minkä peltoauton ostaisin

mikäkannattaahommata

isi lupas ostaa mulle peltoauton nyt kesän alussa.
pitäis olla takaveto tai neliveto ku etuvedol ei tee mitää.
oon ajatellu et onkoha vaikka bemari hyvä?
rahaa saa mennä enintää 2500e, sil varmaa saa jo iha kohtuu hyvän.
jos joltai löytyis joku hyvä tohon rahaa ni saa tarjota. tai laittakaa vaikka linkkejä jos jossai o myynnis jotai hyvii

14

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfjfkd5434

No ei kyllä kannata maksaa 2500e peltoautosta. 50-500e riittää ihan hyvin, ja kyllä niitä voi löytää ilmaisenakin, jos osaa oikeasta paikasta etsiä.

• dvcvc

Nimen omaan, 2500e saa jo kadullekkin laillisesti toimivan auton. Itellä pellolla volvo 740 gle ja ilmaseks saatii, akku piti vaihtaa!

• tietäjä99

2500?sillä saa jo kunnon auton missä on kilvet ja kaikki!!

peltoautoon enintään 500e!

ei vedolla oo mitään välii...oon 12v ja mul on ollu 5autoo 3etuvedolla ja 2takavedoll,takavetosilla ei ollu mitään intoo ajaa ku liippaa nii helpost niimpä ostin mazda 323 1.3l 1986vm ja viritin sitä sain siihen noin:90hv ja sit oli hauskaa:)

ja tohon dfjfkd5434:n kommentiin....autoja saa romuttamolta melkein ilmaiseksi.maksoin autosta siellä 25e

• volvoooo

Sateisin päivin on kivaa leikkii takavetosil....

Ja talvella, mul on volvo 740 gle - automaatti 88'

sähköherkuil yms yms.

• late1234

peltoautosta kannattaa maksaa enintään 250€!

• pelto auto

saaks muka romottamolt autoi

• tietäjä99

porin läheltä saa

• mul on saab 900 c 1100 saa tulla hakemaan pois kun oon saanu tuunauksen loppuiun :)

• yeahhhhhhhhhhhh

Ilmaseks vai```????????

• Jeejiijuujaa

Vitun sama mikä auto kunhan kulkee ja halpa.
      Jos on varaa niin takaveto tietenkin. tietäjä vaan ei osaa hallita.

Halvimmat takavedot on vanhat volvot ja ladan raadot, ehkä fordit taunukset jne
      Ei kyllä kannata mitään 2500e autoa pellolle ostaa, mielummin vaikka 25 vähän surkeempaa vehjettä :)

Ite en oo koskaan yli satasta maksanu ja joku 7 autoa ollu vuosien varrella. Kiakki toiminu niin kauan ku pohja lyöny kiveen ja laatikko paskana, eli ajopaikassa vika. :D

• ajay_

Omasta leimassa olevasta käyttöautostani maksoin 400e, joten ei kyllä kannata sen enempää peltopaskaan tuhlata.

• lada

ite oon 13v poika ja mul on sellane etuvetone lada samara 1500i. sain sen ilmatteeks

• tuning1

OK

• jokunen33

Osta sierra 2.0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3918
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      356
      3041
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1967
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1675
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1119
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      39
      884
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      808
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe