Uskomatonta pask*** jauhontaa

MunatonJorma

Joo joo RAY pelit satunnaisia.

No ei varmasti ole.

Onnistut tuplauksessa tai suuri voitto... - sen jälkeen suunnattomasti tyhjiä pelejä.

Ennen suurta voittoa paljon tyhjiä kierroksia....

Näin se menee ! Sekä netissä että kolikkopeleissä.

Ei niissä ole mitään satunnaista.

Ainoa täällä on jonkun hel**** kaykamplerin vajakkimaisuus.

Siinä kaikki satunnaisuus....

11

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veliponteva

      Joo sen huomaa sokeeReettakin, mut täällä ei kaikki sokeet...

      • Jussi K.

        Ja sinä pidät RAY:tä luotettavana? Voi pojat..


      • gotler2
        Jussi K. kirjoitti:

        Ja sinä pidät RAY:tä luotettavana? Voi pojat..

        mä pidin ennen RAYtä luotettavana mutta kun tuo gambler1 alkoi jekuttamisen täällä. loppui luotto tyystin.


      • Junapeluri pena

        Sä voit sokeena työntää noi "faktat " sinne minne ei aurinko paista.
        Tollaset vakuuttelut ei auta , kun on itse pelannut ja todennut.

        Olet ainoa poikapoloinen kun uskot ( jos edes itsekkään uskot ) RAY markkinointikoneiston jauhamiseen satunnaisuudesta.....

        Yksikään joka on pelannut ei varmastikaan usko.

        Puhumattakaan jos on vaikka pyöräyttänyt " vähän enemmän " kuin keskimääräinen
        sukankuluttaja.... Voi nauraa noille satumaisuus väitteille.

        RAY SUURIN HUIJARI !!!!!!!!!!!!!!!!


        Paitsi että on sokeiden ja rampojen auttaja.....


      • BJ reiska

        Ei laisinkaan paikkaansa.

        Kaikki RAY PELIT toimivat täysin säädellysti ja systemaattisesti.

        Myös pelien tuplaus. Viime kädessä pelaaja häviää aina säädettyä konetta vastaan.
        Ei niissä mitään satumaiskeneraattoria ole... Ei todellakaan.

        Annetaan tyhmien vaan uskoa satumaisuuksiin ja muihin elämän sattumiin.


    • PeliMies raimo

      RAY KONEET OHJELMOTU SITEN ETTÄ JOTTA ONNISTUT TUPLAUKSESSA TÄYTYY PELIHISTORIASSA OLLA REIPPAASTI HÄVITTYJÄ TUPLAUKSIA TAI SITTEN MUUTEN VAAN HÄVINNYT. SILLOIN PELI VOI ANTAA ONNISTUA TUPLAUKSESSA.

      KYLMILTÄÄN ILMAN PELIHÄVIÖ HISTORIAA EI MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA VOITTAA TAI ONNISTUA.

      PELIT SÄÄDETTY ETTÄ TUPLAUS EPÄONNISTUU KUN TUPLAUSPOTTI NOUSEE...

      NÄIN SE VAIN ON JA SENHÄN VOI TODETA HELPOSTI....

      • nina helmi

        100% tuplaus säädetty viemään pelaajan voitot.

        Taitaa olla muutenkin kyllä säädettyjä


    • KellitönKalevi

      Voi itku! Eikö tuplaukset osu? Kuivaa kyyneleesi ja yritä uudestaan.

    • HeliPullu

      Ei auta paljon uudelleen yrittäminen kun peli säädetty siten ettei mahdollista onnistua...

      hehheee korkeintaan sen 0,20 c saa onnistumaan ja senkin vain korkeintaan 4 x

      heheheeeee


      " R A Y PELIT SÄÄNNÖSTELLYSTI SÄÄDELTYJÄ PELEJÄ "

      • Juuso ex-ray

        Lopeta jo toi jankkaaminen. KAIKKI tietää jo varmasti omasta kokemuksesta etteivät RAY pelit ole satunnaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe