Joo joo RAY pelit satunnaisia.
No ei varmasti ole.
Onnistut tuplauksessa tai suuri voitto... - sen jälkeen suunnattomasti tyhjiä pelejä.
Ennen suurta voittoa paljon tyhjiä kierroksia....
Näin se menee ! Sekä netissä että kolikkopeleissä.
Ei niissä ole mitään satunnaista.
Ainoa täällä on jonkun hel**** kaykamplerin vajakkimaisuus.
Siinä kaikki satunnaisuus....
Uskomatonta pask*** jauhontaa
11
138
Vastaukset
- veliponteva
Joo sen huomaa sokeeReettakin, mut täällä ei kaikki sokeet...
- Jussi K.
Ja sinä pidät RAY:tä luotettavana? Voi pojat..
- gotler2
Jussi K. kirjoitti:
Ja sinä pidät RAY:tä luotettavana? Voi pojat..
mä pidin ennen RAYtä luotettavana mutta kun tuo gambler1 alkoi jekuttamisen täällä. loppui luotto tyystin.
- Junapeluri pena
Sä voit sokeena työntää noi "faktat " sinne minne ei aurinko paista.
Tollaset vakuuttelut ei auta , kun on itse pelannut ja todennut.
Olet ainoa poikapoloinen kun uskot ( jos edes itsekkään uskot ) RAY markkinointikoneiston jauhamiseen satunnaisuudesta.....
Yksikään joka on pelannut ei varmastikaan usko.
Puhumattakaan jos on vaikka pyöräyttänyt " vähän enemmän " kuin keskimääräinen
sukankuluttaja.... Voi nauraa noille satumaisuus väitteille.
RAY SUURIN HUIJARI !!!!!!!!!!!!!!!!
Paitsi että on sokeiden ja rampojen auttaja..... - BJ reiska
Ei laisinkaan paikkaansa.
Kaikki RAY PELIT toimivat täysin säädellysti ja systemaattisesti.
Myös pelien tuplaus. Viime kädessä pelaaja häviää aina säädettyä konetta vastaan.
Ei niissä mitään satumaiskeneraattoria ole... Ei todellakaan.
Annetaan tyhmien vaan uskoa satumaisuuksiin ja muihin elämän sattumiin.
- PeliMies raimo
RAY KONEET OHJELMOTU SITEN ETTÄ JOTTA ONNISTUT TUPLAUKSESSA TÄYTYY PELIHISTORIASSA OLLA REIPPAASTI HÄVITTYJÄ TUPLAUKSIA TAI SITTEN MUUTEN VAAN HÄVINNYT. SILLOIN PELI VOI ANTAA ONNISTUA TUPLAUKSESSA.
KYLMILTÄÄN ILMAN PELIHÄVIÖ HISTORIAA EI MITÄÄN MAHDOLLISUUTTA VOITTAA TAI ONNISTUA.
PELIT SÄÄDETTY ETTÄ TUPLAUS EPÄONNISTUU KUN TUPLAUSPOTTI NOUSEE...
NÄIN SE VAIN ON JA SENHÄN VOI TODETA HELPOSTI....- nina helmi
100% tuplaus säädetty viemään pelaajan voitot.
Taitaa olla muutenkin kyllä säädettyjä
- KellitönKalevi
Voi itku! Eikö tuplaukset osu? Kuivaa kyyneleesi ja yritä uudestaan.
- HeliPullu
Ei auta paljon uudelleen yrittäminen kun peli säädetty siten ettei mahdollista onnistua...
hehheee korkeintaan sen 0,20 c saa onnistumaan ja senkin vain korkeintaan 4 x
heheheeeee
" R A Y PELIT SÄÄNNÖSTELLYSTI SÄÄDELTYJÄ PELEJÄ "- Juuso ex-ray
Lopeta jo toi jankkaaminen. KAIKKI tietää jo varmasti omasta kokemuksesta etteivät RAY pelit ole satunnaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439