat perhetuttumme. Jostakin kumman syystä sinkku ei mahdu niihin piireihin. Olen tässä ihmetellyt tätä eloani. Arki sujuu hyvin kun on työ ja harrastukset. Pitäisi kai vaan tehdä jokin strategia, millä saisi seuraa ja ystäviä, ettei nämä juhlapyhät ole tällaista yksinoloa.... itsestähän tämä kiinni on.

• m24

Aivan varmasti :) Itse toivon, että joku päivä kävelisi vastaan kyseisenlainen nainen jonka kanssa synkkaisi. Itsekkin tykkään viettää aikaa kotona ja missään tule seuranpuutteen takia käytyä. ;)

Käy välillä näyttäytymässä jossain. Kyllä sinut joku bongaa.

• Yleinen vuodattaja

Toivottavasti! :). Olisi mukava jossakin kohdata sellainen. Kirjoita vaikka miehelle ensin.

• Yleinen vuodattaja

Ei minullekaan ole tullut montaa viestiä kun olen pitänyt deitti-ilmoitusta vajaat 10 vuotta. Kyllä sinä löydät kunhan joku pääsee sinuun tutustumaan. Mene vaikka kesällä johonkin vilkkaaseen puistoon istumaan penkille, niin miehet saattavat tulla juttelemaan. Vaikka olet hiljainen hiirulainen, voithan sinäkin alkaa jutella jollekin mukavan näköiselle miehelle, vai mitä? Sinulla on kuitenkin moninkertaiset mahdollisuudet löytää puoliso, koska olet nainen. Ajattele jos olisit vastaavanlainen mies, kuten minä :D. Melko epätodennäköistä että hiirulaismies löytää tai häntä kukaan tulee jututtamaan.

• kohtelias mies

Miksei voisi?

Etenkin nettideittipalstoilla voi etsiä itselleen sopivaa elämänkumppania ilman että tarvitsee arvailla ulkonäön perusteella toisen elämäntapoja.

Tosin minun ilmoituksiini ei vastannut kukaan, eli minun neuvoni on "ole itse aktiivinen". Ei tepsinyt sisäinen eikä ulkoinen kauneus kun en itse tehnyt rohkeita aloitteita (homoja en etsinyt, mutta heille olisin kelvannut).

• yksin kotona

Just sopiva kumppani olisit mulle. No en ole niin hilajinen loppu peleissä mut ei ole kavereita, enkä käy muualla kuin salilla päivisin.

• M3302

Varmasti voi. Miehillä ja naisilla on eri kriteerit, eivätkä miehet pääsääntöisesti arvostele naisella hiljaista luonnetta. Kuten täällä jo suositeltiin, tee profiili deittipalveluun ja lähde sieltä etsimään löytyisikö sinulle sopivan oloista miestä. Muista kuitenkin pitää yksityisyydestä huoli, älä anna puhelinnumeroasi tai muita henkilötietoja kovin heppoisin perustein, deittipalveluissa kuten muissakin yhteisöpalveluissa voi olla vaikka minkälaista perverssiä.

• Eräs kommentoi

Äh, kirjoitin pitkän viestin, mutta onnistuin hävittämään sen ennen lähetystä. :-( Mutta uudestaan lyhyesti. :-)

Laittakaa vähän tietoja itsestänne tähän ketjuun (mistä päin olette, minkä ikäisiä jne.) ja joku anonyymi sähköpostiosoite, johon aloittaja voi kirjoittaa niin halutessaan. Mutta kuten edellinen kirjoitti, olkaa alkuun varovaisia ja jos sovitte tapaamisia, niin sopikaa ne alkuun jonnekin julkiselle paikalle esim. johonkin kivaan kahvilaan, mutta valitkaa silti joku mukava, rauhallinen paikka, jossa vaikkapa loosseja tms. älkääkö menkö minnekään tupaten täynnä olevaan trendipaikkaan, jossa kaikki muut kuulee juttunne.

Johan tähän aloitukseen on vastannut muutama varsin mukavan oloinen mies eivätkä he edes vaikuta viestiensä perusteella miltään epämääräisiltä tapauksilta. :-) Kun joskushan täällä Suomi24:ssä puolestaan tulee aika, hm, erikoisia kirjoituksia vastaan ja niitä kirjoittajia ei kyllä haluaisi/uskaltaisi lähteä tapaamaan...

Näyttää siltä, ettei Sinun aloittaja välttämättä edes tarvitse lähteä minnekään deittisivustoille tai puistoihin istumaan ja odottelemaan, että joku tulisi. Ehkäpä jo tämän ketjun avulla löydät tulevan rakkautesi? :-)

Aurinkoista kevättä ja mieltä, kyllä Se Joku vielä löytyy Sinullekin löytyy! :-)

• M3302
        Eräs kommentoi kirjoitti:

Äh, kirjoitin pitkän viestin, mutta onnistuin hävittämään sen ennen lähetystä. :-( Mutta uudestaan lyhyesti. :-)

Laittakaa vähän tietoja itsestänne tähän ketjuun (mistä päin olette, minkä ikäisiä jne.) ja joku anonyymi sähköpostiosoite, johon aloittaja voi kirjoittaa niin halutessaan. Mutta kuten edellinen kirjoitti, olkaa alkuun varovaisia ja jos sovitte tapaamisia, niin sopikaa ne alkuun jonnekin julkiselle paikalle esim. johonkin kivaan kahvilaan, mutta valitkaa silti joku mukava, rauhallinen paikka, jossa vaikkapa loosseja tms. älkääkö menkö minnekään tupaten täynnä olevaan trendipaikkaan, jossa kaikki muut kuulee juttunne.

Johan tähän aloitukseen on vastannut muutama varsin mukavan oloinen mies eivätkä he edes vaikuta viestiensä perusteella miltään epämääräisiltä tapauksilta. :-) Kun joskushan täällä Suomi24:ssä puolestaan tulee aika, hm, erikoisia kirjoituksia vastaan ja niitä kirjoittajia ei kyllä haluaisi/uskaltaisi lähteä tapaamaan...

Näyttää siltä, ettei Sinun aloittaja välttämättä edes tarvitse lähteä minnekään deittisivustoille tai puistoihin istumaan ja odottelemaan, että joku tulisi. Ehkäpä jo tämän ketjun avulla löydät tulevan rakkautesi? :-)

Aurinkoista kevättä ja mieltä, kyllä Se Joku vielä löytyy Sinullekin löytyy! :-)

Ellei tällä palstalla ole politiikka muuttunut, tänne ei enää saa laittaa yhteystietojaan. Meillähän oli täällä hyvä yhteystietoketju, josta minäkin löysin itselleni hyvän ystävän, mutta ilmeisesti yksinäisyyspalstalla saa keskustella vain yksinäisyydestä, eikä suinkaan pyrkiä siitä eroon niin nuo ketjut poistettiin.C'est la vie.

Toisaalta, onhan meillä palstalla tämä eräs yhteystietojen massapostittaja, jonka toiminta saattoi toki olla syynäkin siihen että suhtautumista tiukennettiin.

Epäilemättä tätä palstaa lukee moni mukava mies, ja täältä voisi hyvinkin löytyä aloittajalle sopiva mies. Suosittelen kuitenkin deittisivustoja, jotka ovat tarkoitusta varten perustettu.

• 45434433443
        M3302 kirjoitti:

Ellei tällä palstalla ole politiikka muuttunut, tänne ei enää saa laittaa yhteystietojaan. Meillähän oli täällä hyvä yhteystietoketju, josta minäkin löysin itselleni hyvän ystävän, mutta ilmeisesti yksinäisyyspalstalla saa keskustella vain yksinäisyydestä, eikä suinkaan pyrkiä siitä eroon niin nuo ketjut poistettiin.C'est la vie.

Toisaalta, onhan meillä palstalla tämä eräs yhteystietojen massapostittaja, jonka toiminta saattoi toki olla syynäkin siihen että suhtautumista tiukennettiin.

Epäilemättä tätä palstaa lukee moni mukava mies, ja täältä voisi hyvinkin löytyä aloittajalle sopiva mies. Suosittelen kuitenkin deittisivustoja, jotka ovat tarkoitusta varten perustettu.

Saa tälle palstalle laitettua yhteistietojaan. Ongelma vaan on siinä että jos tulee yksikin "ilmoita asiaton viesti"-ilmoitus niin ketju poistuu saman tien.

Deittisivustojen hyvät ja huonot puolet ovat siinä että tulee paljon viestejä mutta varsinkin miesten kohdalla tilanne on aika raadollinen ja toisaalta naisten kohdalla vastaukset kohdistuvat yleensä sellaisille miehille joilla saattaa olla useampikin nainen kiikarissa. Tosin tuo johtuu enemmänkin siitä seikasta että naiset saavat paljon vastauksia mutta vain ne tietyt vastaukset ovat yleensä heidän mieleensä joten yksittäiset miehet saavat silti paljon vastauksia.

• N80

Mistä päin olet ja ikä?

• m24

Kyllä miehiä naisille löytyy jos teet profiilin! Kuulemien perusteella rapisee semmoiset 10 viestiä per päivä kuvattomallakin profiililla. Jos kokematon nettideittailun suhteen, niin siellä saattaa tulla vastaan jos jonkunmoista hyypiötä. Kannattaa tarkkaa naisena miettiä kenet tapaa ja missä!. :)

Onnea etsintöihin tosiaan! :)

Miehenä en kyllä taida edes vaivautua moiseen. Jos toivon seuraa löytäväni ennen 50v päiviäni haha! ;)

Noh kesä edessä, niin saattaa hiirulaisetkin pyöriä ulkona. :) Pitänee skarpata ja mennä jututtelemaan ihmisten kanssa taas vaihteeksi!

• niin se on

Tosiaan, etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan. Jos ei käy missään, voi toki soveltaa verbaalista lahjakkuutta kirjeenvaihdon muodossa joko vanhoin konstein tai netin kautta. Kyllä naiselle aina seuraa löytyy ja joutuu harrastamaan jopa karsintaa, jolloinka jyvät erottuvat akanoista. Kun itse aikoinani kolmikymppisenä (mies 58v) tutustuin vaimoihmiseeni, hän sai 86 vastausta henkilökohtaiseen ilmoitukseensa erilaisilta miehenköriläiltä ja minut sitten valitsi.

• qazxswp

Tottakai voi. Mutta kyllä sinun pitäisi käydä jossain, eli kotoa ei kukaan tule hakemaan. Jos olet yksinäinen, ihmisten kohtaaminen voi olla vaikeaa ja tämän taas moni mies - jotka usein myös ujoja - kokee torjuvaksi.

Eli rohkeasti ihmisten ilmoille, opettele vastaamaan flirttiin ja panosta ulkonäköön. Vaikka ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa, niin hiljaisen ihmisen kannattaa lähteä siitä, että häntä lähestytään, jos ei uskalla siis itse lähestyä toista. Jos flirtti ei ole hallussa, niin ulkonäkö on täkein keino herättää huomioita.

• mie

Täydet mahdollisuudet on,kun olet nainen.Saa vain valita.Toista se miehillä on,omakohtainen kokemus puhuu.En minäkään käy missään,en ole sosiaalisesti aktiivinen.Pian jo 40-vuotta,enemmän kuin 100-pros.elän loppuelämän yksin.
        Olen kokeillut eri deittipalstoja.Kuvan kanssa.Ihan turhaa.
        Kokeile itse,vaikka ilman kuvaa,onnistut varmaan.Puoli vuotta,vai onko jo puolet siinäkin liikaa,sinulla on jo joku.Älä lannistu,sinulla on naisena paljon paremmat mahkut kuin miehillä.Onnea.

• -saakeli
        mie kirjoitti:

Täydet mahdollisuudet on,kun olet nainen.Saa vain valita.Toista se miehillä on,omakohtainen kokemus puhuu.En minäkään käy missään,en ole sosiaalisesti aktiivinen.Pian jo 40-vuotta,enemmän kuin 100-pros.elän loppuelämän yksin.
        Kokeile itse,vaikka ilman kuvaa,onnistut varmaan.Puoli vuotta,vai onko jo puolet siinäkin liikaa,sinulla on jo joku.Älä lannistu,sinulla on naisena paljon paremmat mahkut kuin miehillä.Onnea.

Ja paskan marjat, mulla on ollu vuosikausia ilmoitus (suunnilleen viimeisen vuoden ajan ollu kuvallinen) treffeissä eikä ole parisuhdetta siunaaantunu. Yksi tyyppi oli kyllä jonka kanssa tapailtiin vähän aikaa mutta se ei halunnut oikeasti minua vaan ihan vaan seksiä lähes kenen tahansa kanssa.

Silloin tällöin tulee viestejä, noin pari viikossa, aina vastaan jos ei ole pelkkä seksiehdotus kyseessä, sellaisiin en jaksa vastata... Tämän kevään aikana olen tavannu pari tyyppiä, toinen löysi jonkun toisen naikkosen jonka kanssa halusi pariutua, ja toinen valitettavasti herättää minussa lähinnä tylsistymisen tunnetta - ei ole tietenkään tästä miehestä kiinni se etten osaa kokea häntä mielenkiintoiseksi.

En ole vielä ihan niin epätoivoinen että suostuisin pariutumaan sellaisen ihmisen kanssa joka fyysisesti ällöttää ja henkisesti tylsistyttää minua.

• mie kans
        mie kirjoitti:

No jaa-a kyllä "sen oikean" löytyminen tuntuu aika haasteelliselta näin naisen näkökulmasta. (tosin jo 51 v). Deittipalstoilta mulla on kuitenkin ihan hyviäkin kokemuksia. Sama vikahan tuo on, että ei tuu lähdettyä minnekään - kotona on niin kivaa.

• kohtelias mies

>>Älä lannistu,sinulla on naisena paljon paremmat mahkut kuin miehillä

Tuossa on eräänlainen loogiikkavika. Naisellako on aina paremmat mahdollisuudet saada mies kuin miehellä saada nainen?

Kyseessä on oletus siitä että mies on se joka pyytää tanssiin ja mies on se joka kosii. Naisella on mahdollisuus vastata kyllä tai ei, - jos häneltä kysytään. Miehen mahdollisuudet saada kyllä-vastaus paranee mitä useamman yrityksen hän tekee.

• ujo pujoparta

Onneksi aloittaja on nainen. Miehet antavat mainittuja ominaisuuksia naisille paljon anteeksi, ne saattavat olla jopa toivottuja. Riittää kun on esillä, ennemmin tai myöhemmin joku tarpeeksi sinnikäs mies tulee tekemään tuttavuutta.

Toisinpäin sama ei toimi juuri lainkaan. Hiljaisen, ujon ja jopa aran miehen kohtalon on karumpi. Naiset ovat aloitteellisia paljon harvemmin, ja tämmöiset piirteet miehessä eivät yleensä kiinnosta. Tiedättehän te, "miehen pitää olla mies" ja niin edelleen, mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan (ei ainakaan ujoa tai arkaa).

• kulman kingi

Tosimies lyö ja huorittelee naista. Oletteko koskaan nähneet tällaista väkivaltaista miestä ilman naista? Selvästi menekkiä on.

• m24

Miehen on vaikeampi löytää seuraa ehkä. Mutta empä itse haluaisi olla naisen kengissä kun etsin jotain vakavampaa. Miettikääpä kuinka perseestä on etsiä se vakavamielisempi sieltä pelimiesten ja muun shaissen keskeltä. En kyllä todellakaan ole kateellinen.

Itse nyt mikään täydellinen saalis todellakaan ole. Yritän kumminkin olla paras itseni. Enempää ei voi pyytää. Veikkaan kumminkin, että kun tarpeeksi pistää itsensä likoon niin kyllä se kiltti/uskollinen omanlainen nainen sieltä osuu kohdalle jonka kanssa tulee sitten vuodet pyörittyä. Pettäähän ne naisetkin, mutta ennakkoluulottomana ja positiivisena pitää mennään eteenpäin. :)

Ei kannata lokeroida ihmisiä tutustumatta.

• miehen kohtalo

Miksi ei voisi? Tarttee vaan paljon yrittämistä. Eli pakko käydä jossain.Onnelle on annettava mahdollisuus. Itse olen hakenut "tavallista" naista netin kautta mutta eivät ole uskaltaneet tapaamiseen. Se on kauheasti turhauttanut.

En toki superrohkea ole minäkään mutta ei paljon voi tehdä jos on jotain estoja. Mutta jos ei ole niin kovasti vaan yrittämään. Onni ei tule kolkuttelemaan ovelle. Ja sitä vanhaa saarnaa.

Kirjepalstat oli aikoinaan hyvii. Netti taas kauhean pinnalinen. Harmi koska muuten hyvä mahdollisuus seuranhakuun.

• Minkäikäinen olet

ja mistäpäin suomea?
      Nämä kysymykset ainakin tähän alkuun :)

• Fakta

Mut ruma mies ei voi löytää kumppania.

• fakta-juttu

Et sä mitään miestä ja perhettä saa jos et ala käymään jossain ja ole aktiivinen itsekin.

• Mienkayyy

Tämä aloitus ei ole nyt ollenkaan uskottava tai sitten olet oman pääsi parantaja hoitaja lähi tai jotain muuta vastaava. Näitähän riittää. Parannetaan omaa päätä muiden kustannuksella.

• yksinäinen mies

Ei voi jos et käy missään, et puhu mitään ja olet siis hiljainen. Kyllä lapsen tekoon tarvitaan kuitenkin vähän rohkeutta ja varsinkin sen miehen iskemiseen. Jos et tee aloitetta niin ei miehet arvaa et olet kiinnostunut kenestäkään jos et puhu mitään.
      Joten sun tarvii varmaan alkaa kirjoittelee miehille näin aluksi tuol suomi24 treffeissä. Teet itse alotteita niin homma lakaa siitä etenemään.

• Aurinkosilmä

Lukiessani juttujanne, niin olin tunnistavani itseni. Minäkin olen sinkku... ollut jo pitkään. Kun kaikki miehet, joien kanssa olen jutellut ja jopa tapaillut, niin katsovat vain ulkokuorta. Olen mukava, kun jutellaan, mutta sitten kun nähään, niin yhteydenpito lakkaa. En ole tarpeeksi kaunis ja on noita ylikilojakin jonkin verran, mutta en ole kuitenkaan kaikkein rumimpia.......kait. Jotenkin vaan olen jo sitä mieltä, ettei enää jaksa ees yrittää......Aina joutuu pettymään.
      Mut kaikesa huolimatta mulla on halu elää ja olla olemassa. Mutta olen vain sitä mieltä että olen yksin lopun ikääni. Matkustelen ja elän.
      Kaikkea hyvää kaikille.

• läskikumpu

LOL

• gg
        läskikumpu kirjoitti:

LOL

Ähh Aurinkosilmä. Pistät ittes pariksi kuukaudeksi terveysruokavaliolle ja kun paino alkaa lähenemään normia niin lenkkiä lisäksi. Itse pudotin viimeisen 6kk aikana noin 25kiloa. :) Alku oli aivan perseestä ja vieläkin repsahtelee mässäilemään. Normia näyttää paino mutta vielä toi pieni möhömaha vekeen tosta niin alkaa olemaan kondiksessa. ;) Semikarppauksella kannattaa alottaa. Pähkinöitä, omenoita,kananmunia. Kaikki herkut talosta vittuun ja lista kauppaan mukaan, ettei tule heräteostoksia tehtyä. Itsellä naisissa ulkonäkökriteerit about normi paino koska itsekkin olen tuota luokkaa nykysin. Ennen vaivautunut edes menemään treffeille, koska jos nyt ihan totta puhutaan. Ei se ylipaino oikeasti ole kovin miellyttävää silmälle. Pari kiloa nyt koskaan haittaa, mutta joku 10 alkaa menemään jo liiaksi. Empä ole montaa oikeasti rumaa naista suomessa kohdannut ketkä ovat olleet normipainoisia. Eli ei kannata muuten stressata. Jos haluaa oikeasti sen parisuhteen, niin teeppä töitä sen eteen. Muutenkin kasvaa itsetunto ja tulee ihan pirun hyvä fiilis!

Ei saa katkeroitua. Haluat kumminkin itsekkin silmää miellyttävän miehen ja kun löydät mukavan itsellesi, niin veikkaisin, että haluat kanssa näyttää hyvältä hänenkin mieliksi! ;)

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe