Tänä vuonna juhlitaan Bad albumia, joka täyttää 25-vuotta. Tämän johdosta markkinoille on tulossa kaikkea Bad albumiin liittyvää.
* Bad 25-vuotisjuhlajulkaisu. Mukana ennen julkaisemattomia kappaleita.
* Spike Leen ohjaama dokumentti, joka keskittyy Bad-aikakauteen. Mukana lukuisia henkilöitä, jotka työskentelivät MJ:n kanssa.
* Mahdollinen konserttitaltiointi Bad-kiertueesta.
* Fanituotteita. Bravado lisensoi BAD 25 -logon hiljattain, joten odotettavissa on t-paitoja, julisteita ja kaikkea mahdollista krääsää.
* Rajoitettu erä MJ:n kuvalla ja BAD 25 -logolla varustettuja Pepsi-tölkkejä.
BAD 25
39
379
Vastaukset
- refgtyjugi
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
- I'm BAAAAAAAD
En malta odottaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))
- badiman
I'm Mad, I'm Sad, I'm Glad... No i'm Bad.. BAD!!!
- lad
badiman kirjoitti:
I'm Mad, I'm Sad, I'm Glad... No i'm Bad.. BAD!!!
I'm mad dad, no I'm bad lad.
Dr. Philissä oli viimeksi vanhempia, jotka häpeävät lapsiaan, joille MJ pakkomielle. Täytyy katsoa, kun ehtii. - heh..
lad kirjoitti:
I'm mad dad, no I'm bad lad.
Dr. Philissä oli viimeksi vanhempia, jotka häpeävät lapsiaan, joille MJ pakkomielle. Täytyy katsoa, kun ehtii.Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa. Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/
- qwertyy4
Tässä lista muutamista kappaleista, jotka eivät päätyneet BAD -albumille. Toivottavasti edes osa näistä julkaistaan tuon BAD 25 -albumin mukana.
- What You Do to Me
- Tomboy
- Price of Fame
- Groove of Midnight
- Buffalo Bill
- Don't Be Messin' Around
- Crack Kills
- Chicago 1945 (Smooth Criminal Demo)
- Al Capone (Smooth Criminal Demo '2) - HALUAN
WEMBLEYN KONSERTTI BLU-RAYLLA! KIITOS!
- L.O.V.E.
Michael Jackson forever
- PEPSI//
KUVIA PEPSI TÖLKISTÄ!!
http://www.sdilej.eu/pics/ab4d9224c6701ca47d95d09b60ce4fb0.jpg- Liian...
väljät ja leveälahkeiset housut piirroksessa.
- iPOP
tietääkö kukaan mitä kappaleita siihen tuloo?
- OuNOUU!!
"Pepsi is also prepping a 25th-anniversary campaign in mid-May for the rerelease of Michael Jackson's Bad that will include a series of remixes from superstar DJs like Skrillex, Diplo and A-Trak. Jackson, of course, famously struck a ground-breaking, multifaceted endorsement/sponsorship deal with Pepsi in 1983, and was also infamously burned by an accidental fire during a 1984 commercial shoot."
Lähde: Billboard
Skrillex!!?! SKRILLEX!! Eikai Michaelin musiikkia olla sekoittamassa dubstep melusaasteeseen??!?- HeyJude
Michael sävelsi Badille tripla-albumin verran biisejä. Quincy hylkäsi idean 3 LP:n albumista, koska se ei olisi ollut taloudellisesti kannattavaa. Ja niin jäi arkistoihin pölyttymään lukuisia helmiä.
Bruce Swedien on sanonut, että julkaisemattomaksi jäänyt biisi Don't Be Messin' Around saattaa olla Michaelin koko uran upein sävellys. Ehkäpä se nyt julkaistaan vihdoinkin 25 vuoden jälkeen. - ajgmdpjtg
HeyJude kirjoitti:
Michael sävelsi Badille tripla-albumin verran biisejä. Quincy hylkäsi idean 3 LP:n albumista, koska se ei olisi ollut taloudellisesti kannattavaa. Ja niin jäi arkistoihin pölyttymään lukuisia helmiä.
Bruce Swedien on sanonut, että julkaisemattomaksi jäänyt biisi Don't Be Messin' Around saattaa olla Michaelin koko uran upein sävellys. Ehkäpä se nyt julkaistaan vihdoinkin 25 vuoden jälkeen.bad on möykkäelin paras levy
- Uutissetä
Pepsi brings back Michael Jackson in ads
NEW YORK — PepsiCo Inc. is going on a reunion tour with The King of Pop.
The Purchase, N.Y.-based company on Thursday is announcing its deal with the estate of Michael Jackson to use the late pop star's image for its new global marketing push. The nature of the promotion will vary by country, but will include a TV ad, special edition cans bearing Jackson's image and chances to download remixes of some of Jackson's most famous songs.
Pepsi, which first partnered with Jackson in 1983, did not disclose the terms of its deal with the singer's estate.
The promotion is part of a global marketing blitz planned for the year ahead by Pepsi, which is looking to revive its brand and win back market share from The Coca-Cola Co. Next week, Pepsi is also launching a TV ad featuring singer Nicki Minaj and announcing details of its partnership with Twitter to stream concerts online.
Brad Jakeman, Pepsi's chief creative officer, says the broader "Live For Now" campaign was developed over the past 10 months and is intended to amplify the company's longstanding ties with pop culture.
Pepsi has a lot riding on its new push. Although the company has a diverse portfolio of brands including Frito-Lay, Quaker Oats and Tropicana, it's often judged by the performance of its namesake cola. And in 2010, Pepsi was knocked out of the No. 2 spot among sodas in the U.S. by Diet Coke, with Coke remaining in the No. 1 position, according to the industry tracker Beverage Digest.
Last month, Pepsi also reported that volume in its key Americas beverages unit slipped by 1 percent in the first three months of the year.
The Jackson promotion is one aspect of Pepsi's strategy to reverse that slide. Consumers in the U.S. and China will be the first to get a taste of the campaign in coming weeks, which is timed to coincide with the 25th anniversary of "Bad," the singer's multiplatinum album. The campaign will spread to about two dozen countries by fall.
In the U.S., the company is rolling out collectible 16-ounce blue cans that bear an image of Jackson striking one of his iconic poses. Consumers will be able to scan codes on the cans with their phones to download remixed tracks from "Bad."
In the Chinese market, consumers will also see a TV ad featuring Jackson. Contests will also let consumers win tickets to a Michael Jackson-inspired show by Cirque du Soleil and leather jackets inspired by the singer's style. The global campaign builds on Pepsi's deal with the singer's estate last year to use his image in a commercial that premiered during the "The X Factor" TV show last year.
Although Pepsi is banking on the nostalgia Jackson can evoke, the partnership also resurrects painful memories.
In 1984, Jackson's hair famously caught fire while filming a commercial for Pepsi at the Shrine Auditorium in Los Angeles. The blaze happened after a spark from a pyrotechnics display landed on the singer's head. Jackson suffered severe burns and many trace his addiction to painkillers to the incident. Pepsi gave Jackson $1.5 million as a result.
Other music partnerships have led to controversy for Pepsi as well. In 2002, conservative commentator Bill O'Reilly ran a segment criticizing Pepsi for an ad featuring the rapper Ludacris. The company pulled the ad the next day, but ran into trouble a few months later when it ran ads featuring Ozzy Osbourne, who is known for peppering his speech with swear words. Hip-hop mogul Russell Simmons urged a boycott and the issue was resolved after Pepsi agreed to donate $3 million to charity.
The partnership with Nicki Minaj hasn't yet raised many eyebrows, even though her lyrics also contain profanity and sexual content. Jakeman noted that Minaj's song "Moment for Life" was selected for the ad campaign because of specific lyrics that perfectly captured the Pepsi ethos of living in the moment.
At a time when Pepsi is looking to take on a bigger rival, another stanza in the song might have relevance as well: "In this very moment I slay Goliath with a sling...And I will retire with the crown."
It's a message Pepsi could very well be sending to Coke.
http://online.wsj.com/article/APed5df7f7487a4b59a9e6531dd5735631.html - Uutissetä
It’s happening: Skrillex, Diplo and A-Trak set to remix Michael Jackson
Back in February, Diplo talked up a possible ‘Avengers Assemble’ coalition between himself, Skrillex and A-Trak.
According to Mixmag, the high-powered triumvirate have now got their first remix commission. Following Nicki Minaj’s lead, the group have been invited by Pepsi to go to town on Michael Jackson’s ‘Bad’. The new version will be released to coincide with the album’s 25th birthday in June. Those wishing to hear the rerub will have to buy a limited edition Pepsi can and scan a special code into their phone.
Those who have been skeptical about the musical merits of the collaboration probably aren’t going to be charmed by the news that the supergroup’s maiden voyage is a glossy corporate tie-in. We suspect that the union of the kings of fizzy pop and The King Of Pop might well leave a bad taste in the mouth. Still, perhaps they’ll manage to secrete another Croydon shout-out in there somewhere.
http://www.factmag.com/2012/05/02/skrillex-diplo-and-a-trak-set-to-remix-michael-jacksons-bad/ - <zsdfxcgvh
suomeksi kiitos
- JEES!!
Michael Jacksonin perikunnan, Pepsin ja Sony Musicin viralliset lehdistötiedotteet on julkaistu!!!
https://plus.google.com/116531126913606359895/posts/cv5RdfLteHJ
http://www.prnewswire.com/news-releases/pepsi-announces-global-partnership-with-the-estate-of-michael-jackson-149984955.html
Michael Jackson Pepsi-tölkkejä tulee myyntiin miljardi kappaletta! 1 000 000 000!!
Myyntimaat ovat Yhdysvallat ja Kiina 20 muuta maata Aasiasta, Etelä-Amerikasta ja Euroopasta. - PepsiCo
New York. Edesmennyt poplegenda Michael Jackson palaa virvoitusjuomajätti Pepsin mainoskampanjan keulakuvaksi.
Yhtiö kertoi torstaina tehneensä sopimuksen Jacksonin perikunnan kanssa laulajan kuvan käyttämisestä yhtiön uusissa markkinointimateriaaleissa.
Michael Jackson teki ensimmäisen mainossopimuksensa Pepsin kanssa vuonna 1983. Tänään julkistetun sopimuksen suuruutta ei kerrottu.
Virvoitusjuomayhtiön kampanjan tarkoituksena on vallata takaisin kilpailija Coca Colalle menetettyjä markkinaosuuksia. Vuonna 2010 Pepsi menetti Yhdysvalloissa kolajuomien kakkospaikan Coca-Colan kevytversiolle. Viime kuussa Pepsi kertoi Yhdysvaltain virvoitusjuomayksikkönsä alkuvuoden tuloksen pudonneen.
Jacksonin tähdittämä kampanja alkaa Yhdysvalloista ja Kiinasta. Tänä vuonna tulee kuluneeksi myös 25 vuotta Jacksonin menestysalbumi Badin ilmestymisestä.
Michael Jacksonilla ei ollut pelkästään hyviä muistoja yhteistyöstä Pepsin kanssa. Vuonna 1984 Jacksonin hiukset syttyivät palamaan Pepsi-mainoksen kuvauksissa Los Angelesissa. Jackson sai vakavat palovammat, ja monet ovat epäilleet onnettomuuden aloittaneen Jacksonin lääkeriippuvuuden. Pepsi maksoi Jacksonille 1,5 miljoonan dollarin korvaukset tapahtuneesta.
http://www.hs.fi/talous/Michael Jackson palaa Pepsin mainoksiin/a1305561216064 - EstateOfMJ
Statement from Michael Jackson's Estate
'We are thrilled to bring Michael and Pepsi back together, as they were in 1988,
to celebrate the 25th anniversary of the BAD album and Tour and to put Michael
on one billion Pepsi cans – perhaps a Guinness record,"
"We're excited to see it all come to life."
co-executors of the Estate of Michael Jackson
John Branca and John McClain- fdsfgsdgsdg
Kolme vuotta sitten menehtyneen Michael Jacksonin perikunta on sallinut laulajan kuvan käyttämisen virvoitusjuomajätin uusissa markkinointimateriaaleissa.
Michael Jackson teki ensimmäisen sopimuksensa mainoksista Pepsin kanssa jo vuonna 1983. Tuolloin kaikki ei kuitenkaan mennyt putkeen, sillä Jacksonin hiukset syttyivät palamaan mainoskampanjan kuvauksissa.
Tuore kampanja starttaa Yhdysvalloista ja Kiinasta. Tänään julki tulleen sopimuksen suuruutta ei ole julkistettu.
http://www.voice.fi/uutiset/viihde/hs-michael-jackson-palaa-pepsin-keulakuvaksi/2/38156 - gsdfsffsd
fdsfgsdgsdg kirjoitti:
Kolme vuotta sitten menehtyneen Michael Jacksonin perikunta on sallinut laulajan kuvan käyttämisen virvoitusjuomajätin uusissa markkinointimateriaaleissa.
Michael Jackson teki ensimmäisen sopimuksensa mainoksista Pepsin kanssa jo vuonna 1983. Tuolloin kaikki ei kuitenkaan mennyt putkeen, sillä Jacksonin hiukset syttyivät palamaan mainoskampanjan kuvauksissa.
Tuore kampanja starttaa Yhdysvalloista ja Kiinasta. Tänään julki tulleen sopimuksen suuruutta ei ole julkistettu.
http://www.voice.fi/uutiset/viihde/hs-michael-jackson-palaa-pepsin-keulakuvaksi/2/38156Pepsi herättää Michael Jacksonin henkiin
Pepsi-juomajätti ottaa lähes kolme vuotta sitten kuolleen Michael Jacksonin mainoskasvokseen.
Pepsi markkinoi menestyksekkään Bad-albumin uudelleenjulkaisua, ja sponsorisopimuksen myötä Michael Jackson ilmaantuu lähitulevaisuudessa takaisin Pepsin limupulloihin ja tv-mainoksiin.
Pepsi ja Jackson tekivät takavuosina runsaasti yhteistyötä, ja nyt virvoitusjuomajätti aikoo herättää yhteistyön vielä uudestaan henkiin.
Michael Jackson kuoli kesäkuussa 2009 lääkkeiden yliannostukseen.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/pepsi-herattaa-michael-jacksonin-henkiin/art-1288466660844.html
- PepsiMJ
Pepsi ei hevillä luovu edesmenneestä mainoskasvostaan, Michael Jacksonista. Popin kuningas nähdään juomabrändin uudessa globaalissa "Live for Now" -kampanjassa.
Pepsi kertoi tortaina sopineensa mainosyhteistyöstä Jacksonin perikunnan kanssa. Kumppanuus nivoutuu Jacksonin "Bad"-albumin 25-vuotisjuhliin, joita perikunta ja Sony Music aikovat juhlistaa eri projektein.
Pepsi tuo markkinoille miljardin kappaleen erikoiserän Michael Jackson Bad 25 -tölkkejä. Brändi järjestää kuluvan vuoden aikana erilaisia live-tapahtumia, tuottaa digitaalista sisältöä sekä arpoo Jackson-tavaraa ja lippuja Cirque du Soleilin Michael Jackson The Immortal -kiertueelle.
Michael Jackson toimi ensimmäistä kertaa Pepsin mainoskasvona yhdessä veljiensä kanssa "New Generation" -kampanjassa vuonna 1983. Sittemmin Pepsi sponsoroi Jacksonin Bad-kiertuetta ja Jakcson esiintyi "Chase"-kampanjassa.
Pepsi käytti Jacksonia myös "Music Icons" -mainoksessaan viime vuonna.
http://www.marmai.fi/uutiset/michael jackson mainostaa pepsia manan majoilta/a805414 - saysaysay
Tänne junttilaan arvatenkin ei tolla kuvalla varustettuja tölkkejä tule.
- pultava
Paras olisi tulla, siirryin pepsiin coca colasta jackon ansiosta ja suhde on pitänyt.
- Pepsin takia
pultava kirjoitti:
Paras olisi tulla, siirryin pepsiin coca colasta jackon ansiosta ja suhde on pitänyt.
MJ joutui lääkekierteeseen ja eikös ne lopettaneet yhteistyönkin oikeudenkäyntien takia. Nyt sitten rahastavat perikunnan kanssa.
- pultava
Pepsin takia kirjoitti:
MJ joutui lääkekierteeseen ja eikös ne lopettaneet yhteistyönkin oikeudenkäyntien takia. Nyt sitten rahastavat perikunnan kanssa.
Pepsin juomisenko takia? Vai siitä onnetomuudesta seuranneesta vammoista ja kivuista jossa turvallisuus petti pyrotekniikan saralla.
- Var-maan-kin
pultava kirjoitti:
Pepsin juomisenko takia? Vai siitä onnetomuudesta seuranneesta vammoista ja kivuista jossa turvallisuus petti pyrotekniikan saralla.
huuhteli pillerit Pepsillä alas, mutta ei kelvannut enää mainoskasvoksi hyväksikäyttöoikeudenkäyntien takia, nyt sitten taas haistoivat rahan.
- Nahkiainen
Varmaan pitäisi ottaa yhteyttä suomen Pepsiin ja kysyä onko noita tölkkejä tulossa myös tänne pohjolaan.
- iPOP
tietääks kukaan milloin ja minne ne tulee??????????
- saysaysay
Hitto meikähän soittaa ja kysyy :D
- z-code-xvid
No jos noita tölkkejä jo nyt myydään Jenkeissä ja Kiinassa niin luulis, että ne tulis myyntiin täällä Euroopassakin lähiviikkojen aikana.
- qwerty--
Onko mitään tietoa tuleeko noita Pepsejä myös Suomeen?
- 534e
I Just Can't Stop Loving You julkaistaan uudelleen kesäkuussa. Mukana ennen julkaisematon kappale. Formaatteina vinyyli, maxi-single, digisingle jne.
"5 inch CD single containing I Just Can't Stop Loving and the new song Don't Go Messin' Round! "
http://www.sanity.com.au/products/2210951- hulluerkki
Vahvistamattomien huhujen mukaan "Moonwalker" pelistä julkaistaan HD-versio kesällä.
- 25BAD
BAD25
kuinkas moni venailee Bad25 dokkarin näkemistä kokonaisuudessaan?Kyllä ei millään malttaisi venata et saa Spike Lee bad25 dokkarin dvdllä.Ois tulossa helmikuussa 2013.Täällä takapajulassa ei sitä varmaa teatteriin saa kun jenkeissä eri meno.
Bad albumi ja se aika tuo niin hyviä muistoja kun silloin 80-luvun loppupuolella alkoi fanittaa oikee olan takaa. Youtubes on joitain clippejä bad25 dokkarin matskusta ja on niin siisti nähä uutta matsua Mjstä,tuntuu et ois hypähtänyt uudestaan maanpäälle hahha. Tuli katottua Webleyn bad konserttia dvdltä pitkästä aikaa ja on kyllä niin upeeta musaa ja mies itse gorgeous.- pultava
Tässä käy varmasti niin että mitään ei tule suomeen ja kaikki joutuvat lataamaan netistä laittomasti tavaran ja sitten saamme 600 euron laskun suomen tekijänoikeudenvalvojilta ja uhkavaatimuksen ja vaitiolovelvoituksen tai poliisi tulee kotiin. Perikunta jää nuolemaan näppejään koska tekijäinoikeuksia valvovat eivät kuitenkaan maksa heille oikeasti yhtään mitään.
- saysaysay
Soittelin jonkin aikaa sitten. Ei oo tulossa:/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768