minkä peltoauton ostaisin

mikäkannattaahommata

isi lupas ostaa mulle peltoauton nyt kesän alussa.
pitäis olla takaveto tai neliveto ku etuvedol ei tee mitää.
oon ajatellu et onkoha vaikka bemari hyvä?
rahaa saa mennä enintää 2500e, sil varmaa saa jo iha kohtuu hyvän.
jos joltai löytyis joku hyvä tohon rahaa ni saa tarjota. tai laittakaa vaikka linkkejä jos jossai o myynnis jotai hyvii

14

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfjfkd5434

      No ei kyllä kannata maksaa 2500e peltoautosta. 50-500e riittää ihan hyvin, ja kyllä niitä voi löytää ilmaisenakin, jos osaa oikeasta paikasta etsiä.

      • dvcvc

        Nimen omaan, 2500e saa jo kadullekkin laillisesti toimivan auton. Itellä pellolla volvo 740 gle ja ilmaseks saatii, akku piti vaihtaa!


    • tietäjä99

      2500?sillä saa jo kunnon auton missä on kilvet ja kaikki!!

      peltoautoon enintään 500e!

      ei vedolla oo mitään välii...oon 12v ja mul on ollu 5autoo 3etuvedolla ja 2takavedoll,takavetosilla ei ollu mitään intoo ajaa ku liippaa nii helpost niimpä ostin mazda 323 1.3l 1986vm ja viritin sitä sain siihen noin:90hv ja sit oli hauskaa:)

      ja tohon dfjfkd5434:n kommentiin....autoja saa romuttamolta melkein ilmaiseksi.maksoin autosta siellä 25e

      • volvoooo

        Sateisin päivin on kivaa leikkii takavetosil....

        Ja talvella, mul on volvo 740 gle - automaatti 88'

        sähköherkuil yms yms.


    • late1234

      peltoautosta kannattaa maksaa enintään 250€!

    • pelto auto

      saaks muka romottamolt autoi

      • tietäjä99

        porin läheltä saa


    • mul on saab 900 c 1100 saa tulla hakemaan pois kun oon saanu tuunauksen loppuiun :)

      • yeahhhhhhhhhhhh

        Ilmaseks vai```????????


    • Jeejiijuujaa

      Vitun sama mikä auto kunhan kulkee ja halpa.
      Jos on varaa niin takaveto tietenkin. tietäjä vaan ei osaa hallita.

      Halvimmat takavedot on vanhat volvot ja ladan raadot, ehkä fordit taunukset jne
      Ei kyllä kannata mitään 2500e autoa pellolle ostaa, mielummin vaikka 25 vähän surkeempaa vehjettä :)

      Ite en oo koskaan yli satasta maksanu ja joku 7 autoa ollu vuosien varrella. Kiakki toiminu niin kauan ku pohja lyöny kiveen ja laatikko paskana, eli ajopaikassa vika. :D

    • ajay_

      Omasta leimassa olevasta käyttöautostani maksoin 400e, joten ei kyllä kannata sen enempää peltopaskaan tuhlata.

    • lada

      ite oon 13v poika ja mul on sellane etuvetone lada samara 1500i. sain sen ilmatteeks

    • tuning1

      OK

    • jokunen33

      Osta sierra 2.0

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe